Ik had deze gedownload: ubuntu-7.10-rc-desktop-i386 Hopelijk is deze die ik nu heb wel goed en kan ik eindelijk eens de wondere wereld van Linux gaan ontdekken\o/
nee , je moet de 7.04 release hebben http://www.ubuntu.com/getubuntu/dow...country_UK', 'continent_NA']&download-button= de release die jij hebt is een beta van de nieuwe release die over 4 dagen uitkomt
Slim van me Hij is nu op 24% dus het duurt nog wel even Ben echt super benieuwd of dit me gaat zinnen of niet. Heb wel een ATI kaart, hopelijk zorgt het niet voor super veel problemen.
nee, het is een release candidate, geen beta. Een release candidate is eigenlijk al een uiteindelijke versie, maar als ze bugs ontdekken gaan ze deze nog verwerken voor de echte uiteindelijke versie. Ik snap niet waarom die rc niet werkt bij TheFox, bij mij werkt ie prima. Zelfs nog mooier: Hij pakt automatisch mn resolutie van 1280*800 Waarom kopen mensen ook in godsnaam ATI kaarten? Koop Nvidia!
@ Modder-Eter: Mijn Radeon 9600 PRO kon ik voor 20 euro van iemand overnemen. De oude videokaart die in mijn pc zat was 64 MB Shared dus dat was helemaal brak, ben al blij hoor met deze. Misschien toch een Nvidea aanschaffen?
ach der zijn genoeg workarounds, en die zullen ook wel werken op 7.10 @ME.. Wat ik begreep was het wel 1 van de doelstellingen
@ Ego: het blijven workarounds en het echte wachten is op amd/ati totdat zij opensource drivers gaan verstrekken. hoe upgrade je trouwens vanuit 7.04 naar 7.10? @ Fox: totdat ati met die drivers komt heb je misschien geen 3d effecten, met de nadruk op misschien trouwens. Er zijn ook zat atikaarten waar de workarounds wel mee werken. Zou trouwens altijd 7.04 doen ivm ati.
Nice! Ik heb nog wel een vraagje. Als ik m'n Cube activeer. Dan zit ik "in" m'n Cube. Maar ik wil 'm van de buitenkant zien. Hoe doe ik dat?
als het goed is zou dat standaard moeten zijn.. kan je even je settings uit de tab desktop plaatsen ? (beryl settings manager- desktop) Welke dingen aangevinkt staan in de linker colum, en eventueel wat settings van de aanvinkte dingen
Oke, doe ik zometeen. Zit nu even in Vista (moet even wat Photoshoppen voor stage). Switch zometeen naar Ubuntu.
Dat filmpje is echt super! Kan iemand me trouwens vertellen of ik van een RC ook kan updaten naar een finale versie? edit: updaten naar 7.10 vanaf 7.04 is dus echt een eitje
Dat filmpje is focking awesome! Dit zit standaard in 7.10? Heb het probleem met de Cube al gevonden. Inside Cube stond aangevinkt!
@ kevf, ik denk van niet. Ik hou het dus dan ook bij 7.04 tot de dag daar is Vele functies van Compiz fusion zijn ontwikkeld van uit de community. En dat bevalt me wel. Succesvolle plugins worden dus gewoon standaard : Me likes
Vooral die Fire Writing is cool! En die desktopswitching. Damn, heb er zin in! /edit: Is er trouwens een optie om Beryl standaard te laten opstarten? Ik moet nu als ik Ubuntu heb opgestart, steeds handmatig de Beryl Manager opstarten.
Gisteravond versie 7.04 gebrand op een CD-RW en na het branden gelijk geprobeerd maar nu kreeg ik de boot error al op 3%, persoonlijk denk ik dat het ligt aan het CD'tje. Deze CD-RW heb ik namelijk al heel vaak leeg gehaald en weer vol gebrand dat hij denk ik helemaal op is. Zometeen of vanmiddag pak ik even de fiets om naar de stad hier te gaan om een pakkie cd's te halen. Ik wil Ubuntu!!\o/
Het gaat goed met jou en Live-cd's Ik heb er zeker al een stuk of 10 gebrand (Knoppix, Kubuntu, Ubuntu) en allemaal werkten ze.
Ja in totaal nu 2 DVD's gebruikt en 1 CD-RW die nu allemaal in de prullenmand liggen: Maar ik geef niet op hoor, ik zal Ubuntu gaan draaien