1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb vandaag naar Nedgame gebeld, maar ze hebben hem nog niet binnen. Ik denk gewoon dat zij hem ook pas eind juni krijgen, net zoals alle andere winkels. Ze hebben wss net als Bol.com hun site niet zo snel geupdate, waardoor er nog een oudere releasedatum opstaat. Dat is bij Nedgame volgens mij wel eens eerder geweest.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.818
    Nedgame heeft er idd wel vaker last van. Bij www.bol.com valt dat wel mee. Ik heb dus vanzelfsprekend de game ook nog niet binnen, maar ik zit te bidden op komende week. Het kan nog alle kanten op mensen. ;):)

3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Bij mij staat ie bij Bol nog steeds op 2-4 werkdagen (en iemand had toch gebeld dat ie gewoon kon worden besteld?)

4. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Nedgame heeft de releasedatum van het spel nu ook aangepast naar 29 juni. Het zou ook wel erg raar zijn als 1 winkel de game nog op de oude releasedatum krijgt van een maand eerder, en de rest van Nederland niet. En als die vroegere releasedatum dan ook ongeveer gelijk is aan de oude releasedatum wijst dat er wel op dat de releasedatum wss gewoon niet snel geupdate is.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vond de trailer op de MP iig erg vet .
    De muziek..de Oblivion setting... :9

Een game om in de gaten te houden dus :)

6. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    klopt het dat two worlds nu echt op 29 juni uitkomt?

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.818
    Ik vrees het ergste. Ik heb de game al gepreorderd, en al een bos bloemen voor de postbode klaar staan als hij mij Overlord en Two Worlds voor die datum kan brengen. ;):9

8. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben beniueuwd of ik het leuk ga vinden, oblivion vond ik echt een vette game, dus deze hopelijk ook

9. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toen ik de pc versie een paar weken geleden binnen had, lag hij al na ene weekje aan de kant :x het spel kon me gewoon niet boeien, en ook die grafische bugs en framerate, pfff. mss dat ik het spel na de 99ste patch nog eens uit de kas zal halen maar kbetwijfel het.
    Dit wil uiteraard nog niets zeggen over de 360 versie he, deze kan wel zeer goed meevallen natuurlijk, daaarom hebben jullie ook wel geluk dat het niet tegelijk met de pc versie is uitgekomen

10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ign heeft elke week een special over de 360 versie en zij zijn toch redelijk positief. Ik vind vooral wel de verschillende stijlen cool al ziet het paard rijden en de meeste armors er niet zo mooi uit als in oblivion

daarnaast heb ik meer het gbevoel dat het een onwijze hack and slash (met alle verschillende aanvallen echter) rpg is ipv een oblivion met goed verhaal en leuke side questen

wat ik wel top vind is dat de slechterikken niet met je level mee groeien. heerlijk om na een aantal uren terug te gaan en al die klere wezens waar je eerst zo'n moeite mee had als een god weg te slaan

Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.818
    Kijk dat vind ik wel vet, wat je vertelde over die wezens die niet meelevelen. Maar ok, daar was in Oblivion ook wel wat aan te doen. Ik hoop dat je de moeilijkheidsgraad in games als Two Worlds & Overlord net zo kan aanpassen als in Oblivion. Verder vind ik de paarden, gezichtsanimaties etc nog minder mooi dan Oblivion, het lijkt een beetje zoals Fable op de oude Xbox. Dat is dus niet erg goed, maar ik verwacht wel gelijk een update, zoals die jongen ergens bovenaan deze pagina een patch voor de pc versie beschreef. Hack & Slash maakt mij niks uit, want dat was ook erg goed uitgewerkt in de LOTR spellen van EA. Ik ga er dus vanuit dat dat ook wel in Two Words zo kan zijn, en anders maar niet. Ik kijk in ieder geval zeer uit naar deze game. ;)8)

12. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Hack and Slash is saai, dat was sommige delen van Oblivion ook zo, maar daar zat zo veel variatie in de verhalen en quests en wat je allemaal kunt doen in de omgeving. Jammer als het bij Two Worlds alleen maar draait om vechten, en beetje hakken en dat je zo door alle missies gaat.

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ik ook zat lang te twijfelen of hij er wel komt. Hij is gewoon niet echt heel mooi maar volgens mij zitten er een hoop verschillende dingen in qua wapens enz en zal de speelbaarheid ook wel goed liggen

Denk niet dat er een moeilijkheidsgraad komt maar het meer zoals in Morrowind was dat je echt sommige dungeons pas met level 10 of 20 binnen kon of dat je alleen verder kwam door dirty te spelen (hoe vaak ik niet met me low level char in morrowind steeds 1 iemand afmaakte om daarna 24 uur te rusten en verder te sluipen op de volgende "sterkere char" af te maken met me adrenaline rush van me redguard

Maar er zitten echt coole skills bij zoals twee wapens, schilden wegtrekken, wapens wegslaan enz. (ja word een warrior)

btw de achievements zijn ook lekker divers (check IGN voor de achievements en zou zeggen lees de previews en hands on daar even door)

14. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht nog steeds op een game als oblivion, met het combat system van might and magic, dat wordt dan gewoon DE perfecte game

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.489
    En ik wacht nog steeds op een RPG dat je co-op kunt spelen...

16. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schrik me net kapot bij het achievements kijken van two worlds:

Defeated the Grand Enemy 370 8)

Dat moet dus wel ontiegelijk moeilijk zijn, of ze hebben het spel daadwerkelijk afgeraffeld en gauw 1 laatste achievement 370 punten gegeven.
    Ik vrees voor het laatste...

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.489
    De Eurogamer preview is redelijk positief.

Ik heb ook even op hun Duitse site de PC review gechecked en daar waren ze niet zo te spreken over. Hopelijk wordt er voldoende gefixt in de 360 versie...

18. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we hopen dat het een goede titel is. Zou wel een leuk tussendoortje zijn voor de top RPG's Elveon (2e/3e kwartaal) en Fable 2.

Ik las op deze pagina dat iemand een combinatie van Might and magic en oblivion de perfecte rpg zou vinden.
    Nou Elveon is dit een soort van. Het is een 3rd person RPG met een uniek vechtsysteem (ik neem aan dat je het vechtsysteem van might and magic bedoelt en de quests van oblivion) dat je niet bestuurd door zomaar ff wat te slaan (zoals bij ovblivion) maar dat je uit de houding van je tegenstander kan opmaken/moet beslissen of je bijv een hak aanval, een steek of een slag van onder naar boven doet. Er is nog niet veel over bekend maar dit gaat echt een vet spel worden. Er is alleen nog niet bekend of er magie in zit.

19. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    En Age of Conan: Hyberian wars, die komt volgens mij eind 2007.

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Holy shit. Waar haal je die achievements vandaan? Bij xbox360achievements.org staan ze niet.

Ja, dit wordt zeker een vet spel!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina