Truestarz zoekt nog steeds een sniper! en zeker nu, want niemand uit ons team kan snipen behalve G1psy.. Lijkt wel of alle snipers gestopt zijn met Gears .. (is natuurlijk wel zo maar we hebben nog hoop)
Shotgunners vinden viel me nog wel mee eigenlijk, zeker als je bereid bent om over de nationale top heen te kijken en iemand te zoeken waarvan je weet dat hij goed kan worden (mits diegene de juiste motivatie heeft)
hoe zo wil je over de top heen kijken je wilt toch gwn het beste team wat er is. Je gaat toch niet voor nummer 2
Je kunt wel een team van de beste spelers van NL bij elkaar plakken maar dat betekent niet dat het een goed team wordt. Dan kun je imo beter wat minder goeie mensen zoeken waar je goed mee op kan schieten en dan hun goed laten worden.. En BTW WTF is GOSU? (3 afkortingen in een zin van 5 woorden )
MicRoZ EviL B U U Ar1d1ty ShocKerR SyZygY Als die Bijv. samen gingen spelen zou het wel het sterkste NL worden hoor Minder goede spelers hebben wel Individuele Shotgun skill nodig hoor..
jij houdt wel van MicRoZ hea. ik zou hem daar echt niet tussen plaatsen. eerder Locustgod. wtf, Buu snipete Gimbly er echt wel uit toen in zn oude tijd.
Tuurlijk, waarom zou ik niet 1 van mn beste vrienden er tussen zetten , + zeker goede Torquebower. Zit trouwens zo nu en dan nog in een Lobby met Buu, hij kan zeker nog goed snipen hoor. Locustgod er tussen zetten? Buu, Ar1, Syz kunnen/konden allemaal snipen
Nou Buu heeft toch rip weer nieuw leven ingeblazen hij mag wel een clanmatch met ons spelen wij kiezen wel canals mag hij met gimbly snipen...
Meschien tegen jullie maar als wij clanmatches deden werden eigelijk altijd active reloads gemaakt en werden we gedowned...
downen is voor pro's vooral bij warzone en dan met de pistol afmaken. en dan heb ik het niet eens over hostlancer waarmee je iedereen hun graf inspreet terwijl ze een torbow willen pakken..