Denk dat ik weet hoe ze aan die 200+ quests komen. Heb net 1 quest gedaan, maar voor elk deel van die quest is er een aparte entry in het log boek. Heb nu weer +6 aanvulling in me logboek en zit nu bijna op de 55 "quests".
En die post op het andere forum hoef je niet serieus te nemen. Die gast gebruikte cheats om te kijken wat er was. En dan zegt hij "I suppose that 3/4 of the center island isnt populated at all" of te wel hij is er nooit zelf geweest om het te bevestigen. Hij schrijft een hoop nutteloze aannamens zonder gespeeld te hebben.
De opvolgende posts zijn wel boeiend. Game is inderdaad klein vergeleken met Medal of Honor. Maar MOH heeft meer filmpjes die ruimte opvreet. In TW2 zitten bijna geen filmpjes in vergelijking dus heb je die data ook niet nodig. 40 vierkante kilometer, 200+ quests, 150+ uur gameplay daar en tegen vind ik wel heel moeilijk om te geloven dat dit in de game zit.
TW1 was een budget game die me voor die 10 euro goed beviel. Maar vol prijs voor TW2 ga ik echt niet neer leggen. Gelukkig werk ik bij import bedrijf waardoor ik af en toe games kan kopen zonder dat er invoer rechten en belasting e.d. op zit. Scheelt gelukkig een hoop. Voor zo'n 20 euries is dit best een leuke game hoor.
Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2010