1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ziet er naar uit van wel. In de nieuwe IGN hands-on van two worlds staat "This is the kind of madness gamers can expect when Two Worlds ships for PC and Xbox 360 on June 26."
     
  2. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
  3. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga em zeker halen, khou van rpg`s, word ie nu echt uitgesteld naar eind juni??pfff =(
    kvond wel in da filmpje dat het vechten er maar raar uitzag, zo zonder interactie zeg maar..
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Zo duur is dat zwaard geeneens vind ik. :p
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    khad echt zo gehoopt dat die al ( 9 mei was t..? ) uitkwam... maar elke keer als ik die trailer zie dan wil ik m gewoon spelen!! kan echt niet wachten op deze game, had gehoopt dat die niet naar juni werd uitgesteld!
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Two Worlds SouthPeak Interactive 06/26/07 USA
    Two Worlds SouthPeak Interactive 06/29/07 EUROPE

    bron: gamefaqs

    Je moet dus nog wel ff wachten! :eek:
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik hoop dat ze het fout hebben. :+
     
  8. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    wat vinden jullie trouwens van het gevechts systeem dat je kon zien in dat laatste filmpje? Ik vind egt dat het er maar raar uitziet hoor, preices alsof dat ventje gewoon wat houterig in de lucht slaagt...hopelijk is dit in het uiteindelijke spel niet zo! Maarja ik koop hem toch wegens gebrek aan goeie rpg`s op het moment :9 en ik denk persoonlijk ook wel dat ie stukke beter wordt als oblivion

    edit: in dat filmpje zie je trouwens een skelet dat bloedt 8)

    edit 2: er is bekend dat de map 33% groter is dan die van oblivion

    hier trouwens nog een screen van de map van two worlds en nog 3 extra filmpjes

    http://www.360party.nl/nieuws/item/34017/

    Na het zien van het laatste en het voorlaatste filmpje van deze site heb ik mijn ening van het vecht systeem toch herzien, het blijkt precies wel best mee te vallen ,ik ben nu zeer erg onder de indruk van deze game!!Dit is een must have, jammer dat ie is uitgesteld naar volgende maand
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  9. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    damn! nadat ik die map heb gezien : spelwereld ziet er heerlijk uit! op de map te zien zijn er dus veel gebieden om te ontdekken zoals de woestijn, veel bossen, (ijs)bergen! en overal wel op de map iets waar je vast wel een grot of iets dergelijks heb!
    dat vecht systeem lijkt me wel relaxt.. en dat het net als oblivion is dat je gewoon zelf kan hakken en slaan waar je zelf wilt, niet dat die een soort van '' auto-lock '' doet en dat je alleen maar de toetsen in moet rammen.

    zoals ik ook in t filmpje zie, heeft dit spel niet de fast travel functie als in oblivion, aangezien hij zich liet warpen door een stenen teleporter... denk dat je dus steeds naar dat ding moet zoeken als je wilt '' fast travelen ''
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het spel heeft wél een Fast Travel functie. Stond in een Hands-On van IGN. ;)

    Maar er zijn ook Teleporters en bepaalde locaties waar je 'respawned' nadat je dood bent.
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    k dan! das wel een stuk relaxter dan... zijn de achievments trouwens al bekend van deze game? ben ik ook wel benieuwd naar..
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat weet ik niet.
    Vind het wel vaag trouwens dat er én Teleporters in zitten én Fast Travel...

    ...beetje raar. Want als je gewoon alles zelf wilt lopen, ga je die Teleporters toch ook niet gebruiken?
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    die teleporters schijnen respawnpoints te zijn ;)
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat zei Willem ook al. :)
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    jaah :) maar daarna vind hij het raar dat die er zijn. :confused:
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vraag me af of ik dit even leuk ga vinden als oblivion. Dit ziet er wel mooier uit, maar de gameplay vond ik in Oblivion echt geweldig. Hopen dat het hier ook zo is.
     
  17. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    twijfel daar maar niet aan, ik heb al voldoende info opgezocht van deze game en ik moet zeggen dat het er allemaal zeer veelbelovend uitziet, en dat zeg ik niet veel van een game tegenwoordig!
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    De game komt dus Jun 26, 2007 uit. Jammer. Bron: Gamespot.com
     
  19. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    Het ziet er veel belovend uit ja, maar is het dat ook ;).

    Zou niet de eerste keer dat een potentioneel goed spel slecht is geworden. Lijkt mij leuk spel, maar of het de feeling van Oblivion heeft, daar twijvel ik ook nog aan.

    Al ga ik dit spel zeker proberen :thumbs:
     
  20. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Het grappige is dat er op xbw.nl staat dat die op 11 mei zal uitkomen. Kijke of het ook rood gaat worden op de frontpage als die niet uitkomt :+ .

    En als die op 26 juni uitkomt dan hou ik me voorlopig wel bezig met die nieuwe 360 update en de Halo 3 Beta dus zo een groot probleem is het niet tenzij ze het nog een keer uitstellen maar dan heb ik echt het vertrouwen in hun verloren gewoon ;).
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina