1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tx I Team Xtreme

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rick NL, 27 mei 2007.

1. Buu moet gewoon normaal doen smartiez, en er is zeker niet veel nodig om jou aan te pakken hahaaha geintje man :p

2. SmartieZ

SmartieZ Guest

Je hoort dingen, klinkt niet goed. Heb je ook bewijs of enige andere aanleiding want dat horen van jullie ken ik nu onderhand wel voort. Oh en van het WCG geschopt? Hij kan je toch ook een tik geven biuiten, aan het einde of voor mijn part VOORDAT je binnen bent? Dan heeft WCG niks meer te zeggen ;-).

3. is ja dagelijkse bitch uurtje begonnen fso, jsus

4. SmartieZ

SmartieZ Guest

Precies, maar ik kan toch ook zeggen dat mensen me lopen te bedreigen, daarmee een hoop shit starten en vervolgens zeggen dat ik die dingen heb gehoord. Voordat je ook maar een vorm van bewijs hebt hoef je die shit niet te starten want niemand kent de waarheid én niemand schiet er iets mee op. B33F

5. 1: Het is algemeen bekend dat B U U ongeveer de hele xbox community een klap op z'n bek wil geven.

2: Vet dat het een random team was met mensen die nooit GoW spelen, jullie hebben van precies hetzelfde team verloren, net zoals wij. Ik had ons dan toch wel wat beter ingeschat, zomaar van een random noob team verliezen... :lol:

Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2007
  6. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom zou hij mij een tik moeten geven alleen omdat hij zich ergert aan mij.
    Wat heeft hij er trouwens aan. Zich bewijzen dat hij sterker is?? 3 jaar ouder;). Stel ik krijg er 1 dan vliegen necris en luna er meteen op af:) En dan komen jullie sjappies van qG erbij. Daar heeft toch niemand baat bij. Dus houdt je speler onder Controle.

Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  7. eVe FuSionZ

eVe FuSionZ Guest

hahaha... jullie lijken wel een stel Fijenoorders iedereen wil elkaar in elkaar slaan.
    veel plezier je kan beter op kickboxen gaan:D

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ey FusionZ, niks over feyenoord8)

@: Stoere kerel die B U U. Als ik het zo hoor wordt het daar een grote klappartij. B U U slaat wat ventjes neer, meteen duiken daar wat mensjes op, komt qG met zijn 'zo lijpe mensen' aan om klapjes te geven, en dan komen alle qG haters om qG te klappen.

Wat een feest|:-

9. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    zit ik al :)

10. eVe FuSionZ

eVe FuSionZ Guest

jammer dat ik jou daarmee niet bedoel..;)

11. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Team Xtreme zoekt nog een Gears of War member om vaker matches te kunnen spelen.
    Eisen:
    - Moet Tx I in je naam zetten.
    - Geregeld online zijn.
    - Geen clanhopper zijn.
    - dikke skills hebben.

Heb je interesse en denk je dat je het aan kan om te zorgen dat Team Xtreme nog hoger komt dan de 4e plaats op consolegaming, laat dan hier een berichtje achter ( of via pb ) of voeg Tx I SubZero I toe.

12. Nee sorry, misschien moet je eens wat chicks in je clan proberen, zoals Annewillwell ?

13. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Thanks voor de tip man, is Annewillwell haar GT? 8)

PS: Waar blijven jullie eigenlijk in top van consolegaming ladder :D

14. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
  15. pwn4ge

pwn4ge Guest

raoul waarom zoeken we nog een member als k vragen mag?
    en raoul we kunnen al 2 clanmatches te gelijk doen want we zijn nu met ze 10en, en als je nu een 11de erbij gaat doen dan kun je e nog geen 3 alleeen aLs het 3 vs 3 is!!

Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2007
  16. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb je pb gestuurd.

17. pwn4ge

pwn4ge Guest

raoul lees pb plz;)
    en antwoord:p

18. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Antwoord:

Dat moeten jullie regelen, daar ga ik niet over. Ik speel niet mee.

19. eVe FuSionZ

eVe FuSionZ Guest

alles op zijn tijd we staan nu 14e:9

dus misschien eind van de week*)

Deel Deze Pagina