Van mij mag de game ook lekker moeilijk zijn, liefst zelfs ! En het niet kunnen dood gaan? Raar en niets van gelezen tot hiertoe ! Ook al zat deze funktie in deel 1, dat wil nog niet zeggen dat deel 2 dit zowieso ook heeft ! Voor mij hoeft dat niet zo en als het er toch inzit dan hoop ik dat ik die optie kan uitschakelen ... want in dat geval zou elke RPG simpel zijn pfff ... vechten tot je er "schijnbaar" dood bij neervalt en daarna TOCH weer herrijzen? (als het werkt als een soort van "reïncarnatie" lijkt me dat wel cool, maar we zien wel ... )
Dat de animaties van het paardrijden wat minder zijn zit ik zeker niet mee... in Oblivion vind ik het paardrijden ook maar niets ... ik stap liever met beiden voeten de wereld in ... ik zie graag paarden, maar erop rijden is niet mijn ding, ook niet in het echte leven
Er wordt in de hands-on ook niets verteld over het PAPAK-syteem (Alchemy) en over het CRAFT-systeem ... raar ... ook niets over het zeilen ...
Ik ga deze game gewoon halen en spelen. Het enige wat mogelijk een tegenvaller kan zijn is dat er veel bugs inzitten, maar goed, in dat geval smeek ik net zolang voor een patch bij de dev's tot die er komt hahaha ...
Laatst bewerkt: 14 okt 2010