UC in november

Discussie in 'Algemeen' gestart door SPARTAN-}{-, 26 okt 2002.

1. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb @home maar mijn ping bij ut2003 is zwaar stabiel

2. SPARTAN-}{-

SPARTAN-}{- Project MJOLNIR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel dat ze bij chello meestal geen duidelijke up/download garenderen juist omdat kabel zo onstabiel is.
    Bij mij zijn er gewoon te veel mensen in zelfde gebouw die chello hebben en dat heeft er veel invoeld op. Maar ik hoor veel geklaag over chello in 't algemeen.

Mischien bij jou juist andersom?!

Als ik s'nacht internet is 't meestal wel snel.
    Kabel is zeker niet slecht..maar ik merk vaak duidelijk nadelen.

In iedergeval moet ik UC goed online kunnen spelen :{.

Laatst bewerkt: 27 okt 2002
  3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Kabel is stabiel als de provider maar genoeg servers hebben staan en de kabels het MAKKELIJK aankunnen rond 7 uur (vaak meeste mensen op inet). Dit is dus NIET het geval in maastricht en omstreken want het is hier rete snel smorgens en snachts 400 kb/sec, maar savonds is het bagger met 30 kb/s (soms zelfs minder) en wat al helemaal dan zo is als de provider het niet aankan is dat de verbinding onstabiel word omdat er soms bandbreedte voor mij vrijkomt (als mensen bv. een website aan het lezen zijn waardoor zei geen bandbreedte gebruiken) maar als al die mensen ineens gaan surfen jaten ze me bandbreedte weg =( wat er dus voor zorgt dat ik ineens lagstoten krijg van 999 bij quake 3 en dat blijft dan meestal 1 minuut

conclusie : onspeelbaar geworden en weer gedoemd naar warcraft 3 wat niet veel nodig heeft

Ik heb van chello users gehoord dat het meestal ook bagger is. Ik denk dat als je quake 3 of een andere shooter speelt en je ping is rond de 30/40 dat je zeker wel okee zit met xbox live! ga je naar de 70/80 en hoger dan kan het zijn dat je gaat laggen omdat dan de ruimte naar boven (boven de 100 ping) erg klein wordt, wat er dus op wijst dat je provider eens nieuwe servers mag laten plaatsen of nieuwe kabels mag trekken (wat ze volgens mij hier aan het doen zijn).

Dit geld voor adsl en kabel niet voor isdn (ik denk dat je tegenwoordig fps online gaming kan vergeten met isdn, het lukt je misschien wel maar ping wordt te hoog voor je zodat het erg moeilijk word om te concurreren met mensen met een ping van 30)

4. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    ja dat klopt alleen packetloss is wat anders als het gemiddelde, het gemmidele kan je het beste stabiliteit noemen. Packetloss krijg je als er bv. een pakketje naar jouw word gestuurd door de server maar dat dat dan niet aankomt. Waardoor de server weer een nieuw pakketje moet sturen en wat dus weer bandbreedte vreet.

De server weet dat het pakketje niet is aangekomen omdat jou computer op elk pakketje antwoord "ja server ik heb pakketje 12 gekregen" (12 is voorbeeld) en als hij dat dus niet krijgt is het pakketje dus niet aangekomen.

5. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    bij @home nergens last van het is ook de beste kabelprovider volgens mij heb ik even geluk :)

6. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    je moet er ook rekening mee houden dat xblive alleen breedband ondersteund dus geen mensen met 56ktjes en idsn die de boel zwaar laggen

7. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    je hebt gewoon geluk dat je daar meerdere soorten breedband internet hebt of niet ? want hier is alleen @home, iedereen heeft @home dus rete traag hier

8. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    dat klopt idd bij jou in maastricht ligt het anders dat was voorheen ook geen @home dus je zal wel op een ander netwerk zitten ofzo

9. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    ik ken aardig wat mensen die @home hebben niet alleen in deventer en die zijn allemaal zeer tevreden

10. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    ja het blijkt dat het in maastricht en emmen vooral erg langzaam is.

11. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    speedtest resultaten 18:57

Download
    Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 397.2 KByte/sec
    Upload
    Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 14.6 KByte/sec

12. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon niet betalen @home heeft toch wel een minimaal te halen snelheid toch ?!?

Deel Deze Pagina