Bedankt
Ik heb nu Ubuntu naast Windows Vista geinstalleerd en het werkt allemaal als een zonnetje. Nu heb ik naar aanleiding van het zien van pics op het internet weer wat vragen over Ubuntu.
1. Ik lees veel over Compiz, hiermee kun je kubussen op je beeldscherm laten verschijnen en nog meer van dat soort fratsen. Ook lees ik dat deze al zit geinstalleerd in Ubuntu en dat je via de terminal alles kunt instellen. Nu zou ik heel graag in het Nederlands uitgelegd krijgen hoe ik deze virtuele fratsen kan instellen en kan gaan gebruiken.
2. Via Google ben ik terecht gekomen op een website waar je thema's voor Ubuntu kan downloaden. Nu is er echter zo ontzettend veel keuze dat ik niet precies meer weet wat ik nu moet downloaden. Mijn bedoeling was om Ubuntu een OSX uiterlijk te geven. Kan iemand mij helpen door bijvoorbeeld een link hier te plaatsen? Ik zou het zeer op prijs stellen.
3. Misschien dat iemand mij vervolgens ook uit kan leggen hoe ik deze pakketten installeer?
4. Is het ook mogelijk om zo'n icon dock onder op je scherm te krijgen? Dit zag ik op plaatjes maar ik kan hem niet vinden.
Laatst bewerkt: 16 feb 2008