Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Jammer dat de game niet aan de verwachtingen voldoet =(

Welke RPG's staan er nog meer op de planning? Voorpret is toch altijd al het halve werk :p

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is natuurlijk maar net wat mensen er van verwachtten, ik vind de game tot nu goed nice, maar bij lange na geen Oblivion beater, in de verste verte niet vind ik, tot nu toe.

Volgend jaar komt een andere RPG genaamd kingdom of amalur Reckoning

is a 3rd person RPG with intence combat, deep exploration, character development and storytelling.

Lead designer van Oblivion zit erachter!!!

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Aaaaaargh, dat dacht ik ook... echt een fuckup als dit voor MP of andere redenen echt zo is ...

EDIT:
    en van nu af aan volg ik geen RPG's meer van te voren en geloof ik niks.... sigh!

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ok, die hou ik in de gaten.

Het grootste fucking eiland niet beschikbaar in MP. Hoe achterlijk zijn die Duitsers. :mad:

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb gelezen dat de meeste mensen 10 uur over de main quest deden, en dan komen de side quests er nog bij en dan kun je totaal op zo'n 30 uur rekenen voor deze game. Komt niet in de buurt van lengtes als een Oblivion of Fallout. Denk zelfs dat Risen nog langer was dan, maar ja...it is what it is.

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Voor nu, als ik 100u gameplay kan halen in de gebieden die er wel zijn, ach, dan is het allemaal zo erg nog niet toch ?

Ik ga het zien :eek:

Overigens heb ik eens bijgehouden qua speelduur. Ik had een uur realtime gespeeld en volgens de savegame slechts 16 minuten !!

Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wtf, wat een deceptie.. Heb 'm nog niet gehaald en kon eigenlijk niet wachten tot ik 'm kon gaan spelen maar die lust voor dit spel is nu toch wel flink weggeebt.. Ik wil gvd een spel dat ik 100+ uren kan spelen.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Misschien toch maar Arcania aanschaffen???

Is die game moeilijk of makkelijk?

En hoe is het instappen in de game?

9. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik ben bang dat ik ook wat al te hoge verwachtingen had ;)

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Arcania? Nah denk het niet hoor, wat ik erover hoor is dat het hardstikke liniair is, saaie quests. Ik kan mij de extreem trieste voice acting en conversaties nog herinneren uit de demo, ik weet de zééeeeeeer belabberde framerate nog...denk niet dat ik deze anytime soon zal halen.

Dan ga ik eerder voor Div II :DKS, maar eigenlijk eerst Fallout: New Vegas, hoe dan ook...ik ga eerst TWII uitspelen, dan zie ik het wel.

Ik ben nog maar level 7 en heb genoeg moeite met sommige vijanden maar het schijnt vanaf level 15 ineens heeeel easy te zijn. Wat bedoel je precies met instappen? :)

11. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Dat spel dat je daar aangeeft Bigkabuto, ziet er knap uit :
    Kingdoms of Amalur Reckoning
    (nee, ik heb zeker geen hoge verwachtingen, al mag ik wel Hoopvol zijn ;) )

Ik heb deze morgen even TW II (de proloog) gespeeld. Mooie graphics tot nu toe. Lijkt me wel een ingewikkelde RPG (allé, veel mogelijkheden), maar ziet er tof uit. Ik ga er gewoon van genieten en alle "geruchten" op forums nu nog niet allemaal geloven ... ik zie wel wat er op m'n pad komen zal ... al ga ik toch eerst verder spelen met Risen ;)
    (ik wil trouwens nog eerst verder die TW II Manual ontleden LOL )

12. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu level 15 inderdaad en veel vijanden gaan wel in een klap dood nu, dus...

13. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213

ik vraag al 2 dagen om buddies die dit met mij willen doen hier O-)

is vet lachen man, met een paar man questen en ouwehoeren :thumbs:

en mensen die hier nu zitten te zeiken, hebben het spel volgens mij helemaal niet.
    De mensen die hem op dit forum hebben, zijn er volgens mij allemaal wel happy mee, is gewoon een fatsoelijke rpg (misschien niet te lang, maar dat durf ik niks over te zeggen.)

Op forums van de game zelf zitten altijd de grootste zeikerds, dus daar kijk ik al niet meer op, je word er negatief van zoveel mensen hun " ergernissen" daar melden.

Juist het MP gedeelte van deze game geeft deze game meerwaarde,.. ik hou niet eens van MP games en ik vind dit toch wel vet om met meerderen te spelen.

14. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de meeste mensen eerst de singleplayer uit willen spelen, voordat ze online gaan. Daar val ik onder in ieder geval.
    Maar misschien kunnen we al wel wat mensen vinden :)

15. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil die MP zeker eens gaan spelen.
    Toch zal dit vor mij pas vanaf ten vroegste december lukken, eerder ook de tweede helft van december en ik hoop tegen die tijd al wat méér in TW II te hebben gespeeld.
    ;)
    Misschien handiger om een nieuwe thread op te starten voor Two Worlds II? Of 2 topics? Eéntje voor SP en ééntje voor MP ?

16. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213

normalerwijs speel ik ook eerst de SP uit, maar de MP is geheel gescheiden van de SP, je moet compleet nieuwe char aanmaken.

in mijn eentje level 5 geworden in de MP, maar daar zijn zoveel vijanden dat dat in je eentje op den duur echt niet tof meer is.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja, ik wil ook eerst meer SP doen ... Maar TWII spelers mogen me vast adden :)

18. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We moeten anders gewoon een keer in een party gaan en over TWII praten :+

19. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je met "party" chatten ofzo? Of ... ?

Edit:
    En kan je IN het MP gedeelte van TW II ook met elkaar chatten (Xbox en/of via PC) ?

20. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xboxlive party.. chatten dus ja

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina