Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Amazon is UK, maar daar vallen alle landen van het verenigd koninkrijk over. Kan dus uit Nieuw Zeeland komen, maar ook Australie of Canada. ;)

Voorlopig red ik me nog aardig, maar die link die me gegeven is is een download guide. Ik wil iets in mijn handen hebben en dat is op moment slecht te vinden. Misschien dat met de release van deze game, het eerste deel ook weer wat verkocht word + guide ofzo. ;)

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Tegenwoordig niet meer hoor. Vroeger waren ze wel verdomd groot zie ik nu!

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [ign]TwoWorlds2_trl_return_072710&object=14221217[/ign]

[ign]sordahons_journey_ep1&object=14221217[/ign]

[ign]sordahons_journey_ep2&object=14221217[/ign]

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Kansloze filmpjes man. Ze proberen wanhopig grappig te doen in de hoop dat ze een beetje aandacht krijgen. :+

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dacht al dat het aan mij lag dat ik ze niet grappig vond O-) (al heb ik alleen die eerste gekeken).

Dat ze zich maar eerder bezig houden met het maken van een goede game! Het zijn overduidelijk geen geboren komieken. :+

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik erger me aan de vreemde dingen zoals dat het kostuum van stof is en in het laatste filmpje hadden ze een lekker wijf moeten pakken. 8)

7. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Een vraag:
    heb nu heel dit topic doorlezen en nergens lees ik iets over het Skillsysteem in Two Worlds !! :mad:
    Iemand die me kan vertellen hoe dit werkte in Two Worlds I? en iemand die een idee heeft of dit in Deel II ook zo zal zijn? Op de site van Two Worlds zelf kan ik er ook al niets over vinden, over Skills bedoel ik dan. Verder lees ik allemaal heel toffe dingen en kijk ik zéker uit naar dit spel!!
    Is het een echte Skilltree (ik hoop van niet) of eerder zoals in Divinie Divinity (en Divinity II) waar je veel vrijheid hebt om te kiezen tussen skills !?
    Zo zou de aankomende Gothic (Arcania) een Skilltree hebben ... beetje jammer .. die wacht ik dan eerst maar af ....

Laatst bewerkt: 29 jul 2010
  8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Aangezien ik weer druk bezig ben met het eerste deel, zal ik je dit uitleggen. Ik verwacht niet dat het skill systeem veel anders zal zijn dan in deel I, maar in sommige trailers kun je er een glimp van opvangen.

Zo was het in deel I: Je had Strength, Vitality voor je Health, Dextirnity ofzo en Willpower. Bij elk level dat je steeg kreeg je 5 punten om te verdelen over deze vier. Naast dat kreeg je 1 punt voor een investering in skills als Dirty Trick en Swimming of Lockpicking. Daar had je aardig wat van, van die secundaire skills.

Na een tijdje, als je het levelen onder de knie had, dan was je al aardig machtig. Je kon al behoorlijk wat vijanden verslaan. Zoek maar eens wat op op Internet, maar dan wel de positieve dingen he. ;)

9. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Dus er zijn Skills en ik kan van bij de start al meteen tussen enkele soorten skills kiezen, naargelang mijn level als held? en hoe hoger mijn level, hoe meer skills er mogelijk zijn? En elke skill heeft ook verschillende "levels"? (die ook weer pas na een bepaald aantal levels van mijn held vrij komen?) ...
    Ik hoef niet te weten WELKE skills en hoeveel er zullen zijn, wel HOE het skillsyteem werkt. Als het is zoals in Oblivion of in Venetica of in Beyond Divinity, nee dank u, dan liever speel ik nog jaren Divine Divinity, ook al is die in 2D en reeds van 2002 ... die blijft voor mij een "good old game" van de bovenste plank!! :)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Elke skill heeft inderdaad verschillende levels, maar je moet ze wel leren en dat kost goud. Dit verdien je overigens heel snel en heel veel. Ik heb nog geen 4 uur op de teller staan en ben al level 20 met een flink kapitaal. De skills die je geleerd hebt door te betalen level je weer door gewoon questen te voltooien, npc's te doden en uiteindelijk je levelpunten te verdelen over je skills.

Het systeem is totaal anders dan Oblivion en ik denk ook anders dan de game die je verder nog noemt. Alleen heeft Two Worlds iets leuks van Oblivion al had moeten hebben.

Het stacken van items waardoor je niet alles hoeft weg te gooien of op te slaan, maar waardoor je items beter worden en je inventory minder vol raakt. Nadeel is dat je geen huis kan kopen om spullen in op te slaan. Als mercenary ben je altijd onderweg. ;)

Stuur even een mail anders naar de juiste mod om het topic van het 1e deel weer open te te krijgen. Dat is al 3 jaar gesloten bijna en daar ben ik het helemaal niet mee eens. Of er moet ergens een 2e deel rondzwerven van het 1e spel. Topic wijs dan. ;)

11. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Yellow! Dat systeem ziet er wel tof uit ;)

Veel vrijheid op gebied van karakter-opbouw zo te merken.
    Nog een vraagje: je kan geen huis kopen ofzo, maar kan ej items ergens in een kisst opslaan of is het aantal items dat ej bij je hebt onbeperkt (gewicht dat je moet meedragen) ?

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Kom op Yellow, dat topic heb je ook nog eens zelf aangemaakt. :+
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=105534

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    WTF: Ik zweer je dat dat topic dicht was. 8)

Nu wil jij wel ff een late nieuwe startpost bakken he? :):

Edit: Zo, die staat weer op pagina 1. ;)

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jij bent toch de Two Worlds guru? ;) Maak er maar iets moois en informatiefs van. O-)

(topic is btw nooit dicht geweest hoor, je hebt gewoon een slecht geheugen. :+)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik zag een slotje, dat weet ik heel zeker. Of het moet het eerste deeltje van het topic zijn geweest.

Sorry, maar ik ben geen goede startpostbakker. Jij bent daar veel beter in en veel sneller ook. _O_

Dat complimentje is toch wel een inzending waard he? :+

16. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor de hyperlink Dulle ;)

Ik ga even een kijkje nemen naar Yellow z'n topic ! :)

Wat bedoelen jullie met "startpostbakker"?
    Wat "soort" taartjes bakt die zulk een startpostbakker? :p

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zo noem ik Dulle NL omdat hij hier op XBW word gezien als de meest actieve topicstarter. Niet alleen erg goed, maar hier en daar ook erg origineel. Meestal opent die al een topic als de game nog bedacht moet worden. ;):+

18. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Preview, ik ben stiekem wel benieuwd naar wat hiervan terecht komt!

19. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm...mooi, deze Preview is vrij objectief geschreven :) ....
    Ik heb momenteel wel mijn twijfels over deze game. En de release-datum is ook gewijzigd? (17 september? Er staat nu bij de preview "5 oktober" - dit kan ook een goed teken zijn natuurlijk, ze nemen wat meer tijd, hopelijk om de laatste minpuntjes weg te werken) .

Het heeft ook multiplayer functie, maar eigenlijk interesseerd me dat aspect niet.
    Voorlopig gaat mijn voorkeur uit naar Gothic IV : Arcania :) . Dat maakt het voor mij ook simpeler om te kiezen :p

Laatst bewerkt: 30 jul 2010
  20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    [gt]702383[/gt]

Helemaaaaaal niet gek, al ken ik die zwaai-move met het zwaard nou wel jongens, pfffffff. :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina