1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik wou net zeggen. :D

2. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    ik zit nu al een half uurtje youtube te kijken, eigenlijk voor het eerst dat ik beelden van two worlds kijken en ik moet zeggen ik kan niet wachten tot de winkels om 10 uur open gaan hier! en ik mag hopen dat ze hem hebben.

ik heb er gewoon zin in om gear te craften, dungeons te exploren, looten levelen... een build maken ^^.... gaat echt te vet worden.

3. Ashavan

Ashavan Guest

Graphics heb ik geen last van dat de camera heen en weer beweegt. Het is qua kwaliteit beetje assasins creed/Oblivion combo. Enige wat ik irri vind is dat het nogal wazig en out of focus hoe verder je naar de randen en in de diepte kijkt. Verder is de graphische kwaliteit meer dan goed genoeg. Besturing is ook goed. De (mini) map vind ik onduidelijk.

Het is inderdaad geen super RPG zoals verscheidene review sites het doet lijken, maar het is zeker niet slecht of bagger te noemen. RPG's die zo'n omschrijving verdienen zijn divine divinity e.d.

Ik zie genoeg positieve dingen om het te willen blijven spelen voorlopig. Heb het pas een uur of 2 gespeeld daar niet van. En in de eerste stad waar je komt krijg je quests. Zijn nogal slecht aangegeven op de mini-map. Ga je overal zoeken wordt je lastig gevallen door dingen die niks te maken hebben met wat je zoekt.

Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2010
  4. Vigor

Vigor Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen we de game al kopen vandaag en waar? :)

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hij is uit sinds vandaag, dus als het goed is overal. Maar het ging nogal moeizaam met de release...

6. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213

Gast, divine divinity ego draconis is 1 vd meest gave rpg's die er voor de console's te krijgen is.

Dat jij dat niet vind moet je zelf weten, maar er zijn hier op dit forum meer die dit gewoon een top titel vinden.

7. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Divine Divinity is niet Ego Draconis, Ego Draconis is een vervolg ;)

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    De eerste twee waren top down PC RPG's. Beide erg goed!

9. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Heb jij Nier al?

/offtopic

10. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    nier is ook een ondergewaardeerd spel, vind het zonde dat ik hem uitgespeeld heb, daarna had ik er niet zoveel zin meer in...

Iemand Two worlds 2 al in de winkel gespot (360 versie)?

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Offtopic: nee, nog niet eens verzonden door zavvi (awaiting stock pick, al een week ofzo). En ik wacht ook al 3 weken op FNV van zavvi ...

Maar goed, als ik TWII heb dan heb ik geen haast meer met andere games :D

12. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zo naar het centrum in Rotterdam om te kijken of ze TWII hebben!

13. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Dat is klote ja. Ben wel benieuwd naar Nier geworden eerlijk gezegd, maar goed ontopic...

Ik zag dat die ps3 vertraging kwam door Sony... Ik denk nog steeds dat jullie allemaal vandaag kunnen beginnen met deze übeRPG :p

Iemand nog reviews tegengekomen trouwens?

14. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag komt er een uitgebreide review op http://www.insidegamer.nl/
    Video en geschreven als het goed is :)

15. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Oké, relaxt. In de gaten houden dan ;)

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nou.....het begint a goed.

Saturn
    Nedgame
    Dimension plus

Geen TWII binnen, Dimension Plus neemt niet eens op,maar op hun site staan nieuwe releases en TWII staat er niet tussen. Wat een tyfuszooi zeg. Begrijp het niet, want die vriend van mij die dus voor een site werkt krijgt hem vandaag, dus de game is uit in Nederland....of zie ik het nou verkeerd?

Ookkkkaaaayyyy....

Deze site heeft ineens als releasedate 31 januari 2011? Dit begint lachwekkend te worden.

http://www.gamesshoppen.nl/xbox-worlds-p-14270.html

Volgens deze is het nu ineens de 16e november...

http://www.gcshop.nl/XBOX_360/Two_Worlds_II.aspx

Heb GCShop gebeld, het is vrijwel zeker dat ie er maandag is, er waren wat problemen met de productie en de leverancier.

Laatst bewerkt: 12 nov 2010
  17. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Wat een soap met die data joh... Ongelooflijk.

18. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Ik zit zelf ook te zoeken, maar bij iig all4games en dixons is die wel op voorraad. Wat een onzekerheid bah ;)

19. Ashavan

Ashavan Guest

Lol amateurs. Te weinig discs gebrand door de leverancier dus deadline niet halen en later in de winkels liggen hehe. Wissel op moment af tussen KOTOR 1 en TW2. Hele tijd 1 game spelen gaat me echt tegen zitten. Tenzij het echt goede game is wat tegenwoordig zeldzaam is.

20. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Futurezone heeft hem niet, consoleshop.nl verkoopt de 360 versie niet eens (zit bij mij in de buurt), media markt moet ik nog gaan kijken evenals de Free Record Shop en eplaza

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina