1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook hoop zelf dat het geen MMORPG wordt want heb geen zin maandelijks te betalen, maar wil die game wel spelen!
     
  2. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0


    Je zult volledige controle hebben over je personage wat betreft het creëren in multiplayer. Er is een groot aanbod aan rassen, talenten en krachtige manieren om je held to creëren. Dit verandert niet de vrijheid die je hebt bij het maken, en de grote lading lol die je eraan kunt beleven.

    Two Worlds komt op Xbox 360 en PC, over deze laatste versie is nieuws.

    Massive multiplayer online (MMO) games zijn zeer populair in deze tijd. Two Worlds is een RPG die zich afspeelt in een middeleeuwse fantasie wereld. Vandaag is er nieuws te melden over deze game. De makers van Two Worlds hebben bekend gemaakt dat de game een MMO is geworden, eerst kon je tot maximaal acht spelers online maar dat is nu uitgebreid tot duizenden spelers. De spelers mogen zelf kiezen of ze de opdrachten(quests) alleen of met meerdere online spelers gaan doen. Er is ook een mogelijkheid om in een Arena tegen andere spelers te vechten, mocht je gewoon wat willen ontspannen dan kan dat ook want er zit een virtuele bar in het spel waar je gezellig met andere spelers een biertje kan drinken. Of we extra voor deze game moeten betalen is nog niet bekend. Helaas is er voor de mensen die het spel op de Xbox 360 willen spelen minder goed nieuws want de beschreven functies zijn alleen voor de PC versie, de Xbox 360 versie van Tw Worlds kent alleen de standaard multiplayer opties. Dus met 8 spelers een quest doen en dat zal gewoon gratis zijn.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2007
  3. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik vind zelf oblivion niks omdat je bij het begin gewoon maar gedropt word en maar moet uitzoeken wat je gaat doen.

    nu vraag ik me af.. zal deze game wat voor mij zijn? krijg je op het begin genoeg instructies om goed te beginnen? is het gevechtsysteem enzo hetzelfde als bij oblivion?
     
  4. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Een kenmerk van RPG's is juist dat je dingen moet uitzoeken. Als je wilt dat alles je wordt aangereikt kun je beter een ander genre gaan zoeken. Ik denk dat je als even iets meer tijd in oblivion stopt, dat je het spel wel kunt waarderen. Trouwens, via je quest log kun je gewoon precies de mainquest volgen dus zo veel hoef je ook weer niet uit te zoeken.

    Two Worlds heeft veel weg van oblivion, dus als je die niks vind heb je een grote kans dat je deze ook niet leuk zal vinden.
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nieuwe info!

    Het spel komt in twee versies, de normale en de special limited superduper edition.
    Dit kost €65 voor de pc (€50 normale editie) en €70 voor de 360 (€65 normale editie)
    [​IMG]

    Inhoud:
    -De game
    -Uitgebreide handleiding
    -Kaartspel
    -Briefopener in de vorm van een zwaard (alleen PC versie :mad:)
    -Een t-shirt

    Vooralsnog ben je dus beter af met een PC versie!
    Bovendien komt de pc versie ook nog in een ouderwetse kartonnen doos. Of je hier blij mee moet zijn is een andere discussie...
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2007
  6. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn wel leuke dingen die ze geven vooral die spelkaarten kan ik weer gaan pokeren in two worlds styleee _O_ . Ik zit nog te twijfele of ik die super edition ga halen. Alleen jammer dat die briefopener er niet bij zit dat ziet er wel flex uit. Maar het scheelt maar 5 euro dus ik zie wel...
     
  7. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    geef mij maar de game de rest boeit me niet :D:D
     
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind 't best wel nerdy als je met een shirt van een game gaat lopen. :p
     
  9. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, dat zou ik nou echt van me hele leven niet doen, maar die brievenopener is wel supervet!! Alleen jammer dat hij niet bij de 360 zit.
     
  10. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Nounouu ik vind het er wel tof uitzien hoor en bijna niemand weet dat Two Worlds een game is :9 . En... ik heb veel gekkere shirts gezien in mn leven.
     
  11. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hij is wit das echt nie mooi...

    en meetsal is da normaal XL maat ofzo en daar kan ik in zwemmen... oftewel slape(A)
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik zou er wel blij mee zijn. Ik vind die cheap ass DVD boxjes van tegenwoordig maar niks (PC games tenminste). Vroeger.... ja vroeger had je tenminste dikke kartonnen dozen en kaarten en echte dikke HANDLEIDINGEN! Aahhhm, die heerlijke geur... :cool:
     
  13. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha:lol: Precies waar ik ook al aan zat te denken! _O_

    Maar toch zie je niet echt dat het two worlds is en zoals Phantom al zegt, niemand weet dat het een spel is:9
     
  14. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 14 apr 2007
  15. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    srceen 21 is ook wel tof :)
     
  16. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe cool ik heb na een heel lange tijd gezoeke de eerste en enigste screenshots gevonden die er is van two worlds coop. De kwaliteit is minder maar met de sfeer enzo zit het wel goed en het is hartstikke gezellig. Iedereen heeft ook zijn eigen stijl. Heb gelijk zin gekregen om het te spele *) :

    http://www.pcgames.de/?menu=browser...id=574322&entity_id=-1&image_id=600121&page=1
     
  17. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    zo slecht is kwaliteit niet... maar echt tof eruit de screens :) nog 3 weken
     
  18. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Maa kan je alleen samen de quest doen of is er een hele online wereld zoals in WoW?

    Ps. WoW komt waarschijnlijk naar de XBOX 360!!!!!!!!!
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    alleen samen de quests met 8 man ofzo
     
  20. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    PS.. dat ik fucking stierepoep... hetzelfde als je youtube kijkt is gast wow op zijn wii speelt... allemaal met computer gelinkt enal veul programma's...
    ze hebben er wel ooit overna gedacht om het te doen maar niet mee doorgegaan.. kan het gesprek niet vinden..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina