1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TZ.Truestarz

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sliv, 16 dec 2007.

1. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop eigenlijk nog een keer snel tegen TZ te spelen en dan heb ik het over GoW, want die ** ***** van een Dr3amerZ scheldt mij de hele tijd uit voor ** lijer terwijl ik ik hem niet eens ken. Toen vroeg hij me om een Clanmatch dus ik zeg Ja tuurlijk! Wanneer? Antwoordt hij niet vraagt ik het de ronde erop weer Kickt hij me.. Dus voeg me toe xP I NanoZ voor CG/GB maakt mij niet uit. En laat die Dr3amerZ meespelen dan heeft hij na afloop ook geen grote mond meer..

2. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Als Dr3amer het niet regelt regel ik het wel, want ik ben niet zo XP geil als hij. ;)
    En hij noemt eigenlijk iedereen behalve ons ** lijer. Dat moet je gewoon negeren dan is de lol (ja ik weet het het is triest) voor hem er snel genoeg af.

3. ZeR0SaN

ZeR0SaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij van HLH willen ook een clanmatch tegen jullie heb eigelijk ook nog wel een appeltje teschillen met die dreamer kan je zaterdag of zondag? 4 vs 4 ? CG ? GB ? zeg het maar

4. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Sander is dat die Dreamer die ik ook ken?

5. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    He jullie jatten mn excuus om tegen TZ te spelen...:+

6. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik weet niet of we 4v4 kunnen spelen, veel van onze members zijn overgestapt op CoD 4 en we hebben er nog maar 4 :+ Maar ik maak ook liever een precieze afspraak van een CM op de dag zelf, want soms moet ik plotseling ergens heen ..

7. RUTTIEE

RUTTIEE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wow ik dacht dat ik de enige was die wat tegen die dr3amer had. Die gast loopt altijd met ** te schelden en racistisch te zijn. Hij wil ook iedereen slaan zegt ie altijd...

8. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    De enige? Ik ken hordes van die mensen .. :9
    Ben het zelf ook een beetje zat aan het worden, Dreamer invite opeens allerlei ** noobs in ons roster omdat we zo nodig 'te weinig mensen' hebben.

9. Blacklist

Blacklist SWG Leader

Leuk Bevonden:
    0
    Wat clanmatches betreft is geen probleem volgens mij, wij vragen de hele tijd clanmatch maar dan hebben je te weinig leden maar dezelfde dag nog spelen jullie tegen een andere clan |:- Wel een beetje raar.

10. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Iedereen wil Clanmatch tegen ons de laatste tijd..
    Ik ga in ieder geval nog geen clanmatch regelen met jullie want 10 andere clans waren jullie voor daar gaan we dan eerst tegen spelen.

11. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Voeg me toe Zwarte lijst.. xP I NanoZ
    Kan je je match krijgen daag ons alvast maar uit voor Donderdag
    Mijn verjaardag!!

12. ZeR0SaN

ZeR0SaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is de gast jah...

13. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Haha Dr3amer doet eigenlijk sowieso wel mee tenzij het een 3v3 is, want we hebben maar 4 GoW members

14. ZeR0SaN

ZeR0SaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben er ook maar 4 dat is precies genoeg \o/

15. HLH ik

HLH ik Guest

Wie is die dreamer is die goed?

16. RUTTIEE

RUTTIEE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee hij is niet goed, hij is een misselijk mannetje die iedereen zonder reden uit loopt te schelden en zegt dat hij iedereen ownt. Als je hem ownt zegt hij dat hij je in real life in elkaar gaat slaan... dat zegt hij bijna dus tegen iedereen op xboxlive want hij is slecht.

17. Blacklist

Blacklist SWG Leader

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij vragen wij al 3 weken een clanmatch tegen jullie en jullie zeggen steeds dat jullie niet kunnen dus dat er tien voor zijn dat lijkt me sterk!

18. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Blacklist niet zo spacen, hahaha

19. Blacklist

Blacklist SWG Leader

Leuk Bevonden:
    0
    Welk team zit jij dan Uk team?? Als we donderdag een clanmatch spelen dan stuur ik of SWG Sithlord wel een bericht naar jou Nanoz, ik voeg je trouwens wel meteen toe :b:

20. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja ik zit in het Uk team:)
    Heb je trouwens ook geaccepteerd!

Deel Deze Pagina