1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Daar twijfel ik niet aan hoor. Het kan best een goede game zijn maar ik ben gewoon zo'n iemand die kwaad kan worden van een paar zeer onnodige stomme fouten. Mensen steken veel energie in een project en proberen een goede game te bouwen. En dan heb je een zo'n klojo die een fokking lelijke menu maakt en de hele game verprutst! 8)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Geloof me maar dat dat in het eerste deel nog erger was.
    In deel II zijn een hoop veranderingen doorgevoerd en de perst is ook een stuk positiever dan bij het vorige spel. ;)

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik ben benieuwd, we zullen het zien. De videos tot nu toe kunnen mij nog niet overtuigen,maar gewoon afwachten dus. Ik ben altijd in voor een goeie RPG hoor, absoluuuuuut. Vooral als er geen turnbased combat in zit, dan ben ik helemaal van de partij.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zou ook veel liever Two Worlds I spelen dan Final Fantasy XIII. ;)

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nog wat beelden. Geen idee of ze volledig nieuw zijn, want ik heb ze nog niet gezien. O-)
    [GT]701297[/GT]
    [GT]701295[/GT]

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik had ze al gezien inderdaad. En ik vind het er nog steeds allemaal veelbelovend uitzien. On the fly switchen van weapon & armor sets!

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nieuw voor mij, aankoop erbij! _O_

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    De RPGs die dit jaar uit zullen komen zijn

Two Worlds II
    Arcania: Gothic IV
    Fable III

en nog eentje toch? Of waren dit ze?

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Fallout: New Vegas :+

Laatst bewerkt: 2 jul 2010
  10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Jezus, hoe de fuck kon ik die vergeten.....aaaah ja....

De warmte ;)

11. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    hmmz als ze de paarden normaal laten lopen dit keer ga ik deze ook veel spelen. ondanks de gebreken was deel één echt super cool. Veel meer stijl dan oblivion vond ik. Wat een grootste wereld was dat zeg!

12. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Met name de woestijn en dat woeste land van de orks vond ik echt vet!

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik vond het startgebied anders ook niet misselijk.
    Hoop wel dat er in deze game wel weer grote open vlaktes zitten zoals bijvoorbeeld in RDR. Hoop niet dat ze alles hebben volgeplant of gebouwd met dingen. ;)

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het zal wel eraan liggen dat ik dan te kritisch ben denk ik, toen ik de demo van Two Worlds speelde schrok ik me kapot van hoe lame het vechten eruitzag. Vond het werkelijk echt lachwekkend gewoon, en al wil ik nooit te snel oordelen over een game, van sommige games wist je gewoon dat als het je totaal niet bevalt van begin af aan al, dan word het later ook niks. Gothic op PC is een goed voorbeeld van hoe het anders ging, qua combat was het niet super en het was zeeeeeker geen Zelda qua combat bijvoorbeeld maar de rest van de game was fantastisch. Misschien moet ik Two Worlds eens op de laptop proberen, nu ik de laatste tijd een klein beetje bezig ben met pc gaming. Is er een demo van trouwens?

[yt]YeeJo8OJVVQ[/yt]

Zo zag de demo op 360 er bij mij niet uit.............

Laatst bewerkt: 3 jul 2010
  15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Volgens mij wel. Probeer www.gamershell.com eens even.

En: Deze game moet je echt een uurtje of drie gaan spelen voor je hem echt begint te waarderen. Had dat zelf ook. Daarna pakte de game mij toch wel qua mogelijkheden. Dat vechten is inderdaad niks, maar vind het wel leuk om te zeggen dat het lijkt op een komisch hack and slash. Verhaal was ook niet goed, maar daar viel best doorheen te prikken. Al met al wel heerlijk genoten van deze game. :)

16. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Die beelden zien er goed uit, on the fly change :D dat is nou echt weer een top toevoeging. Net zoals toch dat customizen van alles dat maakt je character toch veel meer van jezelf. Heb toch wel zin gekregen in deze game nou alleen hopen dat me xbox het aan zou kunnen en niet verder aftakeld :mad:

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Verwacht je soms een RROD? :eek:

18. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Haha die was er laatst al even maar daarna deed het weer, en geen garantie. Heb bij paar spellen dat ie non-stop vast loopt zoals Fifa, RDR, Viva Pinata Party Animals. Terwijl spellen als dragon age, mass effect 2, en de rest het eigenlijk nog wel gewoon normaal doen.

19. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    De eerste speelminuten dacht ik echt wtf heb ik gekocht. Een uur gespeeld en daarna meteen in de kast gegooid.
    Na een week er uit gehaald en verder gaan spelen, en na enkele uren was het fantastisch. (vu)

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Serieus? En dit was de 360 versie?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina