1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Bij deel I was je gewoon een mens. Het lijkt me niet meer dan logisch dat de ontwikkelaar vasthoud aan dat principe. Je kunt echter wel dingen veranderen, maar dat was in deel I nogal magertjes. Ik hoop voor de vrouwen onder ons dat je ook vrouwen kunt kiezen deze keer; ook daar waren er in deel I te weinig van. ;):)
     
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nu speel ik altijd in RPG games een vrouwelijk personage indien mogelijk,en daarbij blijft het een aantrekkelijker gezicht om te zien.:D;)

    Maar wat ik bij Oblivion minder vond waren de main questen dat met het sluiten van de poorten,in het begin was dat leuk maar na een tijdje begon me dat wat te vervelen en richte ik me op de side questen.Maar hoe was het in deze game,met hoe je begint?
     
  3. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Klinkt allemaal goed, zal het in de gaten houden liever nog sacred 2 op dit moment maar dat komt misschien ook omdat TW1 voor mij nogal tegenviel had er hoge verwachtingen van.

    Zullen zien hoe deze gaat worden, verwacht een zeer goede nu ik er minder op hoop en de verbeteringen die ze zullen maken op deel 1
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    In het begin ben je niet sterk, maar daar staat dan ook tegenover dat de anderen om je heen niet meelevelen. Het voordeel hiervan is dat je zelf wel sterker kan worden door harder te werken. Het levelen gebeurde in deel I puur op basis van vechten, maar ik verwacht dat dat in dit deel iets anders zal zijn. Overigens zijn de side questen aardig gevarieerd, met een paar die je een aantal handigheden kunnen bezorgen zoals teleporteren door stukken land die je ontdekt hebt. In Oblivion kreeg je daar laadschermen voor, hier gaat het tenminste zo min mogelijk om de laadschermen en dat is wel fijn. Ik verwacht grote verbeteringen voor deel II; in tegenstelling tot deel II van The Godfather waar je buddy A.I. zeer crappy schijnt te zijn helaas. Zo duidelijk ongeveer? ;):9
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Bedankt voor je uitleg,en mij is het wel duidelijk zo.En als ik je zo hoor dan lijkt me deze wel iets voor me met de gameplay,maar het is dus niet zo met dat goed en slecht,en gesprekken met keuzes?
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Nee, het is echt een RPG die zich richt op een gesproken verhaal. In tegenstelling tot Oblivion spreekt de held hier wel echt in en zijn omgeving ook. Het verhaal is hier en daar wat slap, maar Oblivion vond iedereen ook niet leuk als het om de main quest ging. Qua gameplay valt het best wel mee vind ik. Je kunt een heleboel dingen vinden, maar een klein nadeel misschien is dat het spel wel erg gericht is op het stacken van voorwerpen. Stacken is het op elkaar stapelen van items om ze sterker en waardevoller te maken; dit kan in principe met alles wat je in de game vind, op plantjes en dergelijke na. Het stacken van items is tot level 15 zeker handig als je geld wilt sparen en verzamelen, daarna komen er duurdere voorwerpen die je vind en kan verkopen. Het spel kent geen tutorial, maar wel een stapsgewijze wenning aan de wereld. Ik raad je ook niet aan tever te lopen, want sterkere vijanden zullen je echt snel dood hebben en dat wil je niet. Pas dus op voor beren in het begin en pak alleen honden/wolven en zorg dat je snel aan de besturing en gameplay went, want na een uur of drie gaat het veel sneller. ;):9O-)
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    iemand enig idee wanneer deze game uitkomt?

    ik heb me ontieglijk vermaakt met two worlds, ik kijk echt uit naar deze titel!
     
  8. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    ik zat wel te wachten op weer een goede RPG, zoiets als OBLIVION en Fable 1. 2 zoog ballen.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Hij komt rond het begin van de zomer uit; ergens in juni/juli als ik me niet vergis. Check bijvoorbeeld www.dimplus eens even, die hebben altijd wel goede releasedata. www.insidegamer.nl is een goed alternatief, ook de enige reden waarvoor ik naar IG ga, releasedata. ;):)
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Vond deel één echt een baggergame. Moest hem toen reviewen, dus ook een eind doorspelen, maar daar moest ik echt veel moeite voor doen om het vol te houden... Deze laat ik dus voor bijna honderd procent voorbij gaan ;)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Zelfs een echte gamer durft bagger te gamen. ;):)
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    In deze tijd vinden de meeste gamers al snel iets bagger,zo vind ik games zelf heel cool terwijl ze vaak in de grond worden gestampt.Bijvoorbeeld de game BloodRayn 2 vond ik erg leuk,op de oude X Box.Pokemon games die in de hemel worden geprezen,en ik vraag me af hoe dat komt en daar zo tof aan mag wezen.

    Een game koop ik omdat ik die tof vind of niet,recensies bekijk ik de laatste tijden steeds minder en ga ik op mijn gevoel af.Die heeft me tot nu toe nog niet in de steek gelaten,heb ook genoeg games gekocht die als top werden omschreven maar ik helemaal niets aan vond.:)
     
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik vind dit 1 van de meest underrated games aller tijden
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Net wat MaxxRaptor zegt: Ik vind bijvoorbeeld GTA IV een van de meest overrated games allertijden. Iedereen gaat zo mee me de community en dat is in mijn ogen niet gezond. Mensen mogen een game slecht of goed vinden, maar ik verkies Two Worlds echt veel liever boven GTA IV hoor. Ik ben dan ook blij dat er wel degelijk mensen zijn die deze game ook echt gespeeld hebben. Als mensen nog een tip willen hoe je de Black Towers achievement moet halen dan hoor ik het graag. ;):b:
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ziet er erg tof uit. Ben benieuwd.
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nouja dat heb ik dus ook wel gedaan hoor... Maar vond het gewoon niet leuk...:+
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Het is ook maar net of je het ligt of niet, maar ik raad je dan wel aan ook geen andere RPG's te spelen. RPG's zijn bijna allemaal het zelfde, qua plan van aanpak dan en je zult qua stijl weinig verschil merken met Oblivion. ;):9
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het leeft! :+

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Naamswijzing dus! Mod! }:]
    Nieuwe titel van het topic = Two Worlds II
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb me prima vermaakt met Two Worlds. Je moest ff doorbijten in het begin en door wat bugs heen, maar er zat een pretty decent rpg onder.

    Ik kijk dan ook uit naar deel II.

    Screenshots en info beloven veel goeds! Laat maar komen! :9
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    que?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina