Elke skill heeft inderdaad verschillende levels, maar je moet ze wel leren en dat kost goud. Dit verdien je overigens heel snel en heel veel. Ik heb nog geen 4 uur op de teller staan en ben al level 20 met een flink kapitaal. De skills die je geleerd hebt door te betalen level je weer door gewoon questen te voltooien, npc's te doden en uiteindelijk je levelpunten te verdelen over je skills.
Het systeem is totaal anders dan Oblivion en ik denk ook anders dan de game die je verder nog noemt. Alleen heeft Two Worlds iets leuks van Oblivion al had moeten hebben.
Het stacken van items waardoor je niet alles hoeft weg te gooien of op te slaan, maar waardoor je items beter worden en je inventory minder vol raakt. Nadeel is dat je geen huis kan kopen om spullen in op te slaan. Als mercenary ben je altijd onderweg.
Stuur even een mail anders naar de juiste mod om het topic van het 1e deel weer open te te krijgen. Dat is al 3 jaar gesloten bijna en daar ben ik het helemaal niet mee eens. Of er moet ergens een 2e deel rondzwerven van het 1e spel. Topic wijs dan.
Laatst bewerkt: 29 jul 2010