1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Een luxe probleem dus. Ik zou het niet als negatief ervaren. Hoop trouwens ook dat Two Worlds ook zo zal zijn...

2. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    ik ervaar het ook niet als negatief, positief. En idd ik hoop dat Two Worlds meer van hetzelfde is :D

3. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

En nóg ietsjes beter, maar dat zal moeilijk worden voor Two Worlds.

4. reborn

Leuk Bevonden:
    0
    nja k heb wel wat dingen gezien die beter kunnen, net als al die misc. items. Die harken, pick axes en stuff wat heb je eraan. Die moeten gebruikt kunnen worden voor ietsde magic lijkt allemaal op hetzelfde, het zou vet zijn als veel verschillende spreuken, veel verschillende handgebaren kregen. Meer lichaamstaal van de AI enzo. Maar het was zeker wel een goed spel, maar beter kan altijd. Al wordt dat wel moeilijk ja....

5. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Oblivion was zo ongeveer de eerste echte rpg die ik speelde en ik vond hem makkelijk te begrijpen hoor, alles wordt aan het begin goed uitgelegd, je zit in het verhaal. Maar mss komt het omdat je zoveel mogelijkheden in het spel hebt en je het daardoor onoverzichtelijk vindt?

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik vind het dan ook nog steeds jammer dat er zoveel onduidelijkheid bestaat over de releasedatum van de Xbox 360 versie.

7. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Ja irritant. Het laatste wat ik heb vernomen is rond halverwege juli.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Halverwege juli is ook niet echt mooi, maar ik heb al 27 juli zien staan op internet. Nedgame geeft nog steeds 29 juni aan, maar dat vertrouw ik niet echt. Er zijn zoveel releasedata dat ik niet meer weet wat nu het meeste klopt. Op internet heb ik ook helemaal geen officiele, door de uitgever, gegeven releasedatum van Two Worlds gevonden. Ik heb de game al besteld en betaalt, maar het word nog wel even flink wachten totdat ik hem binnen heb denk ik.

9. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    zo iets denk ik :) maar dat is meer persoonlijk :)

10. Subwoofie

Subwoofie Jaaaa, wat dan?

Leuk Bevonden:
    0
    Op de site van Nedgame staat nog steeds 29 juni :thumbs:, ik heb hem daar ook besteld (de CE versie) maar ik begin steeds meer te geloven dat ie 14 juli uit gaat komen :eek:.

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Komt die dan? laat ik hem al vallen...ga ik wel voor overlord, The darkness en Transformers :p

12. reborn

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bevat de CE meer dan de gewone?
    en ik heb vernomen 18 juli !

13. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    op de frontpage van xboxworld staat 15 juli.
    laten we t hopen :D

14. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wow deze game ziet er goed uit.

15. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Laten we het inderdaad hopen maar tis een beetje nutteloos om daar nu over te gaan discusiëren toch? gaat zo altijd.

Ik hoop inderdaad trouwens dat de game heel veel op oblivion lijkt. Heb hem gekocht op de release en speel hem nog regelmatig. Een aantal dingen moeten echter anders in two worlds. Oblivion was te gemakkelijk (zeker vergeleken bij morrowind) Een aantal dingen die anders zou willen zien bij Two worlds

Fast travel eruit: maakte de game wel een stuk toegankelijker voor vele maar het ontdekken van de wereld verdween voor een groot geheel. Je kon al naar elke stad en je had niet meer zoals ik de eerste keer dat ik morrowind speelde echt zat van Wow dat dorp op de kaart ziet er stoer uit daar moet ik naar toe. boten tussen dorpen of koetsen enz waardoor je er oppeens bent moeten wel kunnen maar gewoon duur zijn (zodat beginnenlingen het niet kunnen betalen) of je moet vanuit een stad maar naar 2 andere kunnenr eizen en van daar uit weer verder. Later zou je iets van sneller vervoer moeten krijgen zoals een draak ofzo waardoor je ook sneller dan op het paard naar wildernis gebieden moet kunnen

meelevelende vijanden: gelukkig heeft Two worlds dit wel. Niks is frusterender en cooler later als je langs een grot loopt waar je gewoon gelijk af in wordt gemaakt. En dan later terug komt en die hele grot doorloopt als een god zelf. je hebt he gevoel iets bereikt te hebben. (zelfde principe als de achievements) Helemaal karig is dat naarmate je sterker word in oblivion er dan oppeens andere vijanden komen. ipv een scunt staat er dan een deadra lord je op te wachten. beetje onrealistisch. Moet je nagaan als ze dat principe gebruiken bij de multiplayer. loop ik als level 1 door iemands anders wereld waar in de eerste grot ipv de gebruikelijke rat alleen maar draken rondlopen

Alles kan je als een wapen gebruiken --> oke is finest voor skill systeem misschien maar gewoon elke stok, mes, hooivork enz die je vind kan je gebruiken. Daarnaast moeten ze zorgen dat je je wapen ook kan gooien. Denk hierbij aan speren, daggers maar als jij je zwaard wilt weggooien (hoe inefectief het ook is) moet het gewoon kunnen. Heerlijk toch als je aan het vechten bent met een zwaard in je rechterhand en een kort zwaard in je linker. Hele tijd afweren met je korte zwaard en hem dan oppeens weggooien. Of een sluipmoordenaar die overal messen heeft verstopt die ie zowel kan gooien als hij snel weg moet komen enz.

Mogelijkheid om meer dan 1 iemand in te huren. Ook in singleplayer moet je gewoon met vijf a zes ventjes kunnnen gaan rondlopen om zo sterkere vijanden te verslaan. Denk bijvoorbeeld aan een draak die je dan met je vijf hulpjes kan afmaken. Je moet ze wel gewoon commando's kunneng even zoals in squad based shooters zodat ze niet zoals tijdens Knights of the nine (waar je met zijn tienen loopt) allemaal gaan rennen zodra er binnen een cirkel van 100 meter een vijand is (ondanks dat ze dat nooit konden weten door muren enz) heel frustrerend als je dan zelf er eindelijk aankomt en er zijn al vijf of zes gasten afgemaakt door die sterke gelevelde vijandjes.

Zo een lange post maar misschien ontstaat er zo een discussie over iets anders dan de release datum

16. reborn

Leuk Bevonden:
    0
    en toch hoop ik dat ie 29 juni komt.. NEE joh j/k laten we het over de game zelf hebben idd;

Weet je wat ik ook hoop dat er van die items zijn waar je echt iets mee kan doen, zoals een pickaxe waarmee je dan die gold en silver ore's kan 'openen' en anders niet fzo. Meer verschillende handgebaren met magic, want dat is gewoon frot bij oblivion. Das allemaal zo saai die magic. Ik zou het idd ook vet vinden als er wat meer mythische mounts waren zoals draken fzo ja... of een bergtrol met een stoeltje op zun rug, WHAHA. En idd een koets of een bootje zou ook wel vet zijn, dat je bv zelf moet roeien. Goed voor je strenght :p

Ik vind dat stacking van die wapens wel vet, telkens op elkaar plaatsen om een betere te krijgen. Maar ik hoop ook dat je die wapens vet kan customzien met juwels enzo want die waren in Oblivion een beetje nutteloos toch. Ik bedoel wat had je nou aan al die nuggets en gems enzo??

17. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en gevechten op een mount!

18. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Op IGN staat bij het artikel Xbox 360 Games Of The Summer: Release 7 August.

19. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het begin van dees topic dacht ik nog, tof, die haal ik na mn examens. Jammer genoeg bleef de release datum maar verlaten per pagina van dit topic. Komt deze game wel ng uit...

20. Subwoofie

Subwoofie Jaaaa, wat dan?

Leuk Bevonden:
    0
    De CE versie bevat o.a. een boek, een spel kaarten, een T-shirt, een kaart van de wereld. Mooi spul dus voor een paar euro meer ;).

Ik keek net nog op Nedgame en er staat nog steeds 29-06-07 :lol:. Ik hoop dat het waar is :), waarom passen ze het anders niet aan :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina