1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Stik, ik bedoel de guide, mijn fout. ;):9
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Nee was ander, maar ik heb die niet meer, ik heb nu Kings Armored Cap class 6 met protection 555 en fire protection 462
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Net zo stoer als die eerste versie? (helemaal dicht, punten op hoofd (kleintjes) en donkerblauw/zwart?
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja alleen is de helm grijs.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dat zwarte pak, met lichtrode strepen, en een duivel helm moet ik ook een keer gaan halen. Deze is als ik me niet vergis beter dan de troep van Aziraal. Zwart met rode strepen, ik had de helm ervan in mijn vorige ervaring. ;):9
     
  6. Buckel NL

    Buckel NL banaan

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die is vet, heeft die niet demon in de naam.

    en weet iemand hoe het kan dat er mensen met 1000 gamerscore zijn?
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Doordat die geen last van bugs hebben of cheaten op de één of andere manier. Echter, als je cheats aanzet kun je geen achievements unlocken. Godzijdank bij deze game niet, want RPG's zoals Two Worlds en Oblivion noem ik pure gameplay en dat moet je niet verneuken met cheats. Een game als Mario is een ander verhaal. ;)8)
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wie was het nou die zijn game had verneukd met cheats????

    Heb trouwens de over kings armord cap the occult. Helemaal in het zwart. Super mooi. Momenteel een defense van rond 700 in die helm. (de normale cap koste met teveel helmen om op dat level te komen en was bugged. op een bepaald moment had ik 570. deed er nog een bij en toen had ik opppeens 555. Ach de occult is toch stoerder
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat was hijzelf dacht ik.


    :+
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heerlijk als je retorische vraag wordt beantwoord.

    Weet iemand hoe ik makkelijk reputatie points bij de giriza krijg want ze laten me hun dorpjes niet in de hondn
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ja, dat wat ikzelf inderdaad. Echter is het niet expres gebeurt omdat ik over een zinnetje heen las. ''Wil disable all achievements from being unlocked.'' Kijk, dat had ik moeten lezen. Aangezien ik toch van plan ben weer overnieuw te beginnen kan het dus ook geen kwaad. ;):9
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Yeah ik heb level 50 achievement. Verder heb ik bijna alle gebieden ontdekt en zijn er nog nauwelijks quests te doen, alleen die die ik niet meer kan doen dan. Ik heb bij alle groeperingen ook 10/10 punten behalve bij skelden house dan.

    Trouwens wel vet dat necromancer dorp in de buurt van Gor Gammar. Als je daar quest doet krijg je meer dan 2000 experience in 1 keer:9
     
  13. Buckel NL

    Buckel NL banaan

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nog naar necro stad, heb het tot nu toe niet kunnen vinden.

    welke kant van Gor Gammar ligt het?
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Een vraagje.

    Welk armor heeft iedereen aan rond level 50? en met welke stats? (want dat is handig met inkopen doen) Ben zelf momenteel level 39 en koop nog niks meerdere malen omdat alles beter word maar misschien zegt iemand van dat armor zie je er zo veel dat word sterk. Heb alleen nog maar me helm heel vaak gekocht en die geeft nu 880 protection van alles. meer dan me armor!
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Met die vraag kan ik je helaas niet helpen, maar misschien heb je wat aan mijn commentaar. Kijk die 880 van alles is behoorlijk goed, maar ik denk dat het nog wel beter kan.

    Edit: Volgens mijn guide is 880-1321 het beste wat je kan halen in het spel. ;):)
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    In helmen bedoel je? staat er in je guide niet wat de beste uitrusting (dus helm, armor enz) is?
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Kijk, er zijn verschillend sets die het sterkste in het spel zijn. Je kunt dus meerdere 880-1321 voorwerpen vinden zoals een helm, zwaard, cuirass, boots, greaves en gauntlets en noem het maar. Er zijn iets van 3 of 4 van die sets, dus combineren kan. Waar je ze kan vinden weet ik niet, maar ik raad je aan eens naar een grote groep orcs te gaan zoeken. dood die orks en kijk dan of hun armor inderdaad 880-1321 is en dan zoek je alle delen bij elkaar en de delen van de andere 2 of 3 sets. Ik weet het van die orcs niet zeker, maar dan zijn wel de sterkste van alle menselijke of mens achtige wezen in Two Worlds. Die sets hebben ook allemaal namen en helaas staat er dus niet bij waar je ze kan vinden of kopen, alleen dat ze er zijn en wat de statistieken zijn van de armor etc. Ik hoop je hiermee van dienst te zijn geweest. ;):9
     
  18. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dat er nog echt mensen kunnen genieten van deze game, had ik serieus niet verwacht!

    Ik heb in een hoekje staat huilen toen ik de CE na lang wachten dolenthousiast verwelkomde en de game een paar uur speelde op m'n PC.

    Dé tegenvaller van dit jaar, sowieso de meest tegenvallende game die ik ooit gespeeld heb..

    Niet dat 't nou allemaal zo super slecht is ofzo, ik vind alles alleen de plank zo hard misslaan. Van de besturing en graphics tot het level systeem. Zoveel potentie, maar ik vind 't een uiterst matige RPG geworden...

    Natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik had gewoon zo'n vermoeden dat niemand 't ook echt leuk ging vinden.
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb in het begin ook gehuild. Was echt te karig voor woorden. Maar naarmate je verder gaat kom je erachter dat je onder alle fouten een super interresante cool avontuur hebt zitten om daar rond te zwerven. Oblivion is groter en mooier maar speel deze game denk ik toch liever.
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Oblivion is zeker niet groter. En ik moet zeggen dat dit spel me toch goed beviel. Als je eenmaal speelt let je niet meer zo op de graphics en de gameplay vind ik toch wel goed. Ik moet wel zeggen, nu ik 930/1000 gamerscore heb en bijna alle quests heb gedaan, heb ik het wel gehad met dit spel:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina