1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Geen paard rijden? oke het paard rijden werkt niet zo goed als bij andere spellen (RDR of Oblivion) maar als je gewoon je best doet is het een ideaal middel om snel te travelen. Vond het wel cool juiist. Paard rijden gaf me hier meer het gevoel alsof ik met mijn mannetje het paard moest besturen ipv zodra ik op een paard stapte ik het paard was!

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Na 5 uur spelen heb je dat hele paard niet meer nodig. Dan heb je al zoveel teleports vrijgespeeld dat het een kwestie is naar de dichtsbijzijnde te lopen en that's it. Er zitten er namelijk zeker 60 in de game. ;) Ik sta op moment op 44 of 46 geloof ik. :9

3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb alles op mijn paard gedaan. Vond het reuze meevallen. Vooral dat Ork paard was echt vet.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik dood alle paarden die ik tegenkom. :9

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [ign]twor2_vdp_080610&object=14221217[/ign]

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Laat maar komen! _O_

7. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Two Worlds II release threatened by legal action

Bailiffs threatening to seize stock of upcoming game to cover legal fees.

Bailiffs are threatening to seize stock of Two Worlds II from publisher SouthPeak before the title goes on sale in October, according to a spokesperson from law firm Fladgate.

The publisher, who is currently engaged in a lawsuit with CDV Software over accusations of non-payment, could have all of its stock of Two Worlds II seized by bailiffs before the game even goes on general sale, with the stock instead being auctioned off to cover debts allegedly owed by the firm.

"The question is, do we seize the stock or let it sell and seize the proceeds?" said Lawrence Abramson, partner at Fladgate, talking to GamesIndustry.biz.

"And then there's the question of whether Centresoft would want to distribute Two Worlds II for Southpeak. It's not their problem of course, but it does unsettle the staff when bailiffs turn up at the door."

According to GamesIndustry.biz, bailiffs recently seized and auctioned 40,000 units of stock from SouthPeak's warehouse, generating over £50,000 towards the $3.4m allegedly owed to now-defunct German publisher CDV Interactive Software.

The firm went into liquidation following alleged non-payment from SouthPeak.

Two Worlds II is due to go on sale on October 8th.

=(

Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  8. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Two Worlds I was een dikke tegenvaller, deze ziet er qua screens wel veelbelovend uit, benieuwd of hij qua gameplay ook leuk gaat zijn. Heb nog steeds geen RPG-achtige game gevonden die in de buurt komt van TES4.

9. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Kijk maar eens hier, ik denk dat dit wel eens de kanshebber is (Arcania).

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hoeveel uren heb je het gespeeld? Met alles bij elkaar heb ik er zeker 50 op zitten. ;)

11. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Niet lang, maar het pakte me niet, ik was toen mss te veel op zoek naar de opvolger van Oblivion. Ik denk dat Two Worlds 2 mss wel een leuke game kan worden.

@Yellow13: Het lijkt een klein beetje dezelfde stijl te zijn, maar ik ben niet meteen zwaar onder de indruk van de graphics en leefwereld. Lijkt qua sfeertje een beetje op Risen, en dat vind ik niet geweldig.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Risen is niet in woorden uit te drukken. Op de Xbox 360 althans, PC schijnt beter te zijn. Probleem is dat Risen 2 RPG's tegelijk wil zijn. Two Worlds I is even doorprikken, maar er zitten hele leuke quests tussen en je kan natuurlijk items stacken om ze sterker, waardevoller en leuker te maken. ;)

13. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    [yt]3eEWVTXTwOY[/yt]

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Deze gaat echt zo lekker worden. Samen met Arcania. Mjummie :D

15. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Interview

Moet deeltje 1 maar eens aan gaan schaffen, want TW2 wordt must-buy :p

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    TW 1 ligt ff stil bij mij. Verwacht de guide vandaag of morgen wel en dan kan ik de laatste achievements voor 1000/1000 gaan halen. ;)

17. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Succes kerel :p

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik had zonder guide in een playthrough 980 (G) ....

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Laatste graveyard niet gevonden? :+

Ik vind guides gewoon cool. Heb hier ook de dik 500 pagina's tellende collector's edition guide van Fallout 3. :9

20. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina