Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johnablade

johnablade get a life!

Leuk Bevonden:
    0
    kan me niet schelen hoeveel ze jatten van fable en oblivion, kunnen bijna alleen maar goede dingen zijn, dus mij hoor je dan niet klagen!! kan echt niet wachten op zo'n soortgelijke game!

2. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook nog een beetje skeptisch... Ziet er opzich allemaal aardig uit, poppetjes en monsters vind ik soms wat aan de slechte kant (lelijk ontworpen gewoon), dus mja... Ik weet het nog niet hor... Ik wacht wat reviews af, het is niet zo dat ik echt gehyped ben net als met Oblivion.

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    ja, tis nog ff afwachten

4. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Nog even wachten ja maar dan ligt er wel een dijk van een game in de schappen.
    Hopenlijk zal het net zo spectaculair zijn als de indruk die de trailers ons geven. :)

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Maart is al vrij vlug moet ik zeggen. Had deze game toch wel wat later in het jaar 2007 verwacht...
    In elk geval ben ik erg benieuwd naar reviews als de Game straks af is.
    Verwacht er toch wel iets van...

Uiteindelijk wordt het toch deze game, of Fable 2 :)

6. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    of beide ;)

7. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    In PU 02 2007 (Februari nummer) staat 'n preview van two worlds, ik heb hem gelezen en ze waren er wel enthousiast over.

Alleen zeiden ze dat je niet je eigen char kan ontwerpen, en dat vonden ze een minpunt ervan.

Ik heb ze weinig over de multiplayer opties gehoord, terwijl dat toch in mijn ogen de troef is voor deze Oblivion achtige game.

8. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat lees ik nou net in de pu... over de release..?
    Maart 2007 (pc)
    Q4 2007 (xbox 360) dat betekend toch quarter 4 van het jaar?? maar ik neem toch aan dat die op de 360 ook in maart komt?? (zoals ik lees op de xbw homepage)

9. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nergens iets over een uitstel gelezen dus lijkt me nog steeds gewoon maart voor de 360.

10. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad jammer. Maar goed ik ben erg benieuwd naar combat en mp.

11. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    bij een game als bijv. Titan Quest (PC) kan je ook niet je eigen char ontwerpen. Maar voordeel daarvan is dat je niet eerst een half uur hoeft lopen te kloten hoe je eruit wil zien en wat voor class/race etc. je wil spelen. Dat bepaal je (net als in TW) tijdens het spel.

Met andere woorden: je kan meteen beginnen met spelen en misschien heeft deze aanpak het gevolg dat meer mensen er mee willen beginnen.

12. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Scheelt inderdaad wel iets, voor de mensen die er niet op zitten te wachten....
    Alhoewel, dat toch best snel gedaan is?
    Ik hoop dat je in de Game dan wel minstens, wat aan je kapsel ofso kunt doen.

Maart is in elk geval vrij snel, dus ik ben benieuwd.

13. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mij maakt het zo zeer ook niet uit de uiterlijk van de character, maar als je dan net als oblivion een classe of sterrenbeeld moet kiezen vond ik dan weer wel vet, dat uiterlijk en hoe je gezicht er uit ziet niet zo, grotendeels van die game (oblivion) zag je het lichaam van je poppetje toch niet, alleen als je in third person ging...dus mij maakt het zozeer nie uit

14. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 26 jan 2007
  15. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    vage duitse site op die filmpjes...
    weet niet eens waar ik 'm kan downloaden :9

16. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Het lijk ECHT heel erg veel op the elder scrolls....

17. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet klagen ofzo maar ik vind het een beetje raar dat er niks over Two Worlds wordt gepost op de frontpage van xbw.nl

Er zijn toch wel vrij belangrijke info's uitgekomen over het spel. Zoals dat we pas in Europa op 9 mei het spel te spelen zullen krijgen omdat ze de multiplayer mogelijkheden goed in het spel geïntrigeerd willen hebben. En de nieuwe info over de verschillende soorten interessante mp modi's die er aan zitten te komen, wat laatst geleden nog bekend is gemaakt op de site van Two Worlds zelf : http://www.2-worlds.com/

Het lijkt alsof jullie helemaal geen aandacht willen schenken aan Two Worlds terwijl de meeste mensen denken dat dit een TOP titel gaat worden :D .

Ps: laat maar ik heb al gezien dat jullie het toch wel gepost hebben op de site mijn excuses daarvoor :mad:

Laatst bewerkt: 10 feb 2007
  18. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    :cool:

Achjah, maakt niet uit...
    In elk geval nu helemaal duidelijk aangezien je nog een link heb geplaatst!
    Ik ben in elk geval zeer benieuwd, hoe deze game gaat worden!

19. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Two Worlds komt op Xbox 360 en PC, over deze laatste versie is nieuws.

Massive multiplayer online (MMO) games zijn zeer populair in deze tijd. Two Worlds is een RPG die zich afspeelt in een middeleeuwse fantasie wereld. Vandaag is er nieuws te melden over deze game. De makers van Two Worlds hebben bekend gemaakt dat de game een MMO is geworden, eerst kon je tot maximaal acht spelers online maar dat is nu uitgebreid tot duizenden spelers. De spelers mogen zelf kiezen of ze de opdrachten(quests) alleen of met meerdere online spelers gaan doen. Er is ook een mogelijkheid om in een Arena tegen andere spelers te vechten, mocht je gewoon wat willen ontspannen dan kan dat ook want er zit een virtuele bar in het spel waar je gezellig met andere spelers een biertje kan drinken. Of we extra voor deze game moeten betalen is nog niet bekend. Helaas is er voor de mensen die het spel op de Xbox 360 willen spelen minder goed nieuws want de beschreven functies zijn alleen voor de PC versie, de Xbox 360 versie van Tw Worlds kent alleen de standaard multiplayer opties.

Ik hoop dat het toch wel gratis blijft op de xbox360 om online te spelen ook al is de mmo optie alleen voor de pc gamers maar je weet maar nooit... vooral dat al die missies en accesoires bijv worden opgeslagen op hun server dus hier kunnen ze ook geld voor vragen.

Laatst bewerkt: 11 feb 2007
  20. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Net het eerste filmpje voor het eerst gezien. Jezus dat dit spel gemaakt mag worden. Wat een gigantisch kopie van Oblivion met wat nieuwe dingen. Zie de natuur ik zie geen verschil met Oblivion.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina