1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    ik sluit me er volledig bij aan man
    speel het nogsteeds trouwens :D

maar ff over 2worlds...ik ga m zeker halen...en als die niet leuk is, dan hebbe we altijd marktplaats nog ;)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Het is ook maar een mening. Wie afgaat op de meningen van anderen heeft volgens mij geen zelfvertrouwen. ;):)

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Of is erg verstandig...

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mah.. 1 slechte beoordeling is nog geen reden tot paniek... hoewel ik IGN wel serieus neem en als referentiepunt gebruik voor reviews.

een 6.2 is op zich niet al te best... niet superslecht, maar ook niet geweldig helaas.

Ik kijk wel even naar wat andere de game gaan geven met hun reviews.. daar ga ik altijd vanuit omdat als het grootste gedeelte van de reviewers de game slechte cijfers geeft, je er gerust vanuit kunt gaan dat er wel wat mis is met zo'n game... en ik denk dat het dingen zijn zoals hoe dat paard zich voortbeweegt, hoe de karakters vechten, die een game zoals dit al snel naar beneden kunnen halen qua cijfer.

Edit: het is niet IGN die een review heeft gegeven, maar actiontrip.com... maakt het alweer een stuk minder belangrijk voor mij.. ken die hele site niet.
    plus deze qoute geeft wat hoop:

"If you still have your heart set on trying this game, at least heed our advice and stick to the X360 version. It's bound to be better than what we've experienced with the PC edition."

Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  6. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Een game als Ninety Nine nights vonden ze te eentonig maar hij was wel goed afgewerkt en de game deed wat ze zeiden dat hij zou doen. En dat doet Two Worlds dus niet. Zelfs met patch 1.4 (de derde patch voor een net gereleasde game!) heb je nog het gevoel een Alpha versie te spelen.

De game doet absoluut niet wat hij beloofd...

/edit
    http://www.gamer.nl/doc/40066/3 daar krijgt de game een 7 rond, ikzelf vind hem net iets minder waard (tussen de 6 en 7)

Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  7. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alpa versie vind ik wat overdreven, maar hij had wel wat beter afgewerkt gemogen idd. Ik had zelf erg veel plezier met de game, hij heeft wat grote minpunten wat de cijfers bij reviews naar beneden trekt, maar de gameplay zelf vind ik geweldig. Quests zijn leuk om te doen, verkennen is super, items en spells verzamelen is erg verslavend en het character systeem werkt best goed.
    Alleen op latere lvls werd het spel belachelijk makkelijk (maar ik speelde nog 1.1) dus ben toen gestopt, ga het verder spelen op de 360.

8. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    oke... Misschien is Alpha wat overdreven, maar zonder patches leek het daar zeker op.

9. DjiEnn

DjiEnn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk echt uit naar deze game.
    Kvond oblivion niet leuk door het debiele lvling systeem, en de combatsystem is erg saai. Na 30 uur spelen loop ik nog steeds rond met een knullig wapen.
    (Morrowind vond ik juist geweldig, het was een erg goed spel in die tijd)

Hopelijk brengt deze game een facepaced combat system, met vele coole equipments en spells. Iets wat ik echt mis in Oblivion.

10. DjiEnn

DjiEnn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok waarom staat 2 worlds niet meer bij de releaselijst van xboxworld?
    Hij stond een paar dagen nog op 15 juli, nu is het weg? :?

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb 'm net gespeeld op de PC. En ik ben niet echt geboeid. Oblivion vond ik leuker. De graphics van Two Worlds waren wel oke, maar de quest waren niet echt goed. Het geluid ook niet. Dus ik weet het niet of ik 'm op de 360 ga kopen...

12. Subwoofie

Subwoofie Jaaaa, wat dan?

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij weet geen hond meer wanneer het spel uitkomt=(. Ik hoop de makers wel:). Volgens mij is dit geen goed teken. Ik heb het spel gepreorderd en heb hier veel spijt van |:-. Pre-orderen doe ik nooit meer. Mocht het spel nog uitkomen zal het waarschijnlijk weggegooid geld zijn. Maar ja een mens leert van zijn fouten:thumbs:

13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    wat een gezeik met dit spel, door dit lange wachten ga ik echt twijfelen of ik hem uberhaupt nog ga kopen.. echt zonde ik keek echt uitnaar deze titel!

Kan beter mn centen bewaren en voor blue dragon gaan denk ik... dat word 100% een dodelijk gaaf spel

14. Ashavan

Ashavan Guest

Na het lezen op games.fok.nl en dat je maar 20 uur bezig bent inclusief alle side quests en dat het 2world concept om ook ondergronds te gaan tegenvalt hoef ik hem niet meer.

15. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er op de pc 25 uur opzitten en toen had ik de helft van de map verkent, geen idee hoelang de hoofd verhaallijn daarna nog duurde. Als je alle sidequests doet en ook verkent haal je er zeker meer dan 30 uur uit.

16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Tja, en toen moest ik wel ff lachen :D

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, da's wel lame ja! :eek: Dat kan toch haast niet?

18. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Maar dat is de PC versie. Er zitten aardig wat foutjes in de pc versie, maar daarom wordt de game mss ook wel steeds uitgesteld voor de xbox 360, om alle fouten eruit te halen. Hopelijk wordt de 360 versie wel een goede game, want ik wil weer een leuke next-gen rpg.

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Voorlopig vermaak ik me ook wel met Overlord en kan ik mijn geduld gelukkig wel bewaren. Heb de game al in de pre order staan, maar dat duurt dus nog even. ;)\o/

20. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina