Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Laten ze ook ff iets doen aan die fucking camera op dat kutpaard. Het lijkt wel alsof dat beest dronken is. 8)

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Waar kun je op de daken komen, is mij nog niet gelukt. Heb ook dat luik nog niet gevonden. Kun je iets meer richting geven ? :)
    Er zijn voor mij ook nog deuren die ik niet kan openen...

Heeft het nut meer punten in lockpick te stoppen... ??

3. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    iemand zin vanavond online?

ben zelf in de SP level 15, maar online moet je toch ander karakter aanmaken.....

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Als je een enemy ziet: er naar toe rennen met de wapens getrokken, (LT) ingedrukt houden om te sprinten en dan als je er vlak bij bent (RT). Jumped hij met twee zwaarden op de enemy. Vet :D

De (A) knop is ook wel handig tijdens combat, doet hij een sprongetje achterwaarts, al zwaaiend met de wapens...

Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  5. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Heb net eindelijk voor het eerst zo'n stone gevonden, voor +2 endurance. Hoort dat dat je die nergens tegenkomt of doe ik iets verkeerd?

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik kom ze ook nooit tegen, maar bij de items in je inv die RECHTSonderin een icoontje hebben, als je die disassembled, dan krijg je zo'n stone. Heb er een stuk of twintig, maar eigenlijk nog nooit gebruikt :)

Beantwoord jij ook nog even mijn vraag uit de spoiler, please ? :)

7. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Had er helemaal overheen gelezen. Als je uit die teleport stapt kan je gelijk rechts op een paar rotsen springen en zo sta je op het dak. De rest moet je dan maar even zoeken daar. Ben nu lvl 14 en heb een glowing speer nu. Had meer van die stenen dan ik dacht. Heb ze gelijk maar op mijn gear gezet. Dat is ook een pluspunt aan het spel! Al die vette gear.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ben terug naar het begin eiland gegaan, het is nu nacht in de game en ik kijk over de zee heen, zie een eiland veel verderop, en een soort van waas/mist over de zee heen, nu ziet het er echt prachtig uit. Kon het maar wat langer nacht blijven in de game. Want dat gaat veeeeel te snel in deze game.

Onnodig en onrealistisch snel gewoon. Hoe deed je de block breaker tijdens combat ook alweer? Of is dat gewoon (B)?

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    jups, tijdens combat krijg je automatisch andere shortcuts. (B) is de breaker, coole skill :)

Thanks, zal eens kijken. Ben nu l10 en ik schop al vet kont. Varn's liggen met 1 mep op de grond :D Alleen giant scorpions moet ik nog voor uitkijken ...

EDIT:
    heb eigenlijk nog geen horse gereden. Te veel te doen ;) Blijft hij altijd op zijn plek staan? Kun je hem met een fluitje ofzo laten komen ??

Laatst bewerkt: 16 nov 2010
  10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Tjonge jonge....sommige van die Groms zijn tering sterk gek, de normale kan ik wel aan maar die armored zijn sterk als de hel. Dus die moet ik maar zien te vermijden. En dit is op het eerste eiland, dus ik moet later hier maar terugkomen. Wat kun je het beste doen met zwaarden die je niet gebruikt? Uit elkaar halen om je huidige wapens te upgraden?

Vind het potions maken ook leuk gedaan, ook erg tof als je bijv een skillbook voor fire-arrow gevonden hebt dat je het ook gelijk hebt, je hoeft ze niet te kopen, en je kunt ze supermakkelijk kiezen als je je boog gebruikt, heel nice gedaan.

11. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... zo te lezen is deze Two Worlds II een vermakelijke game met een sterk staaltje aan RPG-elementen !
    Ik heb al gesnoept van de "Manual" (lezen), maar verder ben ik nog niet gekomen ... kan pas ten vroegste woensdagavond een TW II held samenstellen en me in dit avontuur storten (al wil ik eerst andere RPG's verder spelen, ik ga toch deze minstens een dagje "verkennen"!) :+ !
    Ik wens iedereen een zalige RPG tijd ... en voor zover ik weet zijn er hier op dit forum heel wat gamers die het RPG genre een warm hart toedragen en nu uren en uren mogen "smullen" van deze TW II én andere onlangs relaesed RPG's zoals the Dragon Knight Saga en meer ... Zelf heb ik nog héél wat uren (zeg maar "dagen/weken"!!) te gamen : wil nog Risen uitspelen en later ooit herspelen (weet ik nu al), Divine Divinity nog uitspelen (nu level 29), de DKS ben ik nog maar net opnieuw begonnen (level 1) en TW II moet ik nog beginnen! Ook Arcania gekocht en wil ik gewoon zeker een paar kansen geven, ook al hoor ik veel negatieve kritiek (maar ik beschouw deze als een "adventure/action game" met enkele raakvlakken met het RPG genre) ...

Dus, kortom, ik zal NOOIT verveling kennen de eerstkomende 5 à 7 jaar op RPG vlak en tegen die tijd zijn vast en zeker weer nieuwe goede RPG's uit !
    (help, ik kan niet meer "volgen" :p .... )

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben als l7 met goed geupgrade weapons terug gegaan naar het 1e eiland en toen heb ik alles afgemaakt en afgezocht. Behalve Arghuds Cave, die is nog dicht ...

Andere vraag mbt mages guild:
    In een soort van alchemy kamer zit een hendel vlakbij een fornuis. Wat doet die, wat opent die. Ik hoor iets open gaan, maar weet niet waar....

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Iemand enig idee waar deze iconen voor staan? Want dat vraag ik me nog steeds af.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Kijk eens een paar pagina's terug ;) Maar goed, hier komt ie nog een keer:

Net een spannend momentje gehad in the magician's tomb:

spawnen in het pikkedonker ineens een stuk of 8 death knights :9

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Heb ik die dan gewoon gemist dus....vaaaag. Maar thanks man.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat ik ook zo klagelijk vind is dat er geen fucking map van de wereld bij de game zit.

Die horen verdorie standaard in RPG's te zitten, liefst met alle locaties erop. Had Mass Effect ook moeten hebben imo.

Nu kan ik weer eentje googlen en die laten afdrukken op posterformaat. Dure gein. 8)

17. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    zjuist mijn rondje om het eerste eiland gecomplete ik ben nu level 15 en bijna 16. ik ga nu denk ik maar gewoon wat quests doen. heb al een hoop open staan maar ben er nog steeds niet uit welke quest betrekking hebben tot de mq en welke niet. na het eten die horserace doen.. is dat mg?

edit:

@ yellow:
    download die map gewoon op je telefoon, ik heb hem in het groot op me iphone staan en alles is duidelijk zo.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Horse race als het goed is inderdaad. Probeer die eerst maar.

Sorry, maar heb de bijbel guide nog niet binnen. :+

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Weet iemand hoe die Carrier kaarten werken? Ik heb een Summon kaart en ook damage-modifier, homing-modifier. Hoe kan ik die gebruiken?

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Welk level was je toen je er naar toe ging. Zoveel is er niet te doen. Heb alleen die Arghud's cave nog niet gedaan ...

EDIT:
    ik vind die locks met 4 of meer ringen gaar. Ik zie het soms gewoon niet. Breek er al mijn lockpicks op...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina