Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig zijn de besturings controlls met een controller bijna altijd goed geregeld :)

2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja volgens mij is de besturing ook eigenlijk controler gericht en slecht uitgewerkt voor de pc. Iig dat lijkt mij.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.808
    Ik mag aannemen dat we dit 15 juni dus niet tegenkomen?

4. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet er iemand of er sprake is van een demo voor de release

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.808
    Op moment totaal nog geen sprake van voor zover ik weet. Demo lijkt me in een RPG geval nogal lastig. Bij Oblivion deden ze het ook niet, dus het zou mij logisch klinken als ze dat hier ook niet deden. Ik zou er maar vanuit gaan dat er geen demo komt, dan valt het ook nooit tegen.

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.482
    Ben benieuwd hoe de 360 versie straks grafisch vergelijkt met de PC versie. Hopelijk krijgen wij niet de medium detail versie met stotterende framerate...

7. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk spijt dat ik de pc versie heb gekocht, de framerate is echt te laag om deftig te kunnen spelen, ik denk dat ik toch maar wacht op de 360 versie, die hopelijk goed aangepast is zodat je mooie graphics met een deftige framerate kan spelen , want zo is het echt niet te doen, ik vind hem trouwens nog niet eens zo mooi als oblivion, en die kan ik wel vlotjes draaien op mijn pc =( ook hoop ik dat ze het combat systeem wat aanpassen , het enige wat je kunt doen is op de linkermuisknop rammen, blokken en ontwijken gaat namelijk automatisch... ik vond het vechtsysteem in oblivion veel beter.
    ook is het moeilijk om 1 bepaald mannetje te blijven aanvallen als je bijvoorbeeld tegen 3 of 4 gastjes aan het aanvallen bent, soms slaag je gewoon in het niets, mss komt er nog een patch waarmee je een autolock on target hebt, zoals in veel spelletjes, want echt waar zoals het nu is vind ik het combatsysteem maar niets

Maarja dit waren enkel negatieve punten, ik denk echt wel dat het een zeer goed spel is, mits nog wat aanpassingen, ik denk ook trouwens dat ze daarom de 360 versie wat uitgesteld hebben, ze hebben de pc gebruikers een beetje misbruikt om de foutjes te herkennen lijkt wel :mad:

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.482
    Hmm, dat baart zorgen. Als de PC versie al zo'n zware rig nodig heeft... ben benieuwd hoe het straks gaat draaien.

9. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe is die spel online dan ?? Ben er erg benieuwd naar namelijk wil samen met mn vrienden coop doen op de xbox360 8)

10. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    erg vaag! op de gameshop site hier in den haag staat bij de 360 releases voor two worlds '' 18 mei '' en toevallig is dat vandaag! maar ik betwijfel het.. een vriend van mij is nu aan t kijken!.. ik edit mijn bericht zo dus weer of die m heeft of niet ;)

edit// wat ik al dacht, ze hebben m niet, wel raar dat ze t erop zetten dat ze m vandaag binnen hebben... misschien dat die nog wel zou komen of op een andere locatie van de gameshop richting de stad... maar kgeef t weinig kans, maar je weet maar nooit..
    edit2// ze zeiden dat het de 'streefdatum'' was, dus hij zal vandaag wel niet komen, ach ja, klees t wel op internet wanneer die er is, misschien hoor ik t wel van vrienden of zie ik m zelf wel liggen :9

Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  11. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik speelde eigenlijk nooit RPG's, tot Oblivion, die vond ik heel vet, ik ben wel benieuwd naar deze game maar op RPG gebied voor de Xbox 360 verwacht ik meer van Age of Conan Hyberian Wars.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.808
    En die laatste titel zegt mij helemaal niks. Two Worlds trouwens ook niet veel, maar ben wel een stuk wijzer geworden de laatste weken.

13. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    The console version of "Two Worlds" will unfortunately not be in the stores with the PC version on the 9th of May. As yet, no new release date has been announced. Unfortunately, the reasons for this delay cannot at this time be given by the publishers.

Fuckit!

14. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang geleden heb je dit gevonden=:lol:

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.808
    Het wordt nu inderdaad 15 juni. Heb nog wel een site gezien die 29 mei aangaf.

16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik zie 29juni staan (LE) en july 2007 gewone versie...
    Snap er nu niet veel meer van :9

17. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe er nu helemaal geen moeite meer voor :+... aangezien ik allemaal verschillende datums zie zoals hier in het topic wordt beschreven, op sites wordt aangegeven etc. etc. ik wacht maar totdat ik m in de winkels zie of wat dan ook, kga m ook niet bestellen, aangezien ik kut tijden heb op stage en niet altijd bereikbaar ben, kvind of hoor t vanzelf wel wanneer die er is

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    LE is alleen voor de PC en gewoon is voor de 360 ;)

19. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En nog steeds geen engelse reviews alleen maar van die duitse :mad:. En heeft iemand al wat sites gevonden met nieuwe beelden van de multiplayer.

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nee en nee. Zelfs GameTrailers heeft niks. Echt vaag. Oblivion kreeg enorm veel aandacht, wordt deze game de Oblivion-killer genoemd en komt er bijna niks van vrij. Vreemd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina