Welke resolutie heb je? Ik heb zelf 1440*900 hopelijk doet die het gewoon goed. Op mijn laptop werk ik met 1280*800. Iemand een directe link naar 7.10?
Ja, sorry voor de domme vraag. Je weet misschien hoe ik afgelopen week een aantal DVD's heb weg kunnen mieteren dus ik wou even zeker weten dat ik het nu in 1x goed doe*) Heb hem ondertussen gevonden en hij is bezig met downloaden\o/
installing 27 % @fox hij pakt bij mij automatisch 1400x 1050 (max van mijn monitor) heb de keuze uit alle reso`s.. alleen die refresh kan ik niet bij.. Zal dus wel even in de xorg kloiien worden
Iemand had me hier verteld dat het ook met DVD's kon dus ik ging lekker branden. Toen ik ondertussen twee dvd's had verkloot las ik hier dat het niet kon met een dvd Maar goed, zometeen even wat cd's halen in de stad en dan installeren die shit\o/
Is mijn fout Fox, was in de war met open suse, dat is nl wel een dvd mbt ati: verwacht geen problemen, echter misschien ook geen volledige functionaliteit mbt de 3d effecten. Ws lost amd/ati het ergens deze maanden definitief op.
lol t ubuntu forum is nu beetje verdeeld in 2 kampen, mensen die de release van vanochtend als officieel beschouwen, en mensen die de releases van nu officieel beschouwen en daar over kibbelen. iig sofar lijkt het gewoon om de officiele release te gaan, die gewoon iets te vroeg gelekt is 78% installing
Kijk in system -> Preferences -> Appearances. Dan kies je de laatste tab met visual effects en zorg je dat je extra kiest
Fock! Als ik laptop opnieuw opstart en Boot vanaf de cd, dan blijft hij hangen als ik Start or install ubuntu doe!
Hij bleef ook hangen op het Launching Browser scherm als ik 'm opende via Deze Computer. Misschien was de CDRW gaar. Ga 'm nu branden op een cleane CD-R
Gezellig onderonsje hierzo Ik ga maar even goed in de gaten houden of ik vanavond niet een nieuwe moet downloaden.