1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ign.com

http://xbox360.ign.com/articles/790/790664p1.html

ik hoop dat het een fout is hoewel het niet anders kan omdat er 1000 (1000 toch?:+) points in een game moeten zitten.

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kijk ook erg uit naar Elveon ja :D

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    dit is Two worlds :9

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dus? Hij mag toch wel íets zeggen over Elveon? -.-

5. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dan wordt het waarschijnlijk zo iets van, hij heeft een schild, b knop, anders a knop, might and magic vond ik het combat system juist zo sterk omdat het in first person was,

en ik las ook een post van iemand die wilde een coop mode in een rpg, in deze game kan je ook met meerdere mensen spelen, via live, en hopelijk ook split-screen.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    jaa maar ik vind het nogal onnodig om dat in een ander topic te gaan zeggen :confused: kan het nut daarvan niet inzien

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Lol. 370 G voor 1 achievement? Da's minder. Het zou leuker zijn als er gewoon veel meer achievements waren. Maar deze wil ik hebben, en snel. :)

8. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    ze hebben op zich best wel veel verschillende dingen achievements gegeven dus denk dat of ze nog wat veranderen of dat die eindbaas echt 370 punten waard is omdat ie sterk is (ze lijken wel over de achievements hebben nagedacht

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Gelukkig levelen vijanden en anderen personen in je omgeving niet mee. Je kunt dus echt sterker worden dan anderen, niet zoals in Oblivion. Zo kan het een stukje makkelijker worden, die laatste eindbaas. Bovendien lijkt me dit nog wel even lastig om al die achievements te halen. Als je alleen al kijkt naar het feit dat de Wereld Antaloor ofzo 33% groter is dan Cyrodiil in Oblivion. Probeer het dan maar eens. De 1e die het lukt mag mij PMén met het bewijs. ;):)

10. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad :) En wie weet is die eindbaas gewoon een ontzettend taaie bastard waar je echt lang mee bezig bent... Misschien kom je hem tijdens het verhaal wel vaker tegen ofzo, wie weet8)

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ja zou het gek vinden als het geen reden heeft. Ze hebben namelijk veel achievements verdeeld zodat je alles een keer moet doen (warrior zijn, magiers zijn enz)

maar btw ik ga voor de duizend!!! (en daarna 1250)

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    1250? Er komen toch geen uitbreidingen bij mijn weten?!

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    vast wel

14. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Denk niet dat ze er van uit gaan van een uibreiding + archievements aangezien er een archievement is van 370 punten lijkt et me dat hun creativiteit aan archievements op was.

15. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Het kan ook zijn dat je die achievement van 370 punten krijgt omdat je daarmee de eindbaas verslaat en dus ook de hoofdquest beeindigd en misschien krijg je bij Two Worlds geen achievements tussendoor voor de hoofdquest, maar alles in één keer, dan zou een score van 370 punten niet zo raar zijn. Maar dat weet ik niet zeker, want ik heb de game niet en weet niet wat de achievements plus puntenverdeling verder is.

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is die achievement ook voor de die-hards die echt non-stop spelen en het dus halen :p En als beloning zo hoog...want als de game echt 33% groter dan yikes :p ben ik wel ff bezig...maar hij lijkt mij wel vet :D ga de game zeker halen 8) En je kunt lvl 50 worden dat is wel chill :D Redelijk hoog dus

17. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    ^ Lvl 100 is meer Die Hard. :+

Maar ik vind 370 punten voor een archievement een veelste raar getal als je et vergelijkt met de rest van de archievements en de punten geving. =x

Maar 1 ding is wel cool dat er draken in het spel zitten. Eerste RPG die ik haal waar ik eindelijk eens een draak kan bevechten.

En het is dus ook mogelijk alle skills te leren, anders zou je nooit die archievement kunnen halen.

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Misschien is het mogelijk om alle skills te leren maar denk niet allemaal te masteren. Denk dat je daarvoor een aantal keer moet spelen (een keer met warrior, een keer met mage enz.)

33% groter dan oblivion maakt niet zo heel veel uit. Oblivion kan je ook de mainquest uit spelen met misschien maar 5% van het hele gebied te hebben gezien.

Tis heel leuk dat de wereld zo groot is (blijft leuk om echt dat avonturiers gevoe te hebben waar je moet overleven in een groot gebied) maar echt nodig is het niet.

370 is btw echt een gek getal zeker aangezien ze de andere achievements heel verdeeld hebben. denk dat er dus nog een aantal secret achievements bij komen die van die 370 af worden getrokken (de grote achievement lijsten hebben two world achievements nog niet en misschien heeft ign een proefcopy gekregen met één achievement van 370 om zo te voorkomen dat die informatie over de secret achievement (die misschien over speciale questen, wapens of dingen gaan) bekend worden

19. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, ik weet niet of je uberhaupt wel naar die lijst gekeken hebt:+

maar ze gebruiken echt standaard achievements:

level 5....zoveel punten, level 10/20/30 enz.
    Een gebied gevonden zoveel punten, een bepaald wezen (in dit geval dragon) verslaan zoveel punten.

sorry hoor maar ik vind dit nogal standaard (niet dat ik er mee zit) maar echt totaal niet goed nagedacht...

20. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Zijn wel standaard maar ze gebruiken de achievements wel waar ze voor bedoeld zijn. Zoveel mogelijk uit het spel halen. Z stimuleren ze spelers om alles te proberen. Van mij hoeven ze niet allemaal moeilijk te zijn zolang ze maar stimuleren om alles te doen.

gamerscore betekent toch shit. Elke idioot kan veel halen maar niet iedereen kan bepaalde achievements halen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina