1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Oh-my-god... deden ze dat echt? Lol, ze maken wel reclame voor zichzelf daar op het forum. Iedereen weet toch dat content niet recht evenredig is met het aantal geprogrammeerde bytes? Misschien moet ik die mensen eens een game op diskette geven (pre-cdrom dus). Genoeg spellen waar je uren mee bezig bent, voor nog niet eens 1 MB.

Laatst bewerkt: 13 nov 2010
  2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vriend van mij zegt dat je ook een 'enter bonus code' optie hebt in de game, DLC dus. Nou maar hopen dat dit niet betekent dat de devs inderdaad allerlei content eruit gesloopt hebben en dit als DLC gaan doen. De reviews hadden het gvd over een supergrote wereld, veel te zien en doen. HEEL veel sidequests.....

Lui op de TWII forum denken nu dat de reviews gebaseerd zijn op content die er op het laatste moment uitgesloopt is..maar ik weeeeeet niet man :mad:

3. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ashavan en jij zijn elkaars tegenpolen als het gaat om kritisch zijn op RPG games. :D

4. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Hm, ik ga niet haasten met de aanschaf van dit spel. Na DKS ga ik lekker Fallout 3 GOTY eens helemaal goed doen en dan kijk ik wel verder :)

5. Ashavan

Ashavan Guest

Tja. men vergeet dat filmpjes veel ruimte in neemt. en MoH heeft daar veel meer van dan TW2 dusver. Dus niet zo vreemd dat de 1 dan groter is dan de ander qua bits. Vind de vergelijking ook nergens op slaan.

Hathmandor verhaal is het waard om te spelen trouwens. Begin nu de intrige te zien van alles. Deze verhaallijn is gedeeltelijk main quest tot ongeveer de helft daarna side quest. Maar het side quest deel is het boeiendste deel jammer genoeg.

Tja. Dat ik kritisch ben betekend niet dat ik niet geniet van een goede game hoor. Mass Effect 2 heb ik ook meerdere keren gespeeld ondanks de min punten. Om maar iets te noemen. Er zijn maar enkele RPG's die zo slecht zijn dat ze niet uitgespeeld worden.

Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2010
  6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    So true my dear ;)

Anyhow, hij viel net op de mat! Kan ik eindelijk ERVAREN ipv alleen maar lezen. Hopelijk krijgen de reviews gelijk...

installing _0/

7. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    als er nou mensen zijn die wat later vanavond online dingen willen doen, lijkt mij dat ook wel lachen..

Heb hem vanochtend opgehaald, kan vanavond pas spelen :'-(

Eerst ff single player, maar als er mensen zijn die online wat willen doen, hoor ik het graag :)

8. Ashavan

Ashavan Guest

Nog 2 screenies net gemaakt...

1. A la Assasins Creed over de daken dwalen en mensen uitmoorden

2. Sweet revenge...or so she thought.
    iemand wilde dus revenge omdat ik haar had gedood. Terug uit de dood en toen verloor ze weer hehe.

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik ben benieuwd wat iedereen ervan vindt. :)

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nou mooi kut dus....bestel je gvd een game op tijd, en zou de game ook gewoon fucking vandaag in de brievenbus moeten liggen. Niet dus..helemaal niks. Wel andere post. Ook eens en nooit meer dus.

11. Ashavan

Ashavan Guest

Ga hem downloaden. Kun je in ieder geval al iets op de pc doen als kennismaking :p

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nah ik ga niks downloaden, en mijn laptop zou dit nooit trekken. Misschien dat ie nog wel komt vandaag maar ik verwacht het niet. Volgens mij zitten games altijd bij de normale post gewoon, het is niet dat ze speciaal bij je aan de deur hoeven komen ermee.

Ik heb alleen maar bij Dynabyte besteld omdat ik het nog zou kunnen spelen dit weekend, voor de prijs hoefde ik het niet te doen. Ik zie een 'niet goed, geld terug ding' op hun site, denk dat ik het cancel als het vandaag niet komt, en dan mooi volgende week voor een normalere prijs aanschaffen.

EDIT

Misshcien oordeel ik nu te snel, ik ben al een flinke tijd gewend bij Mediaoffer te bestellen,en die sturen de game gewoon in bubbelenveloppe, en die gooit TNT dus gewoon door de bus. Dynabyte doet dit niet, omdat er genoeg hoge brievenbussen zijn en dus een product kan beschadigen..kortom, ze komen het waarschijnlijk langs de deur brengen.

Game is binnen, ik heb niks gezegd ;)

13. Ashavan

Ashavan Guest

Einde van Chapter 1, Hathmandor, ben je lvl 22-25. Als je alles gedood, verkent en gedaan hebt zit je rond de 55-60quests en zijn er al een dozijn dungeons voorbij gekomen in zo'n 9:30 uur.

Verhaal van die stad en omgeving was redelijk goed en richting het einde werd steeds meer duidelijk. Geweldig verhaal met intriges met op het eind eindelijk een morele beslissing. Alleen jammer dat het een side quest wordt voordat je bij het goede stuk komt. Dus mensen kunnen dan al weer verder zijn gegaan met de main quest en paar leuke dingen missen. Mijn advies voor iedereen is dus gewoon die quest line af te spelen.

Ondanks dat het verhaal van die Hathmandor erg goed was...heeft het eigenlijk niks te maken met de progressie van het hoofd verhaal. Dat is weer jammer. Daardoor krijg ik het gevoel eerder een reeks losse verhalen te spelen die elk goed zijn uitgewerkt, maar dat er weinig tie-ins zijn met de main quest.

Nu eerst ff boodschappen doen, eten, uurtje gamen, sporten en dan rest van de dag weer gamen hehe.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Game is geinstalleerd. Intro(s) bekeken, boodschappen gedaan, bammetje gedaan, en dan nu....

Spelen _0/ :D

15. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Kijk, zo moeilijk zijn die spoiler tags niet hoor...

Ik wil niet weten op welke level een chapter eindigt, wanneer er intriges komen of waar Hathmandor in het verhaal past, gast.....

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Game ook binnen dankzij de heren van Dixons en TNT.

Ik wil de guide ook nog, dus dat word ff zoeken zo meteen.

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Verdomme, ik wil er ook bij horen! :eek:

/rent snel naar winkel

18. Ashavan

Ashavan Guest

dan ga jij mooi spoiler tags maken. _0/

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Jij ook, want de eerste de beste keer dat jij dat niet doet en mijn spel bederft, stuur ik een report naar een mod.

Je gaat toch ook geen feestje van een ander of jezelf verzieken of wel?

Hoe moeilijk is dat?

In een muisklik gedaan.

Klaar.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    hmmmm....had meer verwacht van de graphics eerlijk gezegd. Misschien dat het nog moet komen maar ik ben nu buiten in de game en vind de graphics gewoon nice maar niet zo baanbrekend. Het leek in die filmpjes zwaar indrukwekkend.

Ik weet dat de graphics alles behalve het belangrijkste in een RPG zijn ,maar toch.

Het hele TWI verhaal staat in het boekje he, The Story so far? Dus ik hoef geen story summary meer zien te vinden van deel 1. Nice.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina