1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat all underground locations gebuged is wist ik maar volgens mij komt er een patch aan.

    Daarna chamber 5 spell --> gewoon een level 3 spell 2 maal boosten of een level 5 gebruiken. Mocht je geen magie gebruiken moet je gewoon even zorgen dat je vijftien punten over hebt (gewoon save game gebruiken) dan naar een skill vernietiger. 15 punten in een school gooien. level 5 spell gebruiken, achievement krijgen en dan weer je oude game loaden.

    All skills --> koop alle skills en daarna moet je nog in één skill een punt stoppen. Dan krijg je de achievement.

    Ga vandaag ook opnieuw beginnen. Was nu level 45 maar heb wat dingen verkeerd gedaan. Maar nu gaat alles goed komen. Raad trouwens aan 10 punten in alchemy te gooien. Kan je er later toch weer uithalen maar is echt relaxt.

    Die stad weet ik ook niet dus. Hij is leeg las ik op andere forums en is waarschijnlijk voor als er een pacth komt --> misschien een huge ass dwergenstad?
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2007
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Liever niet, want ze lijken net op de hobbits uit Overlord. Ik vind die kleine scharminkels echt irritant. In het begin moet je echt zoveel moeite doen om iemand van een beetje formaat te kunnen verslaan. ;):9
     
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Trouwens toen ik Two Worlds kocht zat er in het doosje 5 bonus codes. Weet iemand wat deze inhouden en of iedereen deze krijgt?
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hiermee unlock je vijf bonus items. Hiermee kun je alsnog achievements halen. Althans, dat zeggen de sites waarop ik het lees. Lees:

     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Die kun je ook gewoon van internet plukken. Maar die codes zijn dus zoals ik weet erg vet. Je kunt het zwaard van Aziraal ook unlocken en dat ziet er best vet uit. Je kunt zijn armor ook krijgen, maar alles van die 5 codes maar één keer per spel, dus wees zuinig. ;):)
     
  6. Buckel NL

    Buckel NL banaan

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu rond de 17 uur en ben level 44 of 45, had rond de 14 uur het spel uitgespeeld. daarvoor veel side quests gedaan, ik denk dat ik 38 was of lager toen ik het uitspeelde. het is best makkelijk, ik heb een spell die heet chains, als je die cast op iemand/iets kan ie voor een bepaalde tijd niet bewegen (12 seconden zonder boost). ik zal mijn skills morgen posten als iemand dat wilt.

    het is ook handig om permanent potions te maken, ik heb veel ghoul brains gebruikt om mijn willpower omhoog te brengen

    edit: skills
    willpower 70
    dexerty 35 + 9 door equipment
    strenght 135 + 7 door equipment
    willpower 70 + 2 door equipment

    en van de 12 skills rechtsboven heb ik er 8 maximaal, alleen zwemmen, paardrijden, set trap en double blade niet, vind ik nutteloos.

    verder raak ik 12-13k met mijn wapen, een katana gomai 1877-2454 met 2070 fire damage
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2007
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz ben net opnieuw begonnen maar me vorige ventje zat op level 48 na 13 uur spelen. Gewoon veel rondrennen door het woud en questen doen (echt veel exp voor de questen) Katana Gomai is inderdaad heel snel sterk te krijgen maa vind het een lelijk wapen.

    Ben momenteel level 29 (na 6 uur spelen) Sla bijna alles in een keer dood met mijn sword of power (heel lage stats) maar dankzij een level tien beserk gaat het prima. Daarnaast heb ik alchemy level 10 en mijn potions zijn echt super sterk en ik daardoor ook. Zit zelf weer te wachten tot ik de dragon jaw kan kopen of een two handed serpent sword.

    Heb reist nog nie verslagen. Ben nog geen eens aan de hoofdquest begonnen aangezien me aandacht steeds door andere dingen word afgeleid.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik ga eerst maar eens die Oblivion uitbreiding van vandaag spelen als die online staat, daarna ga ik eens gruwelijk veel tijd steken in Two Worlds. Het spel is zo lelijk als de pest, maar toch o zo goed in gameplay, en op sommige momenten vind ik de fysieke kracht van Two Worlds stukken beter dan Oblivion. Ik kan zo een reden geven:

    Trek je zwaard maar eens en zet hem daarna maar weer eens op je rug. Klaar, bewijs geleverd. ;):9
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik ben nu side quests aan het doen, heb ze geloofijk bijna allemaal gehad. Heb onderhand bijna alles ontdekt. Ik kwam er gister trouwens achter dat je ook spullen kunt opslaan in je paard, lol, gewoon niet eerder gezien. Ik kan nuzelf rond 300 opslaan en mijn paard 500.:D
     
  10. Buckel NL

    Buckel NL banaan

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: dat van dat paard wist ik niet eens, maar een paard is vrij nutteloos, ik teleport veel.

    wat trouwens ook handig is zijn die teleport stones, als je geen ruimte in je inventory heb kan je naar een stad teleporten alles verkopen dan terugteleporten en stone weer oppakken :)
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Teleport stenen zijn inderdaad heel handig. Heb er drie (neem aan dat iedereen er drie heeft en zijn zeker handig om er dingen te verkopen. Bij mij ligt er standaard een midden in cathalon voor de neus van een verkoper zodat ze dingen kunnen overnemen

    btw die devil ziet er echt stoer uit. coole summons heeft de game. Ga binnenkort maar eens de rivier oversteken en een draak zoeken.
     
  12. Buckel NL

    Buckel NL banaan

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    een draak killen stelt niet zo heel veel voor, naast desert zijn gewone dragons en die heb ik in 2 hits dood.

    en trouwens, ik teleport met die stone gewoon naar qudinar (ofzo) daar staan 2 traders vlak bij de teleport.

    ik ging vanmiddag multiplayer en iemand heeft me een paar honderd permanent potions gegeven die zeker 25 van elke skill per potion geeft, hitte op mijn lvl 4 fire mage met de beginnersuitrusting net zoveel als mijn 45 in de single player en had nog niet eens alle potions gedronken.
    het haalt wel een beetje het leuke weg, maak een andere keer wel een normale character zonder van die potions enzo
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik doe niks aan potions, vind dat ze je character veels te sterk maken, en ik ben al zo sterk, alles in 1 keer kapot maaien is nou niet zo leuk.

    Ik ben gister ( na 21 uur ) spelen pas begonnen met teleporten, mss wel stom want ik ben nu bijna overal al geweest en heb nog nergens teleports, heb trouwens wel 3 van die stenen.
    Daarentegen heb ik wel heel veel gelopen en paard gereden:9
    Ik vind het wel handig dat ik mijn paard kan volstoppen en ik vind op een paardrijden leuker dan teleporten zie je tenminste wat van de omgeving. Maar als ik nu naar een handelaar ga verdien ik echt zoveel tegelijk.
    in totaal 800 aan inventory die ik dan verkoop:cool:

    Hoeveel geld hebben jullie nu ongeveer? Ik zit op 500.000 maar heb wel veel gekocht.
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zit momenteel op 8 uur spelen en bezit 100.000 cash.

    Buckel als je zin hebt om opnieuw te beginnen zonder al die potions moet je het maar even zeggen ik moet ook nog gaan beginnen aan multiplayer en misschien kunnen we het met zijn tweeën doen (hoorde dat er veel lag is)

    Hoe zit het eigenlijk is het gewoon de single player maar dan co-op of zijn het aparte levels?
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Misschien heel achterlijk dat ik dit opmerk, maar ik ben wel geinteresseerd in die potions permanent shit? Kan ik ook van die permanenten dingen maken in het Noorden van Antaloor en waar zou ik ze kunnen verkrijgen en verschaffen voor mijn SP personage? Ik had in het begin van het spel echt klere veel moeite om iemand dood te krijgen, dan gaat er nog niet eens een milimeter van de levenbalk van mijn tegenstander af, echt raar als ik iedereen hier zo hoor. Vandaar dat ik ff wat wil weten over die permanente shit. Hebben Hebben Hebben, heb het met Oblivion ook altijd leuk gevonden om potions te maken, te kopen en te drinken. ;):)
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Snap niet wat je bedoelt yellow. Je had het erover dat die codes de zooi verpeste maar die permanente potions zijn maar op een manier te krijgen. Spelen, heel veel spelen. Zelf heb ik er ook al aardig wat gemaakt terwijl ik nog niet over de rivier ben geweest. Je moet gewoon elk lijk leegplunderen en elk ingredient uit de natuur meenemen. Dan zorgen dat je level tien alchemie hebt zodat je alles uit het potion haalt wat erin zit. Maar denk niet dat je potions gaat creeëren met alles vijftwintig erbij met gemak. Zoveel ingrediënten vind je niet.

    Snap niet dat je moeite hebt met de vijanden. In het begin (tot level tien) moet je gewoon wolven, gray wolven en everzwijnen aanvallen. En soms een beer (deze zijn zo makkelijk te ontwijken maar duurt wel lang voordat ze dood zijn. Rond level tien moet je gewoon zorgen voor een orc zwaard (koop hem in de grote stad in het midden en dan slacht je stukken sneller af) Daarna ga je naar de brotherhood outpost (gewoon via de weg) koop je beserk en die laad je helemaal vol. Daarna gewoon rondrenne en gebiedverkenne --> veel beesten afmaken en niet te snel Golems, draken en andere wezens willen afslachten. Dat komt later wel. Blijf gewoon lekker over de wegen in het begin verken lekker, sla veel bandieten dood en je bent zo level 30.
     
  17. Buckel NL

    Buckel NL banaan

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    met MP heb je een deel van de map waar je vrij in kan lopen/quests doen, en ja het heeft best wel veel lag maar dat komt denk ik ook deels door de mensen waarmee je speelt (vanmiddag speelde ik met Engelse host)

    edit: ja ik wil en nieuwe maken, zeg maar wanneer je tijd heb ik heb de hele week vrij
    je kan trouwens ook alleen een MP maken en levelen maar daar is niet zoveel aan.

    als je je hand op een ingrediënt houd zie je wat de eigenschappen ervan zijn, bijvoorbeeld plus 10 strenght en 5:00 minuten.
    sommige ingrediënten staat permanent bij dus als je die bij elkaar gooit krijg je een permanente potion. maar die potion die ik op MP had was 72 vitality en 36 strenght willpower en dexterty, skills lopen al in de duizenden en heb er nog 300 over.

    en nog iets, voor als jullie het nog niet weten, je kan de knop onder je inventory (links van je geld) drukken, dan ruimt hij je inventory automatisch op
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2007
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Allebei hartstikke bedankt hierboven, ik ben een heel stuk wijzer en zal daarmee Antaloor wederom gaan betreden. Ik heb hier echt heel veel aan, reuze bedankt.

    Zijn er soms bij de multiplayer mensen die je van die permanente potions geven? Als ik het zo lees kun je die dus in de SP gebruiken?
     
  19. Buckel NL

    Buckel NL banaan

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    MP en SP staat los van elkaar.

    ik zag vanmiddag trouwens op een site met allemaal leaderboards dat er 3 mensen zijn met 1000 gamerscore op Two Worlds, beetje vreemd, ik dacht dat het bugged was? zelf heb ik 900, morgen eff de 20 undergrounds en all graveyards unlocken \o/
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Thanx, dan weet ik dat ook weer. Ik ga dan eerst maar het hele Noorden uitkammen voor ik me naar het gevaarlijke zuiden begeef.

    Even nog over die codes: Dat zwaard en de armor van Aziraal kun je gewoon invoeren zonder dat je achievements geblokkeerd worden. Ik had het zelf al door, maar om vergissingen te voorkomen post ik het nog even een keertje. Het zijn verschillende cijfers waar die codes uit bestaan, alle andere codes blokkeren je toegang tot achievements. ;):)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina