1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik ben echt onder de indruk van de graphics hoor... maar als ik het zo hoor gaat er veel verloren op de consoles. Erg jammer.

2. Ashavan

Ashavan Guest

Heb hetzelfde. Was wennen in het begin met al dat blur gedoe. Dorpen zagen er geweldig uit. Maar de savannah zelf was matig. Veel andere gebieden zien er ook zeer mooi uit. Op de PC...

-edit-
    damn had wat meer de boeken moeten lezen. nu weet ik niet wat ik met deze indiano jones the last crusade quest moet doen als naam voor the one true god.

22 uur in de game gestopt en Chapter 2 is nu ook afgerond. Zit nu eind van de 30'ers bijna 40 qua lvl. En nog lang niet bij het einde van de game :p Als chapter 3 me naar het grote eiland brengt dan heb ik nog veeeeel te doen.

Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2010
  3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Volgens mij zit er een groot heel groot verschil tussen PC en 360 graphics, een vriend van me die de game ook speelt zegt ook al een paar keer nu dat hij de graphics echt niet heel speciaal vind.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach kan mij vrij weinig boeien eigenlijk, mooie graphics wennen ook enorm. Na 2 uur lang een game spelen met prachtige graphics valt het me niet eens meer op.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Kwa looks kijk ik altijd naar het design en de sfeer. Wat voor grafische trucjes ze gebruiken boeit me ook niet zoveel. Druk maken om mooie graphics is zo jaren 90 toen elk jaar de games nog mooier werden. Tegenwoordig boeit het allemaal niet meer zoveel.

En precies wat Dyonko zei, je went er meteen aan. Dus als je het op een high end pc speelt is het in het begin ff genieten. Maar als je het langer speelt heb je nog steeds de zelfde ervaring. Het spel moet wel soepel draaien, dat vind ik wel erg belangrijk.

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    /Mod
    Dan neem ik het even over als je het niet erg vind ( en als je het erg vindt, jammer dan).

Ook jij gaat spoilers gebruiken, en wel vanaf nu. Als je de game-ervaring van anderen verpest hoor je hier gewoon niet thuis.

Dus; óf je gaat spoilers gebruiken, óf je bent hier niet langer welkom en schop ik je eigenhandig van dit forum af. Duidelijk?
    En omdat ik weet dat je hier toch weer over gaat blaten; ook een irritante houding naar mij toe in het openbaar is voor mij al genoeg reden om ook vervelend te doen. Reageren kun je via PM doen, en anders niet.

7. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    iemand de multiplayer al gespeeld?
    (voor de onwetenden, je moet hiervoor nieuwe char aanmaken..)

Wil deze MP wel eens met mensen van hier proberen, mijn gamertag is dezelfde als mijn naam hier....

Heb nu +- 7 uurtjes de SP gespeeld, en zoals een goede rpg doet, word je langzaam maar zeker steeds meer in het verhaal getrokken. :thumbs:

8. Ashavan

Ashavan Guest

Zoals ik al eerder zei. Mr de mod. Ik ga er niet eens meer op in. word moe van al dat geblaat wat wel en niet spoilers zijn en wie het irritant vind en wie niet. Ik doe wat ik doe. Jij wat jij doet. Boeiend. Ik ben echt niet onder de indruk van grootspraak achter een schermpje. Als je me wilt bannen voorgoed leef je uit. genoeg andere fora waar men niet zo lastig doet ;)

Ik zeg niet wat er gebeurd. Geef alleen wat tips om rekening mee te houden. Dus spoilers my arse.

-edit-
    weet iemand trouwens al waar die element essences voor zijn die je gaande weg her en der oppikt?
    Oplossing gevonden op het officiële forum. Schijnbaar zijn die essences dus om je staff te upgraden/enhancen. Alleen interessant voor degene die een mage spelen dus.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 nov 2010
  9. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Volgens mij moet de MP van deze game meer gespeeld worden,... zo te lezen op gamefaqs heb je daar meer de vrijheid zoals je het ook in deel 1 hebt....

vanavond toch maar eens proberen dan....O-)

weet iemand trouwens of je je bounty kunt afkopen??
    sloeg per ongeluk iemand in hatmandor en nu komen de guards elke keer op mij af, kan daar nu niet meer rustig rondlopen :mad:

Laatst bewerkt: 15 nov 2010
  10. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Two Worlds II was hier in Antwerpse verleden vrijdag de 12e gewoon binnen in de Game Mania, maar ik ben er vandaag pas naartoe geweest ... hier in België was het regenen dat je er bij zou gaan huilen, bakken water ... géén weer om te gaan shoppen ... wel om thuis lekker warm binnen te blijven :) !

qua graphics ben ik er wel gerust in voor TW II ... op de Xbox360. Ik vond D II Ego Draconis (vóór de remastered upgrade!) al mooi genoeg en Risen vind ik ook helemaal oké, Arcania ook en de DKS is nu nog mooier!
    Op vlak van graphics zijn sommigen precies wat "verwend"? Of gewoon TE hoge verwachtingen?
    Mijn mening: als je dan echt dé mooiste graphics WIL, upgrade je PC en koop je games voor op je PC.

Binnenkort zelf eens kijken hoe deze game me kan bekoren ... zo te merken is deze TW II best hardcore te noemen ! Toppie! :)

11. Ashavan

Ashavan Guest

http://board.zuxxez.com/showthread.php?p=464107

Me notities dusver. En nee er staan geen spoilers in zover ik weet.

Straks eens kijken of ik met Fraps ook korte filmpjes kan maken van gameplay. Just for fun :p

@kirimo
    Hardcore valt best mee hoor. Het magie systeem is "hardcore", want je bent zo vrij qua creativiteit en alles dat het voor velen lijkt alsof het niet werkt. Je moet zelf de balans zien te vinden tussen sterke flashy spells die je mana opvreet om spells te vinden die effectief zijn en niet je mana opvreten.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 nov 2010
  12. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Straks ga ik je review eens lezen, merci Ashaven ;)

Dat Mage (DEMON) systeem lijkt me echt wel fantastisch... ikzelf hou ervan om in een game mijn creativiteit te mogen gebruiken en dat zal in TW II zeker kunnen ... het CRAFTING systeem lijkt me ook al zo gaaf ! Ik kan niet wachten (LOL) om te starten, maar kan ondertussen me al verlekkeren op de game en de Manual binnestebuiten keren LOL ... :+

13. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76

Het gaat hier om respect richting anderen, waar jij overduidelijk een gebrek aan hebt.
    Dus bij deze ben je hier niet meer welkom, de groeten.

14. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Oké ik ben dus vanmiddag pas echt begonnen met tw2 en ik begin het steeds leuker te vinden! Zit nog steeds op dat intro eiland omdat d
    Er nog een plek is waar niet alles dood is... Wet ook net of ik ze kan killen maar proberen kan altijd. Hen echt super veel fun tot nu toe!

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp serieus niet waarom die Ashavan er zo'n probleem van maakt..hoe moeilijk is het om even te doen? Pffff...raar hoor, en zonde..want dit is een coole forum, en genoeg forums hebben die regel wel, EN terecht.

Anyway, even over het begin gebied. Zodra je naar Bayan vertrekt zeg maar, dan kan ik niet meer terug naar het begin gebied? Want ik ga die teleport steen op en kan op de map dat gebied niet meer kiezen....

16. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ergens wel jammer van Ashaven (al vond ik zijn kritiek vaak hard op games, maar kan ook zijn dat hij gewoon niet beter weet dan het zo cru/hard te verwoorden ?? )
    Even een spoilertag maken is een kleine moeite ...
    Hij heeft voldoende waarschuwingen gekregen ...

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Één iets vind ik wel jammer in TWII, dat je gewoon echt bestaande beesten als vijanden hebt, neushoorns, struisvogels, apen en noem maar op. Ik heb het veel meer op die fantasy-vijanden zoals in Oblivion en Risen, hoewel je daar ook soort echt bestaande beesten hebt, hebben die toch net weer iets meer 'fantasy' dan TWII. Ah well....

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat had ik ook al, maar denk dat het wel later kan.

Probleem is dat ik op het eerste eiland nog een aantal quests had, waaronder blacksmithing, die ik niet voltooid heb. Ik wil gewoon zo'n beetje alles quests gewoon kunnen voltooien en dan is het frustrerend dat je een paar uit het begin niet helemaal klaar hebt.

En dan die completed quests zelf nog. Nergens is echt uit op te maken welke voltooid zijn en welke niet heb ik het idee.

Hebben jullie btw ook dat de letters van de legende, dus de press a of press b informatie links onder in beeld, maar half in beeld staat???

19. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    In oblivion had je reeën, beren, wolven en daar was niks fantasy aan :p

20. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Hmm op het midden van het eerste eiland, tussen die boomstam brug en die stenen brug schijnt volgens mijn map een grot te zijn, weet iemand hoe ik daar in kom? En is het uberhaubt wel mogelijk alles te killen op het beginners eiland? :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina