1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Voor die icoontjes, check de vorige pagina, heb ik een handig lijstje gepost :)

Ik vind het ook jammer dat je niet kan locken op een enemy en om hem heen circlen. De game kiest zelf een target uit afhankelijk van hoe je staat/kijkt.
    Je moet nu met (LT) in defensive stance gaan staan en dan aanvallen (coun teren) met (RT). ook net ontdekt dat als je in combat modus bent en je hebt (LT) niet ingedrukt, dan maakt je char een soort achterwaards sprongetje, waarbij hij met zijn wapens zwaait. Een soort van dodge. Alleen lastig om uit te voeren omdat je (LT) los moet laten. In de praktijk gebruik ik het dan ook niet.

De grahics dichtbij en in de bossen en in dungeons vind ik wel mooi. Met name de veiwdistance is door de fog en blur matig. Maar mooi genoeg om me wel in de wereld te trekken....

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ok thanks. En ik heb net met die smid gepraat en die zegt dat ik het staal zelf moet gebruiken om iets te maken, hoe werkt dat? Want in de inventory kan ik bij steel niks kiezen verder.

3. Ashavan

Ashavan Guest

Je moet niet bij steel zijn. je moet op een schild of wapen of armor staan om te dissasemblen. en idem om te crafen.

Weet je wat intense is....door 4-5 weerwolven tegelijk aangevallen te worden :confused:
    gelukkig zijn de battles best easy in TW2

-edit-
    snap trouwens niet waarom zoveel mensen lopen te zeuren over de graphics. Het is niet slecht. Het is zeer sfeervol en je ziet overal aandacht voor de details die de developers er in gestopt hebben. Zeker de armors vind ik veel beter dan de meeste games waar het te flashy of te plastic is.

In Chapter 2 krijgt de held ook wat meer persoonlijkheid...althans hij reageert niet meer zo onverschillig en dat maakt het al stukken beter.

Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2010
  4. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nogmaals: je kunt pc graphics niet vergelijken met xbox graphics.

5. Ashavan

Ashavan Guest

http://www.pcgames.de/Two-Worlds-2-...60-Das-Rollenspiel-im-Grafikvergleich-797932/
    ben ik blij deze op de pc te spelen dan.

Waar in Chapter 1 de quests aanvoelde alsof er niet veel waren, toch rond de 80 in totaal, krijg ik in chapter 2 de ene na de andere. Zo blijf je bezig op een klein eilandje.

Sommige quests zijn best uniek gepresenteerd terwijl de onderliggende gedachte same old verhaaltje is van versla x tegenstander, lever x item bij een persoon etc.

-edit-
    weet iemand misschien wat die Essences doen? Heb er nu een lading, maar geen idee waar ze voor zijn.

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wat ik gelezen heb is het grafische verschil tussen PC vs consoles potentieel groot. TWII maakt namelijk, als dit je PC toelaat, gebruik van een directX11 graphics.

Van wat ik ervan gezien heb: zijn die UI icoonen echt zo groot. Ik vind het er niet overzichtelijk uit zien. Dan had Arcania toch wel een strakkere UI.

7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hoe zit het eigenlijk met je mount? Hou je die de hele tijd automatisch bij je of kun je hem ook kwijtraken?

8. Ashavan

Ashavan Guest

mount heb je eigenlijk alleen in het begin even bij je. daarna is het allemaal weer te voet.

Ice Necris...fucking irritante tegenstanders. Op den duur ben ik er gewoon langs gaan rennen. Enige wat die doen is blocken en gevechten qua tijd uitrekken.

Sinds vanochtend 8:00 in 1 ruk door gespeeld. Das 9 uur :eek:
    even wat eten regelen hehe.

9. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Two Worlds is tot nu toe erg vet. Alleen het paardrijden staat me echt tegen :|

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Qua graphics vind ik het vooral buiten in de bos/berg-gebieden niet supermooi, binnen gebieden zijn duidelijk veel mooier. Komt ook door die blur die erin de game gebruikt word. Zijn er nog tips voor de combat? Ik heb geen probleem wanneer ik bijvoorbeeld één Grom moet slopen, maar zodra er twee zijn, ben ik zo dood.

11. Ashavan

Ashavan Guest

Jezelf tactisch neerzetten is meestal genoeg. zorg dat zoveel mogelijk tegenstanders naast elkaar staan. Drijf ze desnoods in een hoekje. mep er op los met af en toe block. Zorg dat jij altijd hoger staat op bijvoorbeeld bergen/trappen e.d. Easy toch?

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, trouwens...ik was wat aan het rondstruinen en ik ontdekte 'Arghud's cave' , dus ik denk...ah cool, die gaan we even bekijken maar vervolgens is nergens een ingang.

13. Ashavan

Ashavan Guest

Je heb wel vaker dat er dungeons/huizen zijn zonder directe ingang of met een rood slot. wordt later beschikbaar dmv quests.

ben nu in een creepy plek genaamd de Swallos. begin deze game steeds beter te vinden naar gelang ik verder kom. Die gast die 20 uur en lvl 41 was tijdens het uitspelen...pfft. ik heb datzelfde, maar zit nog ergens halverwege chapter 2. Dus voor iedereen die zich zorgen maakt over het aantal quests en de duur van de game...het is echt niet zo kort als men voordoet.

14. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Gah!!! Ik geef het op... Als je voor een stealth / range-combat karakter gaat dan is het door de klote controls zo goed als onspeelbaar. Tenminste, de frustratie is hoger dan het plezier. En daar is het leven te kort voor :p

15. Ashavan

Ashavan Guest

Ranged is inderdaad fucked up. Je kan het alleen gebruiken voor die eerste hit en daarna moet je overstappen op melee. Melee/Stealth werkt prima.

Spannende coole "horror" shizzle :D

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind de xbox 360 graphics ook mooi genoeg hoor. Geven genoeg de impressie van een levende wereld. Alleen wat jammer van de fog en blur in de verte...

En het blijft spannend, je kunt gewoon ineens oog in oog staan met enemies die veels te sterk voor je zijn!

Ik heb die arghuds cave ook ontdekt en uiteindelijk de ingang gevonden, door om te lopen en dan kun je met een brug naar de overkant en onder de rotsen zit dan de opening. Alleen het is een stone door en die kan ik niet open krijgen. Komt vast nog wel een book/quest/whatever voor.

Overigens moet je echt goed verkennen: OP het eerste elandje was ik op een klein strandje en daar is een kleine gleuf tussen twee rotsblokken. ALs je er van 3m afstand naar kijkt is er niks te zien en ben je geneigd weg te lopen. Maar als je er helemaal inloopt krijg je ineens een prompt om naar binnen te gaan! Wat ik daar aantrof zullen we het maar niet over hebben. Laat ik zeggen dat ik redelijk snel kon gaan herladen :D

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit nu in het stadje Savannah, ziet er wel gaaf uit, qua graphics gewoon mooier dan de natuur gebieden ook. Qua quests heb ik dus eigenlijk alleen staal gevonden voor die smid en verder een beetje rondgekeken. Ik wilde gewoon gelijk gaan exploren, maar ik zie dat het beter is om eerst wat quests te gaan doen.

18. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Zometeen mijn laatste nacht werken en morgen een goede start maken! Ik heb er echt zin in! Hoop dat ik dan van het intro eiland af kom haha!

19. Ashavan

Ashavan Guest

Stad Savannah zegt me niks. Je hebt wel een regio wat savannah is...of te wel woestenij. In die regio heb je dus Bayan, Hathmador e.d. als steden.

The Swallows is echt een meesterlijk stoer gebied, maar neem fucking veel HP potions mee anders red je het daar niet hehe. Tot dit punt in de game nauwelijks potions nodig gehad, maar hier heb ik opeens veel met alchemy gedaan. Allerlei strength en anti-poison potions gemaakt. Tegen die tijd je poison weerstand max hebben is geen overbodige luxe.

Dusver al 6 quests die ik niet kan doen ivm bugs :mad:

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Mja, het was mijn fout om gewoon teveel van die graphics te verwachten. Het waren natuurlijk videos van een klein formaat, maar ik schrik nog echt soms van deze graphics. Ik zit nu buiten Bayan, in dat savannah gebied en overdag vooral vind ik het gewoon ronduit lelijk, poeh! Zo vreselijk veel mooier dan Oblivion is het niet eens.

Maar goed, ik hou nu op over de graphics, it is what it is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina