1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Subwoofie

Subwoofie Jaaaa, wat dan?

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand de CE versie al binnen? _0/

2. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ja! ik heb em net binnen!
    heet trouwens ''de royal edition''

wat een mooi pakket!
    mooie extra handleiding (DIKKE!!) die erbij zit, kaartspel, t-shirt, bonus dvd en dat alles in een mooie grote box verpakt
    ben toch blij dat ik gewacht heb op deze extra(eem) luxe editie \o/

3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    En hoe bevalt het spel jouw?

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Fijn ook dat je iets aan mijn feedback hebt gehad, Yellow 13.

5. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb nog niet de tijd gehad om te spelen, k ga em vanavond spelen
    ik zal morgen avond/dit weekend mijn bevindingen van het spel posten!

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Bedankt, het is belangrijk dat we elkaar zo nu en dan helpen met dingen. Het verhaal stelt in Two Worlds gewoon niet zoveel voor, komt ook omdat het zo ontzettend droog is. ;)|:- Oblivion is vele malen meeslepender.

7. Ja vind ik ook

8. Subwoofie

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag met Nedgame gebeld hadden 8 CE versies binnen gehad. Ik was negende op de lijst:mad::x afwachten dan maar weer. Misschien maar beter zo ben nog steeds met Blue Dragon bezig :9:thumbs:_0/

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Erg vermakelijke Eurogamer review:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=83240

Rob Fahey spuugt bijna letterlijk over deze game. De 4/10 eindbeoordeling voelt nog bijna te hoog aan. Hij eindigt met:

"If you're absolutely desperate for a further dose of free roaming RPG action after finishing up with Oblivion.... No, even at that, we can't recommend Two Worlds to you, except possibly as a cure that will put you entirely off the idea. Unless you're astonishingly tolerant of technical and interface problems, and totally addicted to dull hack-and-slash RPG combat, don't buy this game. Forsooth."

Serieus, is de 360 echt zo slecht? Ik vond de PC versie "best aardig". Ik had begrepen dat de graphics en de framerate op de 360 versie tegenvielen, maar zo erg....

En dat de besturing zo PC-achtig is (en dus ontzettend onhandig aanvoelt) vind ik een groot minpunt. Producers: de 360 is een console. Port die zooi dan ook fatsoenlijk! Volgens mij is de 360 versie van Two Worlds puur gemaakt om nog wat extra geld van de consument binnen te slepen.

Laatst bewerkt: 13 sep 2007
  10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik vond oblivion helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niks kwa verhaal
    je word zomaar gedropt in eenwereld, ik had echt het gevoel WTF moet ik nu gaan doen waar begint het verhaal

11. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat noemt men een sandbox RPG ;). Ik vond het verhaal van oblivion ook zwaar onder de maat, alleen de dark brotherhood quests waren aardig en die kwamen van iemand die aan thief had gewerkt. Ik snap niet hoe zo'n game miljoenen kan kosten en dan geen paar goede writers inhuren die wat fatsoenlijks kunnen verzinnen. Baldur's gate en planescape torment, dat waren nog eens verhalen.

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Man, die spellen kennen ze hier nog niet eens. ;):cool:

13. Subwoofie

Leuk Bevonden:
    0
    Praat jij lekker voor je zelf of ben jij zo iemand die denkt dat hij boven iedereen staat en een beetje de wiseguy uit wil hangen.:x_0/

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nou ja, er staat toch ook Hat Honcho bij mijn titel? ;)

Maar het is toch ook zo? Ik durf te wedden dat de meeste users hier nog nooit hebben gehoord van Planescape: Torment, laat staan dat ze het hebben gespeeld. Is ook niet erg, maar ik zou mijn schoen opeten als het tegenovergestelde waar was. De meeste users hier zijn daar te jong voor... en tis ook nog een PC spel. Baldur's Gate is al net zo oud (de PC versie bedoel ik).

15. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Baldurs Gata was de bom op de Xbox. Heb volgens mij 2 delen gespeeld op de normale Xbox. Je kon het ook nog eens multiplayer co op doen, en dat maakte het extra leuk om door alle levels te gaan (enige minpuntje was altijd, wie kreeg het geld dat uit de spinnen/ vijanden kwamen, en wie maakte de kistjes open met al die geweldige items erin?? er is wat gevloekt hoor, tijdens de co op hier :+)
    Naar aanleiding van al die negatieve dingen hier over 2 Worlds, heb ik besloten hem niet te gaan halen (wat ik wel van plan was). Een vriend echter vind hem heel erg goed, terwijl hij ook Oblivion heeft gespeeld... Naja, ik vermaak me nog wel even met andere games ;)

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    De (niewere) Baldur's Gate op de Xbox is echt een ander spel als de (oudere) Baldur's Gate op de PC. Heb ze beiden gespeeld en je kunt het niet vergelijken. Alleen de setting en de regelset lijken op elkaar. De PC versie is een echt RPG. De Xbox versie is een hack'n slash spel in een fantasy setting (het lijkt het meest op Diablo 2 op de console). Heb met de Xbox versie trouwens ook veel lol gehad, want met twee co-op spelen is altijd leuk. Vooral omdat ik een soort dief speelde en de hele tijd loot voor de neus van mijn buddy wegjatte. :D

Die vriend van jou, heeft die Two Worlds PC of 360 gespeeld? Want als hij het over de PC versie heeft kan ik hem best begrijpen. Het spel is op de PC best te doen. Maar als ik zo sommige mensen hoor over de 360 versie en de reviews lees, dan is die versie een regelrechte ramp. Ten minste, dat is wat sommige mensen beweren. Ik heb hem zelf niet gespeeld en wil mij er ook niet meer aan wagen eerlijk gezegd.

Laatst bewerkt: 14 sep 2007
  17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Hij heeft wel een beetje gelijk, maar zo negatief ben ik niet in mijn review. Ik heb daarin ook duidelijk aangegeven wat ik wel positief vond, of zelfs beter dan in Oblivion. Maar op sommige punten heeft de man volledig gelijk, al zeg ik dan niet super letterlijk. ;):emo:

18. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Baldurs gate op de PC, dat was pas de bom :p Heb alle delen met uitbreidingen hier achter me in de kast staan. Tijd om dat weer eens te installeren.

Ik ben het trouwens niet met Eurogamer eens. Het is geen goed stabiel spel en de menu's voelen beetje vreemd aan, maar daar had obilivon ook last van.

Daarbij was Obilvion ook een boring Hack&Slash als je als worrior speelt (altijd af te raden).

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    En daar ben ik het weer niet mee eens. Hack & Slash tot daar aan toe, maar de menu's in Oblivion waren o zo makkelijk te begrijpen. Echt alles word je uitgelegd in het begin, en je hebt zo door hoe alles werkt. De menuindeling van Two Worlds is tien keer moeilijker. Echt, ik snap er soms niks van.

Een friend in mijn friendslist heeft de achievement van 370 GC al te pakken. Check jasonfindy maar eens op het web. ;):)

20. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    haha, dat mag dat je het er niet mee eens bent,

Maar die menu's in two worlds zijn toch niet zo lastig? Ik irriteer me wel aan die 'pres back for info'(ofziets) mededeling die steeds in de weg staat :+

Even nog een vraag over het spel zelf
    MET EEN SPOILER OVER DE STAD ASHOS EN WATER ELEMENT
    Is er een mogelijkheid om de stat ashos te redden als je het water element pakt? Bij mij wordt de stad dan meteen 'ingenomen' door orks. kan je dit verkomen? Ik vond het wel een mooie stad, zonde dat het zo wordt weggevaagt ;)

Laatst bewerkt: 14 sep 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina