1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DO WANT!

2. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Als ik sommige hier hoor, denk ik dat ze veel te hoge verwachtingen hebben. Als je TW II dalijk hebt kan die alleen maar tegenvallen.

Ik bekijk alle lof met argwaan, ook die delays zitten me niet lekker, en als ik hoor dat de graphics niet veel beter zijn dan Gothic IV dan is dat voor mij een teleurstelling. Want Gothic IV vind ik stront lelijk.

TW II gaat zeker wel goed worden, sowieso beter dan I, maar Oblivion overtreffen als totaal, betwijfel ik.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Whoa now, wie zegt dat de graphics net als Arcania zijn? Je moet dan toch echt wat 360 filmpjes bekijken, want grafisch is het juist zéér indrukwekkend.

[yt]MkW5rEpEUPQ[/yt]

[yt]5O7VAMFbh2g[/yt]

[yt]PI5FAp0t2BI[/yt]

[yt]LMuyhdR52Mo[/yt]

En deze

Allemaal 360

http://twoworldsvault.ign.com/fullstory.php?id=57863

tja en at the end of the day.... gameplay>graphics.

4. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sterk dat de tweede 360 is, want ik zie een muiscursor :9
    Maar voor de rest supervette filmpjes!_O_
    Sowieso ga ik deze halen op release!

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ok die dan net niet, maar de eerste sowieso en de laatste ook. :)

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Filmpjes zeggen mij niet veel. Hoe ik er bij kom? Ik baseer me op een preview waarbij Gothic IV en TW II werden vergeleken o.a. op het gebied van graphics, daarbij was TW II iets beter.

Tuurlijk gameplay is belangrijker. Het 1e uur TW I was doorheen komen daarna vond ik het ook super vet, maar mooie graphics verhogen alleen maar het speelplezier.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

De filmpjes zeggen mij genoeg, ze laten de graphics zien, dus tja...wat wil je nog meer zien? Een preview die zegt dat TWII iets mooier is, tja..er zijn ook altijd heel veel reviews over games die helemaal uiteenlopen, de ene vind het geweldig en de andere vind het een boutgame. Feit blijft, in deze ingame videos zie je dus de graphics en die zijn knap mooi te noemen als je het mij vraagt. :)

Plus dat mods van een TWII forum de game gespeeld heeft op zowel PC als 360 en die was zéér te spreken over de graphics :)

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Die mensen zijn niet zomaar mod op het TW II forum, niet echt objectief ;)
    Je kunt zoveel filmpjes zien, maar op een plasma/LCD tv ziet het er toch anders uit.

Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet zeggen dat de graphics er niet goed gaan uitzien, maar sommige proberen te game iets te veel te hypen.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hahah precies, maar eerlijk gezegd, meestal ziet het er eigenlijk zelfs nog mooier uit op een plasma of LCD. Ik weet nog met RDR toen en andere games, ik bekijk de videos op GT en toen was het al mooi, maar op mijn eigen plasma...WOW, groot verschil. Dus ik denk dat het alleen maar mooier kan zijn :)

10. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    IK in ieder geval heb géén te hoge verwachtingen.
    WEL vind ik dat ik best héél enthousiast mag zijn, hoe dan ook mijn keuze ... Ook in het "leven" zijn er momenten van blijdschap en momenten van teleurstelling ..; "That's live" ;)

Ik wens een game met sterkte RPG elementen en ALS alles waar is over TW II dan heeft deze TW II zeer zeker héél sterkte RPG elementen, mijn gedacht *) !
    Valt TW II toch tegen (qua graphics maak ik me totaal géén zorgen, D II Ego Draconis vonden vele gamers ook alles behalve oké, maar ik op m'n Xbox was héél tevreden met die graphics!!), dan heb ik altijd nog de Dragon Knight Saga in het vooruitzicht en die zal nu nog mooier zijn qua graphics na de massive reballance die Larian heeft doorgevoerd !
    In de DKS heb ik dus 100 % vertrouwen, in Two Worlds II momenteel zeker ook 90 %.

Wel héél vreemd dat Arcania lelijker zou zijn als TW II !? Gezien de erg zware "requirements" t(voor de pc versie) bij Arcania dacht ik net dat dit op grafisch vlak héél goed mag/moet zijn!! :confused:
    Maar misschien is bij Arcania het verschil qua grafiscs tussen PC en Xbox heel groot?

Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nieuwe videos

[yt]nL4N8Mq_a48[/yt]

[yt]MrdX4cfmznE[/yt]

[yt]OLGGAj911dc[/yt]

[yt]GGO8vJbZulU[/yt]

En hier zullen denk ik ook nog wel videos vandaan komen...

Southpeaks UK PR Manager, just dropped me an Email informing me that Two Worlds II will be appearing at the London MCM Expo dubbed as 'London's Comic Con' this coming weekend,October 29th to the 31st.
    Find out more information on the event at the Official Site.

Whether your a member of the Press or just a Mere Fan you are welcomed to come along to the event as its open to all unlike some functions that are open to Press Only.
    So If your interested in Two Worlds II and want to get hands on with it ahead of its 2011 Release in the UK.
    I advise you to tag along to this event and of course let us know, your thoughts on the game right here on the forums!

Two Worlds II will be apart of the Shopto Stand!

----------------------------------------------------------------------
    Opening Times + Ticket Info':
    -----------------------------------------------------------------------
    Friday-(Reserved for Advanced Ticket Holders).
    Saturday-11am to 6pm (Last ticket sale 5pm).
    Sunday-11am to 5pm (Last ticket sale 4pm).

"General Entry Tickets" will be available to buy at the ExCeL
    Centre, this grants you entrance to the Exhibition on Saturday
    and the Sunday at the times mentioned above.

General Entry: Adult Ticket (15 years old & above): £10
    General Entry: Child Ticket (11 to 14): £5
    General Entry:Under 10's Free, If accompanied by an Adult

See the Ticket Page @ Official Website for more info.

-----------------------------------------------------------------------
    The Event will be held at Londons Large ExCeL Exhibition Centre:
    -----------------------------------
    ExCeL London
    One Western Gateway
    Royal Victoria Dock
    London
    E16 1XL

12. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    So, ik bekijk nu die eerste, maar dat ziet er echt prachtig uit vanaf 0:45 als ie buiten is.

Edit: Die combat is ook echt cool, die moves zien er super uit, afwisselend enzo. Ik zie niet in hoe dit nog mis kan gaan, tenzij ze echt heel erg fucked up quests en story-line hebben ofzo.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

De reviews hadden het over hele nice en diepgaande quests en ook een toffe verhaallijn geloof ik.

Deze waren nog niet gepost geloof ik...dis de PC versie.

[yt]nLeLwnygw00[/yt]

360 versie

[yt]vEnDjL_lrKo[/yt]

En bij die laatste video van de nieuwste videos...zie je een paard staan. Maar ik vond al dat ie extreem stil stond, echter pauzeert de game gewoon wanneer je in de inventory bezig gaat, dan is het logisch dat alles nogal stil staat, haha.

Enneh...

Bei den Kollegen von http://www.gameswelt.de gibt es ab nächsten Dienstag den 02.11.2010 "Two Worlds 2" im Live-Stream für eine Stunde zu sehen.
    Es besteht auch die Möglichkeit, eure Fragen an die Gameswelt.de Redaktion zu stellen. Gezeigt wird die Two Worlds 2 X-Box 360 Version, da die PS3 Version noch nicht vorliegt.

Links:
    http://www.gameswelt.tv
    http://www.gameswelt.de

Laatst bewerkt: 29 okt 2010
  14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Een van de eerste reviews:

Het gaat helemaal goed komen :D \o/

15. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :D vet!

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Tegenstrijdig much, die review? Grote gamewereld, veel quests..maar toch liniair? Oooh , initially, dus kortom...alleen het begin is heel liniair en daarna opent de hele wereld zich voor de speler.

Laatst bewerkt: 31 okt 2010
  17. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    juistem

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Comments bij twee van de negative puntjes:

Niet lineair dus, alleen start gebied. En niet novice friendly, maw lekker hardcore, dat is in mijn beleving een groot pluspunt ! :thumbs:

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoe kan je dat nou een minpunt vinden, als het alleen gaat over het begin..

20. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het begin misschien heel saai is hierdoor, of misschien een verkeerde indruk geeft van het spel.
    In Star Wars Knights of the old Republic Sith lords was het begin ook superlineair, langdradig en saai. Dat was toen ook een groot minpunt van de game

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina