1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik bid ook dat er een goede update komt. ;)

Edit: Ben der ook achter hoe het zit met completed quests.
    De letters in de tekst van de quest vervagen gewoon.
    Er zou dan ook iets moeten staan als: ''I delivered ... too ...!''

Beetje onoverzichtelijke rommelboel zo, in deel I kon je nog quests weg marken zodat de gecomplete gewoon niet zichtbaar waren.

Laatst bewerkt: 15 nov 2010
  2. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Als er gewoon inveterted in de ranged zat zou ik die ook gebruiken, maar nu jager waardeloos. Alleen handig om sterkere enemies te pullen!

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Volgens Yourgamingzone (e-mailtje gestuurd) was de release zelfs uitgesteld, vandaar dat ze nog steeds niet kunnen leveren.

Toen heb ik gezegd dat Gakkie hem ook al had, maar dat overtuigde ze op de een of andere manier niet. Rare gosers, die mensen van YGZ.

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zou goed kunnen dat alleen een bepaald gedeelte van NL hem in de winkels heeft liggen. Of er wonen gewoon heel veel nerds in Eindhoven en alles is uitverkocht. Ik probeer nu aan de game te komen via de X-Bazar.

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind ook dat je de map niet vergenoeg kunt INzoomen. Nu zie je al die pinnentjes door elkaar lopen. Niet echt overzichtelijk ...

Maar ik vermaak me er kostelijk mee...
    Ben met pijn inn mijn hart maar van het eerste eiland afgegaan :)

Wat zijn btw die auras ??

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    STERF! Jullie maken me jaloers :mad: :+

7. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aura's is geld. :9 En ik vind het ook erg irritant dat je niet verder kunt inzoomen op de map

Maar Gakkie, je had het over een cave tussen 2 rotsen bij een strandje (een paar pagina's terug) waar is die cave? :)

8. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Aan de westzijde van het beginnerseiland. Loop de heuvel naar beneden en op het strand rechts. Dan zit hij tussen de rotsen.

9. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Top, bedankt! ik ga zo eventjes kijken!

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dynabyte heeft de game allang, sinds afgelopen vrijdag. Zaterdag had ik em binnen, ik zou de game daar bestellen dan :)

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zorg dat je wat levels en equipement hebt! Die groms waren nog echt te sterk voor mij :)

Ik heb er weer een papiertje bijgepakt om plaatsen waar ik nog naar terug wil op te schrijven :D

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Geld. ;)

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Melee bedoel je dat je slaat en schopt? Of met zwaard? Want dan zou ik graag willen weten hoe je dat voor elkaar gekregen hebt. Want ik kan niet boog en zwaard tegelijkertijd bij mij dragen, dan moet ik switchen naar custom set 2 of 3 bijv. :)

Ik weet bijna wel zeker dat in de tutorial je uitgelegd krijgt dat je kunt weg-dodgen tijdens aanvallen. Ik zal zo eens kijken hoe dat ook alweer ging, en anders misschien handleiding? :thumbs:

14. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben level 13, dus dat komt wel goed ;)

Ik bedoel een boog custom set en 2 melee custom sets. Ik gebruik geen magic.
    Maar als enemies te dichtbij komen switch ik snel naar mn melee set en hak ze in de pan }:]

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Doh! Kwam er net achter 8)

Nog een zelf ontdekte tip, ik vind het wel handig: Ik ben een melee character en je kunt niet zien wat/wie de enemy in de verte is. Daarom heb ik onder (links) een uitrusting met boog, waarmee ik rondloop (explore). Als er dan een enemy in range komt krijg je direct een target kruis met naam van de enemy te zien. Met mij melee armor zie ik die enemy vaak dan nog niet eens. Handig dus om te scouten.

EDIT:
    ik kom al veel dingen tegen waar ik echt te low level voor ben ... zo hoort dat in een RPG :D

16. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of je kijkt op de map :+

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Vroeger hadden we hier ook een Dynabyte store. Via internet bestellen heeft momenteel weinig zin aangezien ik al een deal heb lopen met iemand van xbw. Toch bedankt btw.

Echt raar vandaag. Ik ben 11 winkels afgegaan in ehv maar nergens hadden ze hem.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wat ik erg irri vind (zeker omdat je niet echt kan dodgen) is als ik achteruit loop in defensive stance, ook als er maar een enemy is, mijn puppet zich naar soms omdraait. Sta je ineens met je rug naar de enemy en dus ben je vaak dood ...

19. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Dat eerstedorp na het beginners eiland moet je goed doorzoeken... Ligt meer verstopt dan je denkt! Ik kan alleen beter over dit spel gaan denken!

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hier was ik vorige week al bang voor toen ik Yourgamezone belde en wat andere winkels, ze zeiden allemaal dat het deze week zou komen, maar ik wist gewoon dat er geen enkele zekerheid was. Sommige shops hebben superveel exemplaren in hun hoofdkantoor en anderen hebben niks, vage shit. Toch wel heel blij dat ik de game gewoon gekocht heb bij Dynabyte. Weliswaar 60 euro,maar ach..,zoveel goedkoper had ik toch niet eens kunnen krijgen.

Het werkt echt fantastisch dat custom sets , in één seconde ben je een warrior of mage, echt heel nice en vind dit ook zeker wel origineel. Heeft iemand van jullie al geprobeerd gitaar of viool te spelen? Het is leuk dat ze zoiets erin stoppen alleen niet wanneer dit met een onmogelijk tempo moet gebeuren, het lijkt op GH maar dan gestoord snel...hoe de fuck moet je dit ooit halen? :p

Bayan bedoel je?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina