Nee dit gaat hem niet worden denk ik. Spelers bewegen veels te stijf ... Game gaat ook maar rond de 25 euro kosten Mooie prijs als je FIFA Street 3 ook leuk vond
Hmm weet niet echt wat ik hier van moet denken, laten ze maar gewoon échte ingame trailers zien dan kun je beter beslissen.
Vandaag zou het spel uit moeten zijn. Op sommige websites hebben ze volgens mij het spel wel al binnen... Maar, ik heb nog niet één review gezien! Vaak is dat niet een al te best voorteken. Heeft iemand van hier het spel uberhaubt gekocht?
Ik heb gehoord dat deze game zelfs beter is dan fifa 10 met een heel sterke physics system en ongekende realisme die zelfs PES overtreft. Klopt dat ..JA/NEE
Hahha lekker cynisch Procelaa....als ie nieuw al voor 25 euro in de winkels ligt zegt dat genoeg...bij release al een budgetgame dus
Dan maar eens een pure gameplay video die jullie kunnen beoordelen. [yt]PKFnJTxh_JI[/yt] ziet er saai uit.
Als 4 vs 4 mogelijk is, is het misschien wel eens een keer grappig maar voor de rest trekt het me niet.
24,95 bij de E-Plaza maar daar hadden ze allen de PS3 versie. Misschien dat ik deze wel een keertje oppak. Zo slecht kan de game toch niet zijn ?