Uc Welk persoontje

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha Gamemaster, 28 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zo'n wijf met avro-haar, ze begint met een lightning gun, is snel en springt redelijk, maar heeft toch 120 health

2. stefander

stefander Gamesjournalist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de voorkeur voor een Automaton met een Rocketlauncher. Deze zijn snel en dodelijk... Maar goed, welke het beste is, is totaal je eigen mening, en daar hebben wij niets op in te brengen. Je hebt waarschijnlijk zelf wel een voorkeur voor een bepaald wapen, en je komt er dus waarschijnlijk wel achter welke nou precies het beste bij je past.

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Er is wel geen best poppetje, maar je kan toch wel er neerzetten welke je fijn vind spelen, en welke niet. Zo kan iedereen zien wat de positieve & negatieve punten van een character zijn. En steekt iedereen er weer wat van op.

4. Elite Style

Elite Style N*E*R*D

Leuk Bevonden:
    0
    [Evil UT-voice]
    HARRRLEQUIN!
    [/voice]

Haha, die gebruik ik ook. :+

5. stefander

stefander Gamesjournalist

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat betekent niet dat je nu off-topic mag posten...

6. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een human genomen nl.Wraith, die heeft geen zwaktes:D

7. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    precies maar jij zegt:

waar ik uit op maak dat dat juist weer niet de bedoeling is, omdat et dan een opsom-topic wordt, of zie ik iets fout nu :confused:

8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Laat maar... Ik wou deze thread nog redden door 'm wat interesanter te maken, ook al vroeg de gamemaster om welke het beste is voor hemzelf, nog kan de thread verder gaan met welke jij speelt, of zie ik dat verkeerd ? (er moet dan vanzelfsprekend wel een argument bij komen...)

Maar aangezien er toch niet geargumenteerd word daar alle vele waarschuwingen voor zijn geweest sluit ik 'm...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina