Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop dat het gewoon toch een grote eigen tint krijgt want het is wel een grote oblivion kloon... Zo komt ut over temminste...

3. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zei dat die er genoeg van had al die gras om hem heen in Oblivion. In Two Worlds heb je tenminste verschillende soorten landschappen zoals de woestijn, ijsgebieden enz. en je kan ook op verschillende soorten dieren rijden wat volgens mij ook niet kon in Oblivion. En het spel zal het ook moeten hebben van de coop multiplayer mode waarmee je met 8 vrienden samen quests kan doen in de grote wereld. Of tegen elkaar strijden in de arena.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :eek: omg dit spel gaa ik cker halen :D vind RPG echt tof, wou eerst Oblivion game of the year edition maar denk dat ik toch hiervoor gaa :eek: verschillende dingen bereiden , co-op dingen die ik bij oblivion miste
    :D:D wanneer komt dit spel uiT?

5. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Van de officiele website gehaald. ;)

6. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    :) hmm, lekker das een chille datum, eerst ff review checke en dan misschien hale :cool:.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ja goeie datum :D kan niet wachten

8. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga deze ook zeker halen :D lijkt me echt een toffe game.. wordt een goede maand, mei, Two worlds, Forza motorsport 2...

9. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je die amerikanen nou zien huilen omdat ze wat langer moeten wachten, kijk maar op de forums van Two Worlds. Hahaha eindelijk hebben we een game eerder dan die amerikanen 8) .

10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dat mag ook in de boeken dat hoor je nooit 8).

Maar ikga zeker eerst reviews lezen ik heb zo mijn twijfels over deze game.

11. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe jah maar meestal zijn het toch de engelse sites die de review al eerder hebben van een game. De europese sites zijn meestal wat later met hun reviews. Laten we hopen dat het nu niet het geval maar ik denk dat die grote amerikaanse sites toch wel eerder die game in hun handen zullen krijgen ;).

12. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O jah en heb ik al gezegd dat er in Two Worlds geen laadtijden voor komt. Dat zal voor de meeste mensen toch wel het meest irritante zijn geweest in Oblivion.

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    xD geen laadtijden _O_ de perfecte oblivion nou'ja dat maakt veel goed geen laadtijden.

14. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeppss. Oeee lalaaa lees wat hieronder staat en check daarna deze nieuwe plaatjes:

"Two Worlds" goes to town!

+++ New Screens with Scenes from Cathalon and Ashos!! +++

The royal capital Cathalon and the port town of Ashos are the bustling centers of civilization in Antaloor. With truly colorful potpourris of guards, merchants, thieves, soldiers, respectable citizens and more, a lively atmosphere in these towns is guaranteed! There are nevertheless great differences between these two locations - Cathalon, the seat of the King, has a classical, open, architectural style, while Ashos is full of secret winding alleys, canals and hidden gardens. The houses, with their curved pitched roofs and circular archways, have a charisma all of their own; their architectural style is Asian, yet with a fascinating and unique breath of Middle-Ages fantasy.
    However, in spite of the vibrant life that pulses in Cathalon and Ashos, a dreadful shadow lies over the two towns - although they were formerly at the center of the known world, only the river Gon now separates the two towns from teeming hordes of Orcs – and the heavy siege towers of the enemy are already in sight. War has now laid its merciless and bloody grip on the region - and breathtaking quests await the player… quests which will him you slipping through enemy lines into the dangerously hostile lands beyond...

En wie zegt dat Two Worlds geen eigen tintje heeft.... *) . OMG kijk hoeveel van die bruggen en van die mooie Chinese huizen. Ik was bang dat het niet erbij zou passen maar het past dus wel bij het middeleeuwse sfeertje nadat ik het plaatje heb gezien.

15. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    deze game gaat wel goed scoren denk ik :D! en hopelijk heb je in deze game wel meer dan 3 verschillende stemmen! ( zoals in oblivion, vaak hoor je van verschillende personen, de zelfde stem )

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er wel chill uit het heeft ook meer zo'n ''rooms'' sweertje meer dat dan oblvion hmm, lijkt me toch wel vet :cool:.

17. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2de plaatje doet me echt denken aan Gladiator. Met de Sfeer zal het wel goed zitten aan de hand van die plaatjes te zien :eek: . Ik zie al heel wat Ninja quests die eraan zullen komen in dat Chinese stad jongens.

18. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm ik vraag me af of er ook elven,vampieren en andere rassen in zitten. Dan zou dit toch echt wel de perfecte Oblivion worden ;).

19. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is de 2de plaatje zo een arena waar gladiators elkaar kunnen afmaken want daarachter zie ik nog zo een mannetje echt cool. En wat
    ook dit game anders maakt dan Oblivion is dat de enemy's niet mee
    levelen met jou. Dus krijg je echt het gevoel dat je steeds beter wordt.

20. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    gast.... kwil nie lauw doen ofso maar gebruik ALSJEBLIEFT de EDIT knop!!!!!!!! graag gedaan dank u wel :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina