1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]


    Do I need to say more en trouwens er zitten ook van die leuke zwaarden bij die gloeien 8). Zou het misschien net als in lotr zo zijn dat als er orcs zijn dat die dan begint te gloeien net als in deze plaatje.
     
  2. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Vet! In het begin die grote stad die je ziet vanaf een afstand doet me denken aan de stad van Oblivion, Emperor City ofzo. Ben de naam daarvan even vergeten, en op het laatst die toren doet me denken aan de toren van Overlord. Maar het ziet er erg vet uit! Al die verschillende landschappen, wapens, armour, vijanden etc. Erg cool dat je ook kunt dual-wielden! Ik ga deze game zeker weten kopen!
     
  4. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem ook zeer zeker COOL !!maar er zijn wat minpunten... ik vind bijvoorbeeld dat die paard erg houterig beweegt. En er zijn volgens mij ook veelste weinig mensen in de stad en ze doen ook niet veel. Maar voor de rest zag het er TOPPIE uit :thumbs:
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    damn... die is zeker vet, vooral dat stukje waar je ook dat kleine stadje in die '' woestijn '' ziet!
     
  6. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Dual-sword Dual-sworld/blunt en een speer zag er onwijs vet uit hoe ze daar mee vochten:D:D
     
  7. Renzoku

    Renzoku Xbox Live: Shinobuu

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het waar dat de Xbox 360 versie is uitgesteld?
     
  8. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek::eek::eek: ik hoop dat je now uit je neck zwamst want vindt ik nie rlx als da zo is..... hij is al keer uitgestelt geweest en nu komt die 7 mei moet gewoon -_-
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Filmpje is leuk in beeld gebracht. Echter ik vermoed dat deze game net als Oblivion gewoon saai wordt na een tijdje.
     
  10. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoop ik niet want ik vond oblivion na een week al saai (toen ik de mainquest uit had). Maar van two worlds schijnt het verhaal stukken beter te zijn dus hopelijk gaat die iets langer mee.
     
  11. Renzoku

    Renzoku Xbox Live: Shinobuu

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dimensionplus.nl staat dat hij pas in juni komt en de PC versie wel op 9 mei.
     
  12. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    @Kevf @Morridin

    Jullie vonden hem miss saai worden maar velen ook niet onderandere mij.. dus al is die bijna hetzelfde kijk ik ernog naar uit...



    Wat een frikandele site... vind echt zonde 29juni lijkt me ook niet echt goeie datum.... voor zomer vakantie.... ga ik nie game hoor teminste niet veel...
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ook al lijken de games zoveel op elkaar, of hij net zo snel saai wordt als Oblivion betwijfel ik. Dat komt door...

    1. Verschillende culturen. De Aziatische, Europeeanse en Arabische. Denk aan die screens van een woestijn met nomaden, een chineese stad met hoge muren en van die kenmerkende daken en het ridder pantser wat dan weer Europeaanse is.
    2. Meer wapen mogelijkheden. Onder andere dual-wielding.
    3. Meer vervoer. Paarden, gigantische hagedissen, ondode paarden zoals die screen op de vorige pagina! :eek:
    4. Geweldig vorm gegeven vijanden. Enten, tijgers, draken! OMG! :D
    5. Véél méér kleding.

    Dit beslist natuurlijk niet alles. Het is vooral 't verhaal dat 't 'm moet doen. Het verhaal in Oblivion is een verhaal wat het liefst wilt dat je meteen begint. Maar doordat 't verhaal gewoon niet goed in elkaar zat, viel de game beetje in de soep. De Guilds en andere Quests zijn juist hardistikke leuk, maar die ga je vergeten omdat die Main Quest zo niet-leuk is. En als Two Worlds 't hier beter doet, tja, dan denk ik niet dat deze game mij gaat vervelen! In ieder geval, niet snel. Hoop ik. :)
     
  14. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    OMGOMGOMG....

    ik ben bang dat hij serieus uitgestelt wordt naar eind juni kom het nu op meerder site's tegen onderandere de site waar ik hem wilde bestellen is ook release aangepast... zonde
     
  16. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me een zeer vette game,

    beetje diablo (van pc ) achtig ofniet?
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik hoop het niet. Dat is meer een hack'n slash met pure item verslaving. Too Human wordt ook al diablo-achting.

    EDIT: Net filmpje bekeken. Ziet er netjes uit, maar sommige stukken hadden wel erg veel gellijkenis met Oblivion.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2007
  18. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, beetje matig. Ik had al enige tijd gerekend op 9 mei.
     
  19. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Hoop wel dat er een goede storage system in de game zit om op het begin van het spel al, al je mooie spullen te kunnen bewaren.

    Want bij Oblivion miste ik dit wel je kon toen je net uit de dungeon was nergens je items nergens rustig opbergen zonder dat de contrainer waar je em in stopte gereset werd. Pas als je, je eerste 2500 verdiend had kon je een huisje kopen om je spullen in op te bergen, maar voordat je eindelijk zoveel verdiende kon je al gelijk overstappen naar de villa in Skingrad omdat toen het geld ineens binnenstroomde.

    I'm a trophy whore btw. 8)
     
  20. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt deze game nu wel of niet uitgestelt? sommige site staat wel en sommige niet vindt echt zonde...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina