1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    24 augsutus is het bioshock & blue dragon tijd

niemand die zich dan nog aan two worlds herinnerd ^^

2. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het ook niet..

3. Subwoofie

Subwoofie Jaaaa, wat dan?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk van wel. Ik koop ze alle 3 :lol:_O__0/

4. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Koop Mass Effect i.p.v. Two Worlds dan!

5. Subwoofie

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou ik een van de twee kopen als je ze ook allebei kunt kopen. Heb jij Mass Effect al gespeeld dan of Two Worlds op de X-Box 360? IK denk het niet;) ik weet het wel zeker:lol:. Waarom kom je dan met zo'n raar advies:confused:. Laten we eerst eens afwachten hoe beide spellen spelen. Daarna praten we verder _0/.

6. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    idd, ik koop ze denk ik ook alle 3 :)

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Nedgame lui zijn soms ook dikke naaiers en leugenaars. Wel jammer dat ik nu weer extrs moet wachten. Zal wel liggen aan het feit dat zij Groningers zijn, en ik een Fries. ;)8)

8. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik wacht nog even af of ik deze haal of niet...
    maar weet iemand waar je de LE het goedkoopste kan kopen?

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is daar nou raar aan? Mass Effect heeft al ondanks dat hij nog niet uit is, al hopen awards gewonnen, van Two Worlds weet je bijvoorbaat al dat het een matige game is getuige de vele reacties hier.

Het zijn allebei action-rpgs alleen is Mass Effect wat dieper. Bovendien ziet het er stukken beter uit en heeft het in ieder geval goede voice-acting. Slechter dan Two Worlds kan het sowieso niet spelen.

Al zou Mass Effect een matige game worden, is het altijd nog beter dan Two Worlds.

Wat nou 'raar advies'?

10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    wanneer komt mass effect uit eigenlijk?

maar weet iemand waar ik de two worlds LE het goedkoopste kan krijgen MOCHT ik toch beslissen em te kopen?

11. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mass Effect staat voor November gepland.

Play.Com
    XBOX 360 - Two Worlds (Collector's Edition) EUR 61.99 (Free Delivery World Wide)

GCShop.nl
    XBOX 360 - Two Worlds (Collector's Edition) EUR 63.50 + EUR 2.00 Shipping

Ik denk niet dat het veel goedkoper dan die 62 euro van play.com gaat worden... Dus als je iemand met credit card kent, bestel 'm dan daar. Tenzij iemand hier voor nog cheaper weet.

12. Subwoofie

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je zeggen dat je advies niet raar is. Waar baseer jij je op:confused: Op de reacties op het forum hier:confused: Heeft iemand hem hier al gespeeld dan op de X-Box:confused: Kom eens met feiten ipv een game af te kraken voor hij uit is. Door awards en hypes laat ik mij niet beïnvloeden. Je spreekt gewoon je eigen voorkeur uit. :)_0/

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Two worlds op de pc is kut en Mass Effect is van Bioware, feiten genoeg lijkt mij. Maar als jij Two Worlds wilt kopen moet je het zelf weten. Tsux geeft alleen advies.

14. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Maandag 06 augustus 2007 - Two Worlds was eigenlijk alleen voor de PC, maar de developer wil deze nu ook naar de Xbox 360 gaan brengen. Dit vinden wij natuurlijk helemaal niet erg. Naast The Elder Scrolls IV kunnen we dus ook deze RPG van Reality Pump verwachten. Vandaag is bekend geworden dat je een demo van Two World op 21 augustus kunt verwachten op de Xbox Live Marketplace.

Aziraal, voor de Orcs de god van de oorlog, is lange tijd geleden gestorven in een veldslag. De Orcs besloten om terug te trekken en leven nu duizenden jaren in het woestijnlandschap. Hoewel er vrede is tussen de volkeren, is deze maar fragiel en lijkt tot een einde te komen als de Dwergen een graftombe vinden. Denkende dat dit de graftombe van Aziraal is let niemand op de Orcs die inmiddels een organisatie gestart zijn. Helaas voor de rassen blijkt er oud kwaad ontwaakt te zijn welke voor een van de Two Worlds hun ondergang betekent. Jouw taak is om deze wereld te betreden en het lot te veranderen.

Two Worlds stelt jou in staat om jouw karakter helemaal te ontwikkelen zoals jij wilt. Verschillende beroepen staan tot jou beschikking en mocht iets je niet bevallen dan kan je gewoon van beroep veranderen. Natuurlijk kan je ook weer lekker gaan vechten met de vijand in een wereld die verandert door jouw gemaakte acties. Om van de ene kant naar de andere kant te komen, staan natuurlijk ook verschillende dieren tot je beschikking om op te rijden. Denk hierbij aan paarden of getemde hagedissen. Ben je helemaal klaar met het hoofd verhaal, dan kan je ook nog online het gaan uitvechten met maximaal acht man

LOL!!! en wanneer komt het spel dan uit rofl
    Waaarschijnlijk voelt de maker aan, dat tenzij ze met een uber vette demo komen two worlds in vergetenheid is geraakt..
    Ik denk dat we de releasedatum 24/31 augustus kunnen vergeten, word opzn vroegst eind september?

15. Subwoofie

Leuk Bevonden:
    0
    Onderstaande van het internet gehaald:

Over precies twee weken verschijnt er een demo én een ambitieuze patch voor de Role Playing Game Two Worlds. Op 21 augustus worden deze bestanden tijdens de Games Convention online gegooid.

Het is echter nog niet bekend of het hier om een Xbox 360- of een PC-demo gaat. De game is al reeds verschenen voor het laatstgenoemde platform, maar voor de spelcomputer van Microsoft verschijnt hij pas deze maand.

Eveneens is het onduidelijk waarvoor de patch nou bedoeld is, verwacht wordt dat hij voor de PC verschijnt, aangezien het hier gaat om een '1.05'-versie. In ieder geval wordt er veel geknutseld aan de graphics, die volgens de journalisten niet te pruimen waren.

_0/

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Je bedoelt dit nieuws?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Meer nieuws op het Two Worlds-front. Onlangs werd namelijk bekend gemaakt dat men druk bezig is met een nieuwe patch voor de RPG. Het is niet zomaar een stukje software wat enkele gaatjes dekt; de ontwikkelaar is van plan om álle minpunten die Two Worlds eerst had, volledig weg te werken. Denk bijvoorbeeld aan de gezichten en de animaties van de NPC's, die eerlijk gezegd ook niet al te best waren. Ook de lipsynch lijkt een stuk realistischer te worden, wat natuurlijk alleen maar mooi meegenomen is.

De patchlijst zoals hij er nu uitziet:

Supporting Games for Windows (Vista Game Explorer, UAC, Media Center)
    Improved AI Behaviour
    Improved Trading System
    Redesigned Faces and Animations
    Realistic lipsync
    Improved support for Mods
    Fast looting for animals
    Summoned creatures are following hero
    Possibility to do manual magic aiming
    Content of a chest depends on the difficulty of the lock

Daarnaast meldt fansite InsideTwoWorlds dat de aanpassingen ook daadwerkelijk voor enorm goede veranderingen hebben gezorgd. Jammer dat het spel pas maanden na release pas écht goed speelbaar is, maar het is niet anders. Wel is het goed om te weten dat patch 1.5 al in de Amerikaanse versie, alsmede de Xbox 360-versie verwerkt zit. Deze moet ook ergens deze maand verschijnen.

Wellicht in patch versie 1.5 geen lelijke dikke heks, maar een ware Angelina Jolie?

Ben je in het bezit van de eerder uitgebrachte Europese release, dan ziet het er naar uit dat je binnenkort een patch van minstens 1 Gieg binnen mag halen. Men mikt op een release van 21 augustus. Inderdaad, vlak voor de Games Convention in Leipzig. Wil je de makers bedanken voor het behalen van je datalimiet (die mensen zijn er nog!), dan kan dat ook: ze hebben een stand op de gamesbeurs.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    www.nedgame.com Daar heb ik hem voor 59,99 vandaan incl verzending. ;):)

18. DjiEnn

DjiEnn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xboxworld geeft aan dat dit spel morgen eraan komt.

Maar dat is toch moeilijk te geloven? :eek:

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad, dat zal niet kloppen. ;)
    En ik hoop dat die enorme patch waar maakt wat ie belooft. Want dat betekent dat de Xbox360 er ook stukken op vooruit gaat.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn, ik had gehoopt dat ie inderdaad de 10e uit zou zijn .... maar weer ff wachten dan ...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina