1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, de pc versie wel. Maar de 360 versie niet. En tja dit is een 360 topic dus ik nam eigenlijk aan dat hij die wou gaan kopen. Was netter geweest om eerst uit te zoeke welke versie hij bedoelt voordat ik zeg dat hij is uitgestelt O-)

En daarbij heeft de PC versie geen archievements. Dus ik denk nog steeds dat de versie die hij wilt is uitgesteld ;)

Dat klinkt idd dom, nu ik mijn eigen tekst terug lees. Bedoelde eigenlijk dit:

In veel spellen die je ook multi-player kan doen ligt de nadruk op dat 2de. Oftewel je kan het vaak wel in je eentje doen maar dan is het te moeilijk (omdat het voor meer man is gemaakt) of er is geen ruk aan. Vroeg me af of de queste zich aanpassen aan de hoeveelheid spelers in het spel. De queste moet voor 8 man natuurlijk meer vijanden bevatten als voor 1 speler ;)

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Kan je wel Quests doen met meer man? Ik denk dat dan weer aparte Quests zijn, of dat er bij een Quest staat:

Recommended Number of Players: 3

Bijvoorbeeld.

3. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Tis world of warcraft niet :')

4. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0

Dat kan natuurlijk ook, maar dan vraag ik me weer af hoe het met de verdeling van quest die je in je eentje kan doen en die je met meer man moet doen ;)

Weet iemand hier mee van?

5. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee het zit zo dat als je online bent je niet de quests van de singleplayer kan doen.
    Ik volg 2-worlds nu al een tijdje en heb de afgelopen vakantie geen reet te doen gehad dus heb ff de diary weer eens goed doorgeploegd en ben hierop uitgekomen.
    Je krijgt een handvol quests in de multiplayer, denk aan (forten overvallen, grotere vijanden zoals draken verslaan etc.) dus echt de dingen die in je eentje wel te doen zijn maar wat gewoon leuker is met een paar man.
    Willem speculeerde dat het misschien zo zou zijn dat je voor bepaalde quests een minimum aantal spelers moet hebben maar daar is eigenlijk nog niks over bekend en dat zou ook onzin zijn want het spel draait ook deels om je "skills" hoe je een vijand telijf gaat want in principe is gewoon alles te doen maar met een 2 man kan je net even een afleiding doen om dat ene monster net te kunnen doden wat in je eentje nooit gelukt zou zijn. Want je kan ook online 1 tegen 1 in een arena vechten en dan worden gewoon je levels gelijk gemaakt en dan is het gewoon een kwestie van hoe jij het aanpakt en degene die het slimste of gehaaide is die wint.
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze dat willen doen dat levels gelijk maken van beide spelers, ik denk dat je dan gewoon je eigen skills houdt maar allebij evenveel health hebt. Er is verder eigenlijk niet veel bekend over het level systeem naast dat je gewoon experience punten in bepaalde skills moet steken.

6. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt voor je reactie, maakt een hoop duidelijker :thumbs:

Neem trouwens wel aan dat ze bij levels gelijk maken meer doen dan alleen je health gelijk maken. Je zou toch ook echt skills in moeten leveren. Voor een fighter is health namelijk veel belangrijker dan voor een wizard-type. Maar ik ga er vanuit dat dit relijk goed is geregelt.

7. Joran91

Joran91 Mafkees

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mijn of heeft geen enkele winkel in Nederland van Two Worlds gehoord? Bij mij in het dorp is een Intertoys, Musicstore en twee 'zelfstandige' gamewinkels, maar geen van allen heeft gehoord van Two Worlds, alleen bol.com.

8. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog een paar (oudere?) screens

ik had ook nog een screen gezien van een grote draak, bijna 5 keer zo groot als je mannetje, maar die heb ik niet meer gevonden

Het spel komt morgen trouwens op de PC uit, en op de 360 pas op 29 juni
    Kdenk dat ik hem morgen ofzo maar eens op de pc ga halen :p

Laatst bewerkt: 8 mei 2007
  9. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    de game ziet eruit alsof hij met dezelfde engine als oblivion is gemaakt :eek:

10. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedoelde je deze:b:

12. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep die dus :9 alleen jammer dat ie wat wazig is...maar ik denk wel dat het spectaculair is ingame zelf als ge zo een beest tegen komt, dat miste ik in oblivion ook wel een beetje, zo van die HUGE monsters

13. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel was me helemaal ontgaan, lijkt me erg gaaf! :)
    Duidelijk afgekeken van Oblivion, maar beter goed gejat dan slecht bedacht. ;)
    Komt goed uit, Oblivion ben ik al redelijk ver mee namelijk.
    Plaatjes op Gamespot vind ik wel erg lelijk.

14. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat zijn gewoon plaatjes met slechte kwaliteit, of plaatjes van het spel tijdens het beginstadium, als je naar de screens kijkt die ik 6 posts hierboven heb gepost dan weet je wel beter, ook het landschap is echt prachtig gemaakt, al die verschilende stijlen woestijn , sneeuw, bos, bamboe oerwoud enz enz :cool:

15. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zag het al, ook eerste pagina is al mooier.
    Is overigens wel heel veel gejat, je zou haast denken dat het een opvolger is. ;)
    Maar maakt niet uit, Oblivion smaakt naar meer. :9
    Klopt de datum van 9 mei nog?

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Voor zover ik weet wel. www.dimplus.nl heeft het al wel aangepast in de gehele maand mei. www.nedgame.com houd nog steeds 11 mei aan en www.bol.com voor zover ik weet ook. Ik moet deze game hebben, ben gewoon toe aan een nieuwe vette RPG. ;) 8)

17. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ach kan nog wel even vooruit met Oblivion, maar over een maandje komt wel uit. ;)

Zit nu op officiele site en daar staat slecht nieuws:

http://www.2-worlds.com/#

Console versie uitgesteld, nieuwe datum vooralsnog niet bekend.
    Reden ook onbekend (zal wel probleem met het vinden van een uitgever zijn).
    Erg jammer! :mad:

Edit: zie ook dual wield, wat ik nog miste in Oblivion (2 shortswords bijv. nu heeft een shortsword enkel nadelen t.o.v een longsword).
    Wel heel erg trouwens, het spel lijkt haast 1 op 1 gekopieerd, zelfs Imperial City (inclusief centrale ligging) is te herkennen. :eek:

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dus we krijgen een beetje een kopie van Oblivion, maar misschien beter?

19. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet, maar de makers geven het iig toe, dit stukje staat op hun site ;)

To help you eliminate your enemies and solve quests, "Two Worlds" has more than just the "hit 'em hard" method... there is another way - it's called the sneak mode! Slither up to an adversary and send him into permanent oblivion with one accurate knife thrust... or, if the bloodlust's not upon you, just pick his pocket

Bloodlust is ook term uit Elder Scrolls serie geloof ik, komt me iig bekend voor.
    Ben erg benieuwd, hopelijk komt de console versie alsnog in juni. :)

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Gloeiende gloeiende. Denk je eindelijk eens iets te weten van het spel en hopende dat hij vrijdag uitkomt, stellen ze hem uit. Begon het net leuk te vinden, naaiers. Wanneer komt hij nu dan uit? ;) :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina