1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dixons heeft de game inderdaad op voorraad. Alleen niet in het fililaal zelf, wel op hoofdkantoor zei hij. Over de 200 stuks lagen er, dus vandaag bestellen,morgen in huis. Wel dik 60 euro. Gvd wat een gedoe zeg. HOe kunnen hun nou wel aan die exemplaren komen?

En op de Zuxxez forum zag ik net dit

Ter Info... (van 12game.com)

Wij hebben zojuist meer informatie ontvangen over de release van Two Worlds II. Het blijkt dat deze nu inderdaad ook in Nederland verkrijgbaar is. Doordat deze bij de leverancier nog niet geleverd was gingen ze er vanuit dat de release samen viel met de uitgestelde versies. Deze informatie hebben ze onjuist aan ons doorgegeven en daarom hadden wij de release op 4 januari gezet.

De release verloopt erg rommelig, zo heeft onze leverancier zojuist alleen de PC en Xbox360 versie binnengekregen. Te laat om deze nog op tijd te kunnen leveren voor de release. Wij verwachten deze zelf maandag binnen te krijgen en naar onze klanten te versturen. De Playstation 3 versie is nog niet geleverd door de uitgever.

Laatst bewerkt: 12 nov 2010
  2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben benieuwd of ik hem dan wel krijg vanmiddag. Volgens het mailtje is mijn order afgehandeld en verzonden, dus DKS en TWII. Hoop niet dat TWII inderdaad later komt ...

3. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    O, gamedumper stuurt automatisch een mailtje dat alle games van je bestelling verwerkt zijn, ook al wordt er pas eentje verzonden. Dat had ik ook met DKS (die was nog niet uit, en een andere game die ik tegelijk bestelde wel: kreeg ik bevestiging dat ze allebei verzonden werden). En na een mailtje met gamedumper bleek dat een foutje in het systeem te zijn... Dus misschien is dat bij jou nu ook het geval =(

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhh 8)
    You just smashed my day!

5. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Don't shoot the messenger :p

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik bel nog even Gamemania en daarna bestel ik de game bij dixons denk ik. De verkoper zei met zekerheid dat ik de game morgen echt heb dan. Dan kan ik er mooi mee aan de slag in het weekend. Maar eerst zien en dan geloven.

Gamemania verwacht de game morgen, vandaag kregen ze niks binnen omdat hun leverancier in Belgie zit, en daar is vandaag een feestdag gaande.

7. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem!!!!
    Eplaza in Rotterdam Centrum had er 4 binnengekregen! Toen ik er aankwam hadden ze er nog 2, ik had dus de eennalaatste! :D
    Foto's:

Media Markt Rotterdam Centrum had hem nog niet, de Free Record Shop ook nog niet =(

8. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Dan moet Bart Smit 'm misschien ook wel hebben, is toch hetzelfde?

9. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Bij Bart Smit in Roermond lag hij gewoon in de schappen dus ga ervan uit van wel

10. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is hetzelfde inderdaad, maar Eplaza heeft meestal meer, je kan het altijd proberen! Foto's zijn toegevoegd!

11. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    4 :F:

Serieus, de marketing en het hele gedoe om deze game heen is zo amateuristisch. Ze schieten echt hun eigen ramen in zo, wat een bagger.

12. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Mooi hoor, geniet ervan en ik verwacht een uitgebreide review :p

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Bart Smit te Groningen niet, kon vanmiddag nog, anders morgen of maandag. Dynabyte heeft de game ook op voorraad, heeeeeel veel zelfs, alleen niet in het fililaal , wel hoofdkantoor. Dus Dynabyte of Dixons word het.

als je bij DB voor 22:00 besteld, morgen in huis. Ik hak de knoop door en ga het zo bestellen, kan ik er morgen lekker mee bezig. Hij is dan weliswaar 60 euro,maar het is niet anders. Zo'n verschil met de andere webshops is dat niet eens.

14. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Als enkele E-plaza's en Bart Smits hem al hebben dan zullen de andere filialen ook wel de game vandaag of morgen ontvangen. Ik zag hem net toevallig in de rek staan bij ons.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bart Smit hier had hem niet en we hebben geen E Plaza. |:-

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoppaaaaa!!!

Bedankt voor de bestelling

Geachte heer Thijs Van Abs,

De betaling is succesvol verlopen. Naar aanleiding van uw bestelling ontvangt u op dezelfde of op de volgende werkdag een e-mail met de bevestiging van uw bestelling. Op de dag van transport sturen wij u een e-mail ter bevestiging van verzending van uw bestelling. Mocht u onverhoopt niet aanwezig zijn als de bezorger bij u langs komt, dan wordt er een bericht achtergelaten waarop staat aangegeven hoe te handelen.

[yt]KnxuSySdGHQ[/yt]

[yt]83A8v2ppXyM[/yt]

[yt]AzyYZlwHKmc[/yt]

[yt]GJhwqLH7BNE[/yt]

Shotties

17. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Net E-plaza gebeld hier in Woerden. Ze hadden de game binnen gekregen. Dus ik ga hem zo halen.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    aaaaaaaaargh. Net de post binnen gekregen. Alleen DKS en GEEN TWII.
    please laat ik hem morgen krijgen ....

20. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik heb hem in spijkenisse gekocht. Eplaza had er 3 als enige. Ik ga zo beginnen. Alleen vannacht werken *****zooi dus kan even een beginnetje maken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina