Ja ik ben er morgen wel Mozilla, Seahawk ik heb je toegevoegd aan me friends list.. Ik heb samen met GeneralAsshole al paar potjes online gespeeld.. *
Had je invite gezien...was ff aan het oefenen in de SP mode...en ben daarna ff Halo aan het spelen geweest....kom echt nog wel live...eerst een beetje vertrouwd raken....in ieder geval thx for the invite greetz
Wie wil er een potje tege mij spele , net gewonne tege iemand met 52-2 (kzal geen name noeme ) En ik ben tot nu toch nog nie verslage op men eige server. GT = Rovak
Ik ga deze game zeker weten kopen. Weet iemand toevallig met hoeveel tegen hoeveel je kan spelen? 8 tegen 8 of meer??? Ik heb nergens kunnen vinden of er Big Team Battle in de game zit.
8 spelers in totaal (lijkt weinig maar is precies goed, meer spelers en het zou te saai worde) en 2 spelers splitscreen (met 4 spelers dan is het chaos op je scherm en dan kun je niks volgen)
ja tuurlijk kan je gewoon invites versturen... Voor mij vandaag geen UC2 meer.. Tis stralend weer en ik slaap bij me vriendin.. MAar morgenochtend ga ik vroeg naar huis toe
misschien ander keertje heb zin om eens met iemand 1on1 te doen, dan kan je je helemaal concentreren op 1 vijand en kun je ook beetje lullen
Misschien dat we een afspraak kunnen maken voor het komend weekend. Ik stel voor vrijdagavond, omdat het zaterdag koninginnedag is. Tegen Nederlanders loopt tenminste alles zonder lag. Tegen buitenlanders heb ik toch best vaak last van lag
Nee, ik zit morgen om 14:00 bij de Tweede Kamer om een plenaire vergadering bij te wonen. Ook heel interessant..... Maar wil niemand dan vrijdagavond??