Aanstaande gisteren was er een Party gehouden in Rotterdam ter ere van de Launch voor het spel XIII. Het werd om precies te zijn gehouden in de Game Syndicate in Rotterdam. En het leukste van alles was dat ik er ook bij mocht zijn. Ik had namelijk gewonnen via de site www.xboxworld.nl. Maar ze zouden toen gaan kijken of iedereen die gewonnen had nog iemand mee zou kunnen nemen. Maar helaas mocht je niemand mee nemen, omdat het anders te druk zou worden. En dat was wel jammer want me broertje wou wel mee en had er wel een klein beetje zin in. Maar toen kwam me moeder op het idee om me broertje ook op te geven maar dan via de site www.insidegamer.nl. En ja hoor de volgende dag kregen we een e-mail dat we hartelijk welkom zijn op het feestje. Me broertje weer helemaal blij. Maar via insidegamer.nl mocht hij wel nog iemand mee nemen. Dus zei ik via msn of me nicht ook mee zou willen naar de party van XIII, en dat wou ze wel. Dus gingen we met ze drieën er naar toen. Toen we daar gisteren dus om 18.30 aan kwamen konden we door de ramen het eten zien wat al klaar stond om genomen te worden. Wij dus snel de ingang van GS (Game Syndicate) zoeken om naar binnen te gaan. Toen we binnen waren gingen we een beetje op oriëntatie uit en wilden we ons eerste drankje maar eens gaan halen. Me nicht ging dus naar de bar en vroeg om 3 cola en zei hoeveel krijg je van me. Waarop die medewerker van GS zegt “Hellemaal niets, het is gratis”. Maar dat vond me nicht blijkbaar een beetje lullig en inhalig om hem niets te geven dus had ze hem toch maar 2 euro gegeven. Toen onze Cola bijna op was kwam er weer een medewerker van GS, (Ze blijven komen ) om de mededeling te doen dat het lopend buffet geopend is. Dus gingen we daar maar snel heen voordat het buffet helemaal was weg gelopen. Ik weet niet precies meer wat er allemaal te eten was. Maar ik keek ook meer naar de dingen die mij opvielen. En dat was het ham en de hamburgers. Temminste als het hamburgers waren want me broertje dacht dat het vegaburgers waren. Me nicht ging ook een hamburger nemen met een broodje. En stond ze een saus op het broodje te doen. Maar ik zie ineens zwarte dingetjes in die saus, en ik vraag is dat wel mayo? Ze zegt ja hoor kijk maar, en ze draait die fles om en staat er mosterd op die fles. Heeft die garnaal gewoon een dikke vette klodder mosterd op haar hamburger gedaan. En ik zag daarna dat er iets van vis lag. Dus ik denk van nou ik probeer het gewoon eens, het is toch gratis. Maar erg lekker vond ik het niet. Maar die hamburgers waren wel goed te doen. Toen we bijna klaar waren met eten ging me broertje weg om nog wat drinken te halen voor ons. Maar wie zag ik daar, er was ook iemand van gamekings aanwezig. Ik zag ineens in me ooghoek een glimp van JJ. Dus me broertje komt terug en ik zei dat die mensen van gamekings er ook zijn. Me broertje gelijk op staan om te kijken of hij iemand zag. Maar hij geloofde niet dat iemand van gamekings op die party aanwezig zou zijn. Maar later zag ik JJ weer, dus gelijk vragen van jij bent toch van gamekings? En ja dat ben ik. En hoe heet je ook alweer? JJ zei hij. Ja zei ik, ik ben die gozer van gamemag.nl. Die in het eerste programma van gamekings jullie een beetje afkraakte. Ik gelijk denken van was dat wel slim om te zeggen? Straks geeft hij mij een stoot boven op me muil. Maar gelukkig bleef hij gewoon normaal en aardig. Maar ik zei nog dat ik het nu wel steeds leuker gaat vinden. Hij zei maar als je ziet met welke spullen we moeten werken. Dus het was wel grappig om hem ook eens te zien. En best een toffe peer. Er werd trouwens ook nog een presentatie gehouden door Dhr Machecler, één van de creatieve ontwikkelaars van XIII. Maar daar hebben we weinig van gezien omdat we een beetje achteraan stonden. Dus me broertje ging spelen op de ps2 en daar gingen we even bij staan. Maar toen die presentatie klaar was ging iedereen weer naar hun plaatsen. En wij gingen ook snel naar de pc’s waar we achter hebben gegeten. En toen begon het echte werk. We konden XIII op de pc spelen. En ik had al snel de lan server, Ninja open gegooid. En ja hoor daar kwamen ook me broertje, nicht en nog iemand anders in de server. En het ging bij mij niet echt lekker omdat de knoppen helemaal anders ingesteld waren. En me nicht zei nog dat ze niet weet of zij ook wel kan spelen op de pc. Maar toen ze een raket launcher had gevonden maakte ze de ene na de andere frag. En toen we weer naar huis gingen nam ik nog een Pringles en Choco Crossies mee. En ik kreeg nog een breezer, Soundtrack van XIII, Keycord en de demo van XIII. Jammer dat het alleen maar demo’s voor de pc waren en niet voor een consol. Ook jammer dat ik de mensen van Xboxworld en insidegamer niet ben gaan opzoeken. Maar toch was het een geslaagde dag. En ik heb veel gelachen. Veel dank aan xboxworld voor de prijs die ik gewonnen had. En aan Insidegamer waar me broertje gewonnen had. Aan Game Syndicate voor de plek, heerlijke stoelen en de gastvrijheid. En Ubisoft die alles betaald heeft.
Eigenlijk is er al een thread over de XIII party, maar aangezien dit over de avond zelf gaat en je zo je best hebt gedaan op het verslag laat ik deze wel open. Ik ben zelf gisteren ook aanwezig geweest en heb me goed vermaakt. Hier zijn een paar foto’s die ik gemaakt heb:
LOL ik was er ook, ik had hier ook niet gewonnen en kon bij insidegamer.nl ook nog iemand meenemen. Voor de rest een zeer geslaagde avond!
Zijn er eigenlijk nog meer foto's gemaakt? Ik zat vlak bij de wc's En komt er nog een special op xbw?
Ja, die gozer kon echt cool tekenen... zie foto's hieronder voor Eastmaster in het wild en vergelijk hem dan met die tekening... 1 gezicht Ik heb nog een paar foto's die ik voor de volledigheid ook maar even zal plaatsen: (zelf sta ik er niet op, maar ik had een zwart-wit gestreept pak aan)
http://members.lycos.nl/eastmaster1/index.php daar zijn nog wat foto's te vinden gemaakt met andere camera's
Hehe, ik had die foto's nog niet eens gezien... Die foto waar ik heel meesterlijk een hamburger naar binnen werk... grote fout. Ik had m'n buik al rond gegeten dus die hamburger lag me uiteindelijk niet bepaald lekker op de maag. Rest van de avond met een gevoel van misselijkheid rondgebanjert... En dan ook nog treinen met vertraging, heerlijk. Uiteindelijk was het die twee uur heen, en weer twee uur terug reizen toch wel waard... want ik heb een Ben & Jerry's ijsje gekregen. En ik heb iedereen weer gezien, daar doe je het voor.
Nou, ik mag me natuurlijk niet negatief gaan uiten over Ubisoft, maar om je de waarheid te vertellen... Het was beter dan het bakje friet op EA Party 2003.
Ik vind hem echt niet lijken, vooral die lippen kloppen niet..... die passen meer bij de zwarte pieten