1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    iemand die em al gekocht heeft, of ontvangen en zn ervaringen wilt delen :)?

2. FraHel

FraHel Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    ben bang dat het nog ff duurt voor ik hem krijg bij GC shop staat 'nog niet leverbaar'

3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    bij consoleshop de CE ook :'-(

de CE lijkt nog even te laten wachten opzich.. terwijl de normale editie er wel al is

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    @ Iedereen: Volgens een bericht dat onlangs op internet stond zullen ze inderdaad wat gaan doen aan de framerate en lag. Hier kun je wat lezen over de patch voor de Xbox 360 versie: http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=12070&titel=Belangrijke-patch-voor-Two-Worlds-in-de-maak

5. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
  6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dit vond ik op de site van DimPlus onder The Collector's Edition van Two Worlds :'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:

vanuit de uitgever ontvangen -->

Beste klant,

Wij hebben net vernomen van onze uitgever Zuxxez dat de dozen van de Collectors versie van Two Worlds (Xbox360) waterschade hebben opgelopen in hun opslagplaats in Duitsland (zie mail hieronder). Voor het ogenblik wachten wij nog op een definitieve leveringsdatum van deze versie.

Wij verontschuldigen ons oprecht voor deze tegenslag !

Het Nobilis team

--------------------------------------------------------------------------

Nu wil ik in Medal of Honor - Airborne echt Duitsers killen. ;):)

7. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    stond er mee in me handen bij frs.
    maar toch maar niet meegenomen zulke slechte verhalen gehoord erover.
    eerst afwachten wat jullie ervan vinden

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik wacht wel op Assasins Creed. Hoef deze niet meer te hebben!

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat een toeval. Wij kunnen de game ook als niet van die distributeur krijgen....blijkt dat er sowieso heel weinig games maar in omloop zijn.

10. Baardaap

Baardaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mozeskriebel .... heb 'm vandaag gekocht en een tijdje gespeeld .... zoveel instellingen voor je eigen figuur als in Oblivion was een beetje té maar hier is het een beetje weinig hoor (er is geen lang haar te kiezen bijvoorbeeld).

Dat het grafisch niet zo mooi als Oblivion is, best, er zijn in ieder geval niet van die zeer frequente zeer lange laadtijden. Alleen zijn de harses van figuren die je tegenkomt soms wel érg lelijk (boeren met een lijkbleek gezicht dat wel met een koekenpan bewerkt lijkt).

Ook lijkt alles nogal dicht opeen gezet, in een paar seconden ben je bij een volgend dorp of ander significant punt. En tegenstanders volgen je amper (meelokken en door andere figuren laten bevechten zal dus niet lukken?).

Ik heb zoals gezegd een korte tijd gespeeld; stond bij een "inn" met een figuur te praten (die toezicht op een mijn of zoiets moet houden) en .... vastloper (stem maakte de getoonde tekst [onderschrift] af, beeld stond al een paar seconden stil, toen nada). Dat een spel een keer vastloopt, okee, maar een RPG die in een gesprek vastloopt is toch wel een beetje sneu.

11. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat hem inwisselen ? Dat concludeer ik in ieder geval uit je reactie :p

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind de hele game een beetje sneu. Het mist gewoon te veel dat Oblivion wel had.

13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hmmmffsss... de CE laat nog een week op zich wachten das balen!

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik blijf erbij, probeer eff de PC demo als je rig het aankan. Bespaar jezelf de teleurstelling van een misaankoop van 60 Euro.

15. Mijn rig kan het niet aan dus ik ga voor de misaankoop van 60 euro :D

16. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook en een hele middag gespeeld.

Mijn mening:

Grafics
    Ik vind het persoonlijk niet lelijk. Er zijn veel dingen die mooier zijn als oblivion en veel die niet mooier zijn. Al met al ziet het geheel van oblivion er mooier uit, maar heeft 2world toch wel mooie grafics. Zo vind ik de harnassen veel mooier dan in oblivion, vooral de ropes, die zagen er daar niet uit. De wereld zelf is iets minder mooi, maar niet om je aan te irriteren.

Gameplay
    Het spel is niet super stabiel en heeft nog al last van frame-drops en hij is bij mij een keer blijven hangen. Zo dan is dat gezecht. Nu over de echte gameplay. Er zijn vreemde dingen met de besturing aan de hand die ik nog niet helemaal begrijp. Zo mag ik af en toe geen magic casten, terwijl ik genoeg mana heb en een lock op de tegestander. Ik weet niet of dit een reden heeft of gewoon happerige besturing. Het paard rijden kost ook enige tijd voordat je dat kunt, het voelt precies zo aan als wanneer ik in het echt op een paard zou zitten; Het stomme beest luistert half en heeft een eigen mening.

Er zijn ook zeker plus punten. Zo heb ik weer een verzamel drift gekregen in dit spel. Ik wil de beste wapens en de beste armor hebben. Ik wil nieuwe skills hebben, hier met de betere magic trucs, enz enz. Dit miste ik in oblivion, aangezien er daar niet heel veel armor en/of wapens waren was je hier snel op uitgekeken. Dit is dus een wezelijk plus punt voor 2worlds voor mij, dit is waarom ik een rpg speel, ik wil beter worden.

Het vechten zelf gaat ook wel lekker, vooral het echt vechten met zwaarden, bijlen enz ziet er veel gaver uit als in oblivion. Met alleen de trigger inrammen kom je al een heel eind, maar toch. Er zijn ook meer skills ingedaan, zo kan je mensen stunnen door zand in hun gezicht te schoppen. Dit geeft wel een leuke meerwaarden.

Al met al is het een heel leuke RPG voor mensen die er echt van houden. Kon je morrowind waarderen, dan vindt je dit ook wel leuk. Kon je morrowind niet waarderen en oblivion wel? Dan is het een grappig spel, maar denk ik niet heel bijzonder. Als ik een punt hier voor moet geven zou ik het ook graag opdelen in 2 punten.

Voor echte RPG liefhebbers die houden van verzamelen en om enige framedrops en vastlopen heen kunnen kijken een 8.

Voor mensen die RPG leuk vinden zolang je bij de hand wordt genomen en het simpel blijft (oblivion) en ook de framedrops en vastlopers niet kunnen waarderen een 6.

Zoals je misschien ook al merkten ben ik zelf ook meer een Morrowind fan ipv Oblivion. Bij morrowind heb ik de framedrops en vastlopers ook voor lief genomen, dus doe ik dat hier ook maar. Ik vind het wel de moeite waard....

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kijk daar zitten mensen op te wachten! Leuke review :)

18. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad goede toelichting. Dank!

19. FraHel

FraHel Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    heb um ook net even gespeeld... ben het eens met de review van hier boven... maar als ik strax meer gespeeld heb zal ik grotere toelichting geven:thumbs:

20. Subwoofie

Subwoofie Jaaaa, wat dan?

Leuk Bevonden:
    0
    Goede review zeg, bedankt:thumbs:. Ik moet geloof ik nog een week wachten heb de CE versie gepreorderd. Kan nie wachte\o/\o/\o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina