1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die bovenste map heb ik nu al poster. Kan ik mooi gebruiken als ik de game nog eens 1000/1000 wil halen. Vroeg of laat gebeurt dat wel een keertje. :+

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Blijft toch ongelooflijk hoe ze van een vrij matige RPG met veel bugs, van het tweede deel echt iets heel speciaals maken. Waar zelfs geen echte negatieve previews over te vinden zijn, de game ziet er echt heel speciaal uit. Het is eigenlijk moeilijk te geloven, deze lijkt echt fantastisch te gaan worden.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hmm, let wel dat de schaal van de kaarten verschillend kan zijn. Dus wie weet is de wereld van TWII wel even groot of groter...

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ga zwemmen naar de eilanden. :+8)

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het is sowieso nog redelijk ruim toch? :) , de makers zeggen in een paar van die videos hoe groot het exact is.

6. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Van elke previews die ik heb gelezen, was de auteur verbaasd en zeer onder de indruk van TWII. En ondanks dat het nu wel stil is met promotionele shit, er is best veel info naar buiten gekomen over hoe het in elkaar gaat zitten, en dat heeft inderdaad een beeld geschetst dat deze game om te smullen gaat worden. Laten we het hopen :D

Klopt, en als ik zo kijk op die map van TWII hoe dicht bijvoorbeeld die teleportals op elkaar zitten, dan lijkt mij dat de wereld van TWII wel groot kan uitpakken. Tenzij ze om de paar meter van die palen hebben staan...

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat word dus een heel eind zwemmen. :+

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik ga zeilen denk ik :)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat is geen sport. :+

10. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik dacht ergens te hebben gelezen dat heel de TW II wereld zo'n 60 vierkante km zou zijn! Teleporters, een paard, kunnen snel lopen en zelfs rennen en zwemmen en zeilen ... tof en ik ga het allemaal uitproberen :) !!

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ben wel heel benieuwd hoe het paard eruit zal zien en hoe de animaties ervan zijn. Na Red Dead Redemption verwacht ik gewoon zulke animaties, maar dat is niet eerlijk, dat weet ik. Ik hoop alleen niet dat het lopen op paard er heel triest slecht uitziet, we shall see. Maar goddamn, ik heb echt zin in deze RPG, gewoon zo vet al die dingen als physics , dat je dan tijdens sommige quests kisten op elkaar moet stapelen om ergens te kunnen geraken, doet me gelijk aan HL2 denken, zwaar nice.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Inderdaad, maar ik denk dat we de 1e 4 uur van de game bezig zijn een ideal lijkend poppetje te maken. Daarna nog eens 24 uur met het sorteren van spells, wapens en weet ik wat. Gaan we over die magische grens van 100 uur met een eerste playtrough? Als je al die zieke opties mag geloven wel. We zullen zien.

Heb sinds Oblivion nooit meer dan 100 uur gedaan over een enkele playtrough van een enkele game. Kan je nagaan dat shooters soms nog geen 6 uur duren. 8)

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja vet is dat inderdaad, je kunt je poppetje zwaar customizen (kun je eigenlijk een chick zijn?) en unlike Oblivion en Fallout 3 waarin je je poppetje eigenlijk nooit ziet omdat third person gewoon niet bedoeld is voor de game, zul je nu wel de hele tijd je poppetje zien. Echt cool :)

14. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    ALS ik TW II ga spelen ben ik er zeker van dat ik méér dan 100 uren zal spenderen aan mijn eerste playthrough !! ;) Zelfs véé meer dan die 100 uren.
    Maar 4 uren om mijn poppetje vorm te geven? Nee, 1 uurtje lijkt me wel voldoende om te starten ... Ik ga de meeste tijd spenderen in het uitkienen van een eigen strategie etc etc ... quests oplossen en exploren doe ik ook altijd hééél grondig :p

En waarschijnlijk wil ik TW II meteen op zo'n manier spelen dat mijn held(in) NIET mag sterven ! Zien te overleven dus, anders Game Over en Uit :p (zoals ik dat noem in één woord: hardcore)

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Heb eigenlijk wel weer zin in een toffe singleplayer game. Twijfel momenteel tussen Two Worlds, Gothic of Fable. M'n gevoel zegt dat ik toch voor Fable moet gaan. Maar die heb ik toch binnen 2/3 dagen uit. Waar blijven de reviews zodat ik kan kiezen? :mad:

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Als je echt voor 'hardcore' wilt gaan, dan moet je niet bij een Fable zijn vind ik. Ik zou zeggen, afwachten eventjes :)

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja dat snap ik zelf ook wel. Neemt niet weg dat ik Fable erg tof vind.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Mediaoffer heeft TWII nog niet op hun site staan, kan toch niet lang meer duren meer lijkt me.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Fable is vanaf deel 1 al niet wat het moet zijn . RPG-lite. Veel poeha, weinig inhoud. TWII gaat het em worden, DE hardcore RPG van dit najaar!

20. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Mediaoffer verkoopt toch PAL UK spellen ofzo? Dus dan zou ie pas in januari komen ;)

Bij yourgamezone is ie ook cheap, denk niet dat ie bij mediaoffer veel goedkoper gaat worden, als ze 'm al met de EU release meepakken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina