1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ja stacken is inderdaad goed gedaan

En vechten op een Mount had echt in Oblivion moeten zitten. Al was het met een aparte skill. Irriteer me er zo aan dat je steedss moet afstappen. en erger me dood aan dat je geen wapens ziet op je paard

Stacking lijkt me ook cool maar aan de andere kant ook weer heel erg nep. tis niet logisch

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    @Subwoofie: Vele sites zijn gewoon telui om zich aantepassen! Op sommige sites staan zelfs nog de release datum die al geweest is en nog is de game erniet....

3. Subwoofie

Subwoofie Jaaaa, wat dan?

Leuk Bevonden:
    0
    Walgelijk, lijkt me toch een kleine moeite:)
    't zal in ieder geval een grote surprise zijn wanneer de game bij mij thuis word bezorgd:x. Misschien wel met Sinterklaas valt ie precies in m,n schoen :lol:.

4. Subwoofie

Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg net de nieuwsbrief van Nedgame. Onderin de mail staan altijd de games die ze de komende week verwachten. Two Worlds stond hier niet bij=(|:-
    Hopelijk komt hij in Juli.

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    wahah :p die kon je zien aankomen :p

6. Subwoofie

Leuk Bevonden:
    0
    Onderstaande heb ik van de GameQuarter-site:

Two Worlds is een game waar menig RPG fan op wacht. Er is door de ontwikkelaar zelfs al gezegd dat deze RPG beter gaat worden dan Oblivion. Eigenlijk zou men al 29 juni aan de slag kunnen met deze game, maar hij is nu helaas uitgesteld naar augustus.

Dit meldde de uitgever Southpeak aan de site Eurogamer. De Xbox 360 versie zal verschijnen in de vroege dagen van augustus. De PC versie is op sommige plekken al uit in de winkels. Hoewel het nog niet zeker is, zou het natuurlijk ongeloofelijk jammer als de 360 versie versteld gaat worden, want we kijken er in ieder geval naar uit.

Augustus dus:confused:

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Erg dom, want dan staan bijna alle toppers al weer zo goed als voor de deur.....

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Jezus, wat irritant zeg. Dadelijk is het alweer 2008. :{

9. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de PC versie nu een week lang gespeeld (review versie). En die zit boordenvol met bugs, grafische fouten en een belabberde voice over. Ook de lip synchronisatie is compleet mislukt. Ik volg de game al vrij lang, en mede doordat de ontwikkelaar aangaf een Oblivion en Gothic 3 beater in de handen te hebben verwachte ik er heel erg veel van. Helaas is het een gemiddelde RPG geworden, met op de pc belachelijk veel fouten.

Één dezer dagen zullen jullie mijn review op gamez.nl kunnen lezen...

10. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel met de nieuwste patches gespeeld? Dus tot 1.4, want dat scheelt nogal namelijk. Ik denk ook dat xbox360 gebruikers blij mogen zijn dat ze meteen met 1.4 mogen beginnen, voelt toch aan als een meer afgewerkte en gebalanceerde game dan 1.0.

Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  11. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, de game is ook nog eens vrij lastig aan de praat te krijgen...

12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    volgens mijn lokale gameverkoper hebben zei hem donderdag al, ik ben benieuwd.. word afwachten!

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ja, ik ook. Maar ik ben bang dat die gameverkoper van je ook niet meer kan of mag vertellen. Op XBW zelf staat nog altijd 15 juli aangegeven, en ik mag hopen dat dat niet waar is. Maar omdat er problemen zouden zijn met de PC versie dacht ik: Laat het dan maar wel 15 juli zijn, hopelijk hoeven we dan niet een paar dagen lang updates te downloaden. ;)=(

14. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    *Duke Nukem Forever verschijnselen*

15. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Net als Stranglehold zal ook Two Worlds een collector's edition krijgen. De veelbelovende RPG van Zuxxez Entertainment. Het is echter wel een beetje jammer dat de game is uitgesteld, maar dan hebben we in ieder geval nóg een titel om naar uit te kijken.

De collector's edition bevat, naast natuurlijk het spel, veel artwork, muziek, wallpapers, een 48 pagina's tellend artboek en een plattegrond van de wereld van Two Worlds. De collector's edition ligt gelijktijdig met de normale versie in de winkels, maar er is nog niet bevestigd of de collector's edition naar Europa zal komen.

Bron: GameQuarter

16. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee dan moeten we over 5 jaar pas de eerste screenshot zien voor op de xbox 1440 :+

17. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens de PU schijnt het ook al niet de oblivion killer te zijn, maar bevat het wel alles ala 2007 voor een RPG, wel jammer, want ik wou de game specifiek kopen als het wel de oblivion killer was, laat de game maar liggen

18. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehh ik volg je niet helemaal, jij zegt dus dat je een game alleen koopt als hij beter is als een eerdere game in hetzelfde genre.
    Two worlds mag dan niet dé oblivion killer te zijn maar dan kan het nog wel een goed spel zijn.
    Ikzelf vind zelfs oblivion niet het beste spel uit zijn genre, zijn voorganger morrowind vond ik veel beter.

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Eh, volgens mij bedoelt hij dat inderdaad? Like, dat staat er.8)

Morrowind is ook veel beter. Oblivon was desalniettemin best vermakelijk.
    Maar ik begrijp Meteorwings wel,. met het oog op de andere RPG's die dit jaar en volgend jaar nog uit moeten komen.. Zoals dat andere spelletje waar jij zo op geilt.:+ Elveon dus. Ik bedoel, je houdt zo geen geld meer over.

20. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, een beetje wel, kzeg ook niet dat ik two worlds slecht vind ofzo, mr ik koop geen rpg die '' minder '' is dan een rpg die ik al heb

en wat timmeh zegt, je houd zo geen geld meer over, games zijn ook niet echt goedkoop ;) ik koop daarom ook best weinig games dit jaar, heb ook nog een wii, en de enige games die ik zeker koop zijn halo 3, assassins creed, super smash brawl en super paper mario, van de de rest wacht ik reviews en hopelijks wat demo's af

Laatst bewerkt: 25 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina