1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    En je had de Grand Enemy al verslagen toch?
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja, Reist was wel pittig, maar die Gandohar was echt niet sterker dan een wolf:9
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Wat kan je dan het beste allemaal afvuren op die Reist?
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik riep een devil op, deed dead hands zodat die niet kan aanvallen en gebruikte mijn katana.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Die katana moet ik dan ook maar ergens gaan zoeken als ik die kan vinden? Is die niet te vinden in dat dorp in het westen met al die Japanners? ;):eek:
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb Katana en Katans Gomai net gekocht in dat kleine stadje helemaal in het midden (eerste stad waar je komt) maar als je in Ashos iedereen uitmoordt (stad in het westen op een eiland en iedereen gaat daar toch dood tijdens de main quest dus doe het zelf!

    Ben nu level 32 met Katana Gomai, beserk level tien (kcik ass) en ontzettend veel geld. Beetje jammer alleen dat de skills lereen nu duurder word (ipv 3000 nu 10000) dus wil nu snel even de laatste twee skills. Iemand weet waar ik Death Strike en steal kan krijgen?
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Check de east en west army camps eens.
     
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    er is veel kritiek geweest over dit spel,
    en ik zit te twijfelen of ik dit spel wel ga kopen,

    dus is dit nou een goed spel? bleef je erveel plezier aan om die wereld te gaan ontdekken en quests te doen,

    en is het zo'n spel waar je heletijd zit te grinden en saaie quests om te levelen,
    of zo'n spel waar die quests ook een beetje gevarieerd zijn, met vaak een goed verhaal erachter ( a la oblivion)

    want misschien ga ik deze game dan wel halen:)
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik vind het persoonlijk totaal geen miskoop. zitten leuke questen in met veel variatie. Prima verhalen niet altijd maar het is gewoon een prima spel en snap helemaal wat iedereen zegt na ongeveer 5 uur spelen blijf je spelen.

    Heb de laatste skills trouwens gevonden (death strike and steal). Er zitten twee mannen in het gebied rond de horse farm (rechts onder naast de weg naar de stad)
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Waar kun je necromancy leren ?
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Als je Governer village hebt (naast het eerste dorpje waar je naar toe moet. En je volgt de weg naar het zuiden vanuit dat stadje) dan kom je in een dorpje waar bij de pub een necromancer staat die het je leert. Weet niet hoe het stadje heet maar het is net ten westen van gallow hills geloof ik.

    Doen anders gewoon de quest in gorverner village waar je de bandit moet doodmaken die de weg teistert. als je die weg volgt dan kom je bij het correcte dorp.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Thanks! Heb de informatie in mijn tom tom ingevoerd ;)
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ben zelf momenteel level 37 en gaat echt prima. Heb echt weinig tot geen moeite met vijanden al ben ik de rivier nog niet over geweest. Ben daarnet wel in 4 oaks cavern geweest. Jemig wat lopen daar veel en dan ook echt veel skelletjes. Soms wel twintig tegelijk maar geen problemen opgeleverd en ik gebruikte nog geneens een blunt weopon. De wapens worden wel steeds cooler zeg. Het spel is echt verslavend en kan niet wachten tot ik over de rivier ga (ben momenteel sidequesten enz aan het doen boven de rivieren en gebied aan het verkennen)

    Maar Yellow hoe gaat het met je pure warrior? Wat zijn jouw stats eigenlijk?
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Serieus?! Nog niet over de rivier geweest, wow. Ik zit bijna alleen aan de andere kant, daar is juist het vetten, de woestijn, de Orks met hun ruige landschap en heel veel undergrounds.:cool:
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vind het aan de noordelijke kant van de rivier ook heel vet. Vermaak me er opperbest met levellen en weopons stacken. Ook de questen zijn echt super vermakelijk. leuke afwissellende questen te doen
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik heb mijn savegame moeten verwijderen omdat ik zonder na te denken gecheat had. Ik was nog niet zover, maar om met die nutteloze Two Worlds cheats in één keer naar level 174 te schieten is nou ook weer niet de bedoeling. Ik weet dus niet wat mijn stats zijn, maar ik zal ooit een keer overnieuw beginnen en dat post ik ze wel eens als ik zo rond level 30 zit misschien. Ik kan er verder niks aan doen, klein foutje van mij, maar ik kan nu alleen nog maar die 370 GC achievement halen als ik helemaal overnieuw begin en er geen vervuilde savegame meer op mijn 360 staat. Dat laatste doe ik dus, dus je zult ook nog ff een tijdje moeten wachten aangezien ik ook nog druk bezig ben met Forza 2. ;):b:
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Aaah oke. Raad je echt aan snel te gaan beginnen. Vind het echt een geniaal spel. Net even beetje lopen kloten met magic en wat zijn die devil en die hell warrior cool. Daar moet ik er meer van hebben. Zit er trouwens een limiet aan hoeveel je er kan casten?
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ja, een beetje. Totdat je Mana op is, maar dat kun je in de meeste gevallen in de buurt wel weer opladen in een paar tellen. Ik ben btw al begonnen, maar ik gebruikte na ongeveer 135 GC per ongeluk een cheat die ik liever niet had willen gebruiken. De reden is eigenlijk vrij simpel: Ik zie nog barweinig mensen met Two Worlds op de 1000. ;):)
     
  19. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    FOUT in Two Worlds spel

    Aan de west rand van de kaart, net ten noorden van de rivier en die Aziaten stad is er in de bosrand een grot met de naam BEAVER KETTLE. Als ik die in probeer the gaan wordt ik naar een shrine aan de zuid oever getransporteerd (in lijn met die twee eilanden in de rivier monding).

    Dit betekent waarschijnlijk dat de ALL UNDERGROUNDS achievement niet gehaald kan worden?!? En de ALL LOCATIONS ook niet?

    VERZOEK aan mijn medespelers is dan ook dit even te proberen en hier te melden als het ook (of juist niet) fout gaat ... heb het zelf meerdere malen geprobeerd ondertussen.
     
  20. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja en ik moest naast die twee achievements nog CHAMBER 5 SPELL en ALL SKILLS zien te halen. Krijg je ervan als je alleen een zwaard / boogvechter bent |:- geen spells behalve vuurballen en genezing gebruikt!

    Kan iemand mij trouwens vertellen hoe je in YAMALIN TOWN kunt komen (boven midden van de kaart) ?


    TIP; SAVE het spel vóór je de laatste tempel in gaat!
    Doe je dat niet dan kun je niet verder spelen (niew spel of laatste save game gebruiken om ontbrekende achievements mee te halen).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina