Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik speel waarschijnlijk langer spellen als jij, dus doe niet alsof je wijs bent. Bovendien moet je wellicht eens langs de opticien.
    Vergelijk de screens van dit spel en Oblivion, zou ik zeggen. :b:

Sommige mensen...:lol: _0/

Zie net dat je al 16 of 17 jaartjes bent en toch al zoveel verstand van dingen.
    Grapjas...:):

@Yellow: moet 15 juni zijn dus, 15 mei kan natuurlijk nooit. Om dat te regelen heb je meer dan een week nodig. ;)
    Maar gelukkig zit er weer leven in. :)

Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    What the fuck maakt het uit of je 16-17 bent als ik vragen mag?

3. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ehhhh vergelijken en verstand hebben van dingen heeft direct niet zoveel te maken met leeftijd:{
    Leeftijd mag dan wijzer maken maar aan jouw post te zien is dat in jouw geval ook niet;)

Maar zullen we even vergelijken:

Two worlds (mensen):

Oblivion (mensen):

Two wolds (monsters):

Oblivion (monsters):

En dan heb ik nog voor de duidelijkheid de clannfear en de Land dreugh vergelijken met de reaper en The Giant Scorpion

En dan voor als je nog niet overtuigd bent dat er qua monsters niks is nageaapt een skelet als voorbeeld. Omdat skeletten bijna altijd hetzelfde zijn behalve tussen oblvion en two worlds.

Two worlds:

Oblvion:

2 totaal andere gezichtsuitdrukkingen...

Onderbouw je argumenten de volgende keer niet door drogredeneringen (zoals dat je ouder bent) en jezelf wijs te maken dat ik naar een opticien moet maar onderbouw de volgende keer d.m.v. bewijs (zoals plaatjes misschien?)

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Well, geen ene ruk dus.;)
    Maar dit spel met Oblivion vergelijken?
    Nou kijk ik zal het eens uitleggen waarom men dat doet.

Oblivion is eigenlijk de eerste en tot nog toe vrijwel de enige met dit soort type genre op de next gen console. Dan bedoel ik ook met zo'n setting. Tot Two Worlds dus uitkomt. Maar omdat dit dus het geval is moet Two worlds natuurlijk naar een concurrent kijken en proberen de game te verbeteren tegenover die andere game. Dat is niet jatten, dat is normaal in de game-industrie. Of Wil jij, Chaos, ook zeggen dat Fifa de transferopties nu van PES gejat heeft? Om te concurreren moet je wel dingen overnemen en verbeteren. En toch moet het geheel ietsje anders zijn. En Two Worlds heeft ook nog eens online opties so...

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.808
    15 juni? Welke gek verzint nu zoiets? Een week van tevoren stellen ze hem nog eens met dik een maand uit. Ik kan wel janken. ;)=(

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Op Grafiscch vlak vind ik Two Worlds mooier, maar toch vind ik de Two World personages wat maf. :p

7. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    volgens nedgame komt hij 15 mei uit.....

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Zo om dit en voor altijd waarschijnlijk duidelijk te maken:

http://360only.nl/nieuwsitem.php?nid=5703
    Voor de nieuwe trailer. :)

9. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje lekker maken met trailers! Kom op met dat spel. :)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.808
    Ik wil het spel ook heel graag, kan niet wachten. Ik hoop dat er ook een dergelijke tutorial inzit zoals bij Oblivion, waardoor je alles leert kennen van de controls en dergelijke.

11. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    15 juni? ah mooi! relaxt :) is er toch nog een vaste datum gekomen zodat je met wat minder spanning kan wachten

12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    15 juni is eigenlijk wel een perfecte datum, heb ik nog even om spiderman 3 & prey uit te spelen :thumbs:

13. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan hoop ik voor je dat je spiderman een erg lange game is want als je met prey 15 juni wilt halen dan moet je hem 15 keer uitspelen8)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.808
    Prey 15 keer uitspelen? Dat is toch zo gedaan? Prey is helemaal niet moeilijk, ook niet op Cherokee. Je moet met Cherokee alleen door de 1e levels komen om die Indianenkrachten te krijgen, daarna is het een eitje. Voor de rest denk ik ook niet dat Spiderman 3 genoeg is, heb al iemand gezien die al een flink eind richting de 1000 speelde. Wat betreft Two Worlds: Eerst maar even C&C 3 spelen en anders gewoon een maand rushen met Oblivion. In een maand heb ik alle guilds wel afgewerkt. ;)8)

15. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    nou dat duurt ook 35 uur

16. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ! 8) kga straks spelen en zal morgen ofzo wel een eerste indruk posten :cool:

17. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    For shizzle of een goeie slechte grap ?

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.808
    Voor de draad ermee: Waar heb je hem gekocht? En vergis je je niet in de PC versie? Kom op man, iedereen wil graag deze game hebben. ;):)

19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Lol natuurlijk heeft hij de pc versie. Anders had je op mygamercard.net al wel mensen gezien die Archievements ervoor hadden. ;)

20. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep ik heb de pc versie, hier in belgie in st niklaas bij een lokale gameboer hadden ze hem gisteren binnen. Het gaat hier over de royal edition, ..In de loop van de week zou je hem zowat overal moeten kunnen krijgen in belgie en nederland. Ik heb nog niet zo veel gespeeld het eerste wat me opviel is dat je echt wel een high end pc nodig hebt om alles soepeltjes te draaien, ik kon oblivion met bijna alle setting op maximum redelijk vlot draaien, maar bij two worlds moet ik toch wat terug schroeven.

In het begin wordt je nogal redelijk snel in het spel geworpen, zonder een deftige tutorial of inleiding (er is wel ene filmpje maar dat is de moeite niet),
    Waar ik me ook al direct aan irriteerde waren de controls, je kan namelijk niet strafen , dus als je naar links drukt draait je mannetje naar links, wat zeer onhandig is in een gevecht vind ik wel.

Voor de rest zag de wereld er heer sfeervol uit, je begint egens in een bos in de bergen, maar je moet wel al direct goed oppassen voor bandieten en beesten, die maken je namelijk direct af, tenzij je wat geluk hebt.
    Ik heb door een quest door een paarden verkoper te verlossen van wat bandieten als reward en paard gekregen , en ook hier vond ik de controls zeer raar en onhandig, je bestuurd het paard indirect, dus je druk 1 keer naar boven , en je paard blijft automatisch lopen, ook het draaien loopt wat stroef...

In het algemeen vind ik het tot hiertoe wel een zeer mooi spel, de dorpjes zijn ook levendig, je ziet echt de mensen werken in hun graanvelden, er lopen overal ventjes rond enzo, alleen hoop ik dat er snel een patch komt voor de controls wat bij te werken, en mss ook wel een patch zodat spelers die geen high end systeem hebben , de game ook nog soepel kunnen spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina