1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Pff, het is de US maar. Wat maakt de releasedate van hun nou uit? :+

Divinity II kwam daar ook pas een paar maanden later. }:] Net goed.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dit heeft wel degelijk impact, tenminste dat denk ik.

Het originele bericht:

======================================================

"There have been numerous posts recently regarding the release date of Two Worlds II. First of all, it’s gratifying to see that so many people care so much about the game and we thank you for your enthusiasm and passion. It’s definitely a game that we’re proud to publish; Reality Pump is on the verge of delivering a benchmark RPG experience.

Here’s the vital news: Two Worlds II is set for a January release in North America. We understand that this is not great news for those of you eager for an October release and we can understand that you might feel that our European cousins’ potentially getting the game before you is frustrating to say the least. However, there’s a reason for everything and although we feel that the game is truly at ‘AAA’ level, that reason is that we want Two Worlds II to be absolutely flawless when it launches in the North American market. Although we could bring the game to market earlier in order to take advantage of the holiday buying season, we felt that we would do a better service to you by making sure that the game you want is absolutely as it should be. It’s vital to us that we always give you the best possible information and this is the reason that we haven’t commented on the date before now; we did not want to say something to you, only to have that information change once again. Now, we are in a position to confirm the January release date.

For those that have said that they will torrent or import the game because they simply cannot wait, there’s nothing that we can do to stop you. However, please remember that by pirating the game, you are hurting those who worked hard to make the game for you, reducing the chance of another game in the future. By importing the game, you’re paying more money for something that if you can wait, you’ll be able to buy in January at a cheaper price and that will have benefitted from heavyweight Quality Assurance (QA) for the North American market.

We’ll have a further update for our friends in the UK, Australia, and New Zealand in the near future.

We are continually grateful for your understanding, patience and continued support.

Sincerely,

The SouthPeak Team
    "

======================================================

Dus wat kunnen we hier uit lezen:

1) Eu krijgt in ieder geval een release, terwijl de UK/US nog drie maanden moeten wachten.
    2) Wat zegt dit echter over de kwaliteit van de EU release? In principe moeten er weinig verschillen zijn tussen deze drie versie en ik wil geen inferieure versie spelen.
    3 ) De game was nog steeds niet klaar. Drie maanden extra mensen, dat zegt toch wel wat. Waarom dan de EU versie wel releasen?

Na zoveel keer de game te hebben uitgesteld vind ik dit toch wel verdacht. Deze game wordt patch materiaal, mark my words. :{

Laatst bewerkt: 28 sep 2010
  3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind Southpeak's Facebook bericht echt verwarrend en onduidelijk.......

http://www.facebook.com/note.php?note_id=161523003859833

Here’s the vital news: Two Worlds II is set for a January release in North America. We understand that this is not great news for those of you eager for an October release and we can understand that you might feel that our European cousins’ potentially getting the game before you is frustrating to say the least.

Potentially? Ja of nee....fuck!!!!!

Moderator op de TWII forum --->

Southpeak can only decide for their publishing area. And they decided to release the game in January, which doesn't mean that the game isn't finished and they need time to polish it... besides Southpeak doesn't polish the game, Reality Pump does... they're the developer, and according to Reality Pump the game is finished that far.
    I think it can go gold and into production in the next few weeks.

ZuxxeZ then publishes the game in continental europe on October 21st.

I also made the presumption that Southpeak is delaying the game because October is full of potential "threads" like Fallout New Vegas, Fable 3, Arcania or Force Unleashed 2.
    And the November is full of "mega shooters" like Call of Duty 7, Medal of Honor or Bad Company Vietnam.

I think that this may be the reason for Southpeak to decide to release the game in January... some sort of marketing strategy... I don't know if that's the reason or not... it's just my presumption.

4. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Fuck it, ik ga gewoon Arcania halen, dan haal ik TWII wel als ik daarmee klaar ben ofzo.

5. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dan wacht ik nog even af en ga ik wel voor m'n Kerstmis de Dragon Knight Saga halen ;) ... daar ben ik zeker maanden zoet mee en tegen die tijd weet ik meer over TW II en Arcania en momenteel ben ik Divine Divinity nog aan het spelen en ben ik nog maar aan level 17 (en kan tot ongeveer level 50 geraken!) en ik speel DD hardcore, dus als mijn held ondertussen sterft moet ik herbeginnen en ben ik nog langere tijd "zoet" met gamen hahaha .....

Maar wat ik tot dusver al heb gelezen over TW II is toch wel veelbelovend :) . Ik blijf positief over TW II.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die hards kopen de game hoe dan ook. Dan maar een inferieure versie. Geen probleem. :+:9

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Als dat al uberhaupt het geval is, op de TWII forum geloven ze niks van het verhaaltje en denken ze dat wij gewoon een polished game krijgen hiero, de reden om het uit te stellen voor de US en UK....geen idee echter. Als ie niet 100% polished is, hopelijk geen game-breaking bugs. Ik speel nu Risen, en er mankeert genoeg aan maar ik accepteer het gewoon en geniet echt van de geweldige dingen die de game te bieden heeft, dit zal ik bij TWII ook gaan doen dan. Glitches zoals vijanden die door een muurtje gaan of ineens dom kunnen reageren op iets, ik til er niet heel zwaar aan persoonlijk :).

Ik hoop alleen wel dat TWII net zo'n 'realistische' gamewereld als de Gothic en Risen games heeft, NPC's die echt dingen doen, veel dialoog opties, multiple choices tijdens quests en ga zo maar door. Het voegt echt toe aan de sfeer wanneer NPC's een beetje realistisch gedrag vertonen en niet alleen maar doelloos rondlopen in een stadje.

8. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Daar heb ik ook niet echt problemen mee. Wat ze op die fora zeggen is dat de release door de publisher wordt uitgesteld, inderdaad zonder in te gaan op waarom. Kan zijn wegens andere releases ofzo? Maar voor EU staat de datum vast?

Arcania: 12/10
    TWII: 21/10 (?)
    Fallout NV: 22/10

Is wel te begrijpen dat ze die dan wat verplaatsen. Ik denk dat veel rpg'ers nog met Arcania bezig zijn en dat gamers die niet zo azen op rpg's veel eerder een Fallout kopen dan TWII...

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Fallout is anders ook genoeg RPG hoor. ;)

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Volgens mij is die 21 oktober release echt een confirmed release als ik het goed begrijp ja. Maar laten we maar afwachten, zal je net zien dat je nu als een gek gaat uitkijken naar het spel en komt er ineens FLOEP....een delay, afwachten ;).

Van Arcania begin ik steeds meer te balen, ik dacht dat de demo afgezien van wat dingetjes toch veel op Gothic leek. Maar hoe meer ik Risen nu speel, merk ik dat er echt veel mist in Arcania. Ook maar afwachten i guess.

Ik zag trouwens net deze review van TWI

[yt]Djk0IcESeG8[/yt]

Ik moet zeggen, hiervan krijg ik dus echt geen enkele behoefte om alsnog die game een keer te halen. Laat staan dat ik em voor een nice price kan vinden hiero.

11. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Nee, TWI heb ik ook wel geschrapt, ik weet nou al dat ik die game niet vol ga houden. Maar Risen, speel je die op de xbox? Mij leek die wel cool, qua alles, behalve dat ie alleen op de pc lekker speelbaar blijkt... Is onder rpg-liefhebbers ook zeer positief ontvangen (als pc-game).

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Bij Risen ging het bij mij van 'aardig' naar 'geweldig' .

Toen ik de game net had gekocht vorig jaar voor de 360, schrok ik me wild van de graphics en de controls enzo. Het had ECHT tijd nodig om hieraan te wennen, nu loop ik er mee weg, er is geen kunst aan nu. Het combat systeem kreeg ik echter niet goed onder de knie, maar ik bleef volhouden en uiteindelijk lukte het en nu geniet ik steeds meer van de game. Veel gebieden om te verkennen, prachtige sfeer, hele mooie muziek, prima voice acting, toffe quests en veel dialoog opties tijdens gesprekken. En multiple choices tijdens quests, wat er echt voor zorgt dat ik na het uitspelen straks, een savegame opnieuw inlaad en dan een andere faction join.

Het doet me constant aan het geweldige Gothic op PC denken, de game werkt verslavend i tell you :)

13. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, dan moet ik die dus toch maar eens een kans geven. Graphics kan ik wel mee leven, als de game speelbaar is... Ik zal eens even een control scheme opzoeken en een video review bekijken.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kun je met dan vertellen, per PM ofzo, hoe ik bij een warrior faction kom? Ik ben nog maar bij het verlaten huis aan het begin, maar ik wil niets fout doen.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

PM be sent ;)

Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Lazy ass... :+

17. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    On-topic graag, niet?
    Er is een ander topic voor Risen ... :p
    Vertellen jullie me liever wat jullie denken over Two Worlds II (niet wat betreft relaesedatum, maar qua game-inhoud) ;)

EDIT :
    Btw je hoeft helemaal NIET TW I te hebben gespeeld om TW II te kunnen volgen (storyline).
    Lees eventueel onderstaande interview (je kan kiezen om dit te lezen in het engels of het nederlands), gaat wel voornamelijk over de Playstation 3 versie, maar lijkt me toch interessant :
    PS3 Live.nl

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Lazy ass. Ik heb dit spel vele maanden niet aangeraakt en zelfs verkocht gehad. Probleem was dat ik de vorige keer gewoon alles verneukte.

Zal dit boerderij of die gast voor dat huisje aan het begin eens opzoeken. ;)

19. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    OOIT geef ik Risen wel een extra kans ...maar voorlopig ben ik nog zoet met andere games.

Ik ga voor Two Worlds II !!!!
    Alleen al het uitgewerkte systeem van eindeloze mogelijke combinaties bij het samenstellen van je eigen "spells" en de vele combinaties voor het maken van potions + de varias om je te verplaatsen + zeker ook het systeem om eindeloos veel combinaties te maken om je eigen wapenuitrusting en armor te creëren, fantastisch !! Ook de mogelijkheid om als "Mage" een punthoed en typische magiërskledij te dragen vind ik machtig! Dat mist Divinity II wel : meer mogelijke variaties in uitrusting van je held(in).
    Ik ben graag heel creatief bezig en dat komt dan heel goed van pas ... en ook al lijkt dit alles hel "veel", er zou een tutorial in de game verwerkt zitten om alles stelselmatig onder de knie te krijgen en de devs hebben getracht het zo intuïtief als mogelijk te maken ! Ik loop er in ieder geval warm voor deze TW II ! :p
    (en hoop heel sterk dat deze een groot succes mag worden, zowel op de Xbox als op PC en PS3 )

20. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Studio refutes publisher SouthPeak's claim that delay was due to unfinished state of game, says North American publisher instead wanted to avoid crowded holiday for RPGs.

Yesterday, SouthPeak Interactive delayed the North American launch of Two Worlds II until January, suggesting it wanted the game to be "absolutely flawless" when it launched. The implication that the role-playing game was in an unfinished state and needed extra development time didn't sit well with TopWare Interactive, the company making Two Worlds II along with developer Reality Pump. Presumably, the notion that the game was unfinished also didn't sit well with the game's European publisher Zuxxez, which still plans to release it in a handful of territories October 21.

TopWare today told GameSpot that development on Two Worlds II had finished, and that SouthPeak's decision was actually made due to an "exceptionally crowded" 2010 holiday season of RPGs.

"Truth be told, fans only have so much time to spend playing these content-rich games, and there were concerns our title could potentially be lost in the fanfare," TopWare managing director James Seaman said in a statement. "Our publishing partner SouthPeak, to their credit, has acknowledged this fact and made an adjustment, postponing their launch of Two Worlds II into early 2011."

The TopWare statement went on to call SouthPeak's assertion that the game wasn't finished "factually incorrect." All production, bug testing, and localization work was finished in mid-September, the company said, adding that this year's and next year's Two Worlds II launches will contain the same content (except for patches or updates released in the interim, which could make it onto the 2011 retail launch disc). Instead of working to finish up the core Two Worlds II game, Reality Pump is instead readying its post-launch support and downloadable content plans.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina