het mooiste aan de 360 versie is dat je online je eigen team kan samen stellen . daar bedoel ik mee je kan je eigen dream team maken . daarvoor koop ik hem alleen al
Ook is het zo dat in de pc versie wel alle namen kloppen uit de Nederlandse competitie en in de 360 versie niet. Ze hebben dus gewoon weer 2 compleet andere versies ervan gemaakt. Waarom niet gewoon de pc versie voor de 360 en niet zo'n andere k*t versie die veel minder is dan de pc versie
het blijft idd toch wel verbazingwekkend dat veel developers dingen eruit blijven houden in de next gen versies van consoles. een andere reden dan tactische redenen tot meer geld verdienen kan ik niet bedenken
Nou ja aangezien dat je voor de x360 spellen het meeste betaalt mag je toch wel verwachten dat je complete spellen voorgeschoteld krijgt
Heb hem net gespeeld, maar alleen psv eindhoven zit in het spel, niet geliscenseerd overigens. Maar de gameplay is nog steeds bout te noemen. De mannetjes reageren veels te omslachtig, omdat het dribbelen gewoon slecht is uitgewerkt. Het lijkt wel alsof ze schaatsen op ijs. Daarnaast heb ik ook alweer een paar onmogelijke schoten gezien. De usual fifa kwaal, body balance is ver te zoeken, je kan als je met je rug naar het goal staat alsnog een enorm schot op goal afvuren. Bovendien heb ik wederom geen verschil gemerkt tussen verdedigers en aanvallers. Iedereen is even technisch en kan even goed dribbelen! wtf!? De bal fysics zijn ook niet geweldig. Vooral bij lange ballen en corners merk je dat de bal heel raar zweeft. En de grond passes flowen ook niet echt lekker. En wat ik echt helemaal geen reet van begrijp is waarom EA in hemelsnaam de fifa licentie heeft. De helft van de spelers lijken voor geen meter en alle mannetjes lijken op Ronaldo met overgewicht. Messi heeft bijv een vette nek en lijkt wel 80kg, terwijl in het echt hij volgens mij een tenger mannetje is Conclusie: Poep!
fifa 07, is beter. meer teams. zal meer gespeeld blijven worden net lag cl voor 64 euro in de winkel :{ ben weer helemaal fifa gaan doen gister, schitterend op computerscherm
Normaal hou ik me buiten de discussies FIFA/PES of UITMELKERIJ maar deze keer wil ik even mn mening kwijt over deze game. Deze game is echt goed, waarom: - net zoveel teams (dan FIFA) , alleen geen Mexico (who cares), wel Rest of Europe. - Champions League - De AI - Graphics - Sfeer - en vooral het (spaar)kaarten systeem Nadelen: - Eindhoven? nee dat noemt men PSV (@!## KNVB) - en nogmaals @!## KNVB Het spaar kaarten systeem is echt een super toevoeging en echt fantastisch uitgewerkt. Je kan kaarten kopen en die dan gebruiken (beetje zoals magic, wat niet mij ding is maar nu met voetbal is het echt tof). Je kan ook je kaarten in een soort van panini plakboek stoppen en/of online te koop zetten waarvoor je punten krijgt. daarmee kun je weer nieuwe kaarten kopen. Voor mij persoonlijk is het nu echt een verslaving geworden om al die kaarten te hebben en zo'n goed mogelijk team te maken. Tevens is het ook niet een kleine toevoeging en snel in elkaar gezet, nee ik heb nu al aardig wat uurtjes gespeeld en het klopt erg goed. Ik dacht eerst ook, die kaarten is allemaal doorgestoken kaart en je krijgt alleen goede spelers aan het einde maar dat was niet zo. Ik had bijvoorbeeld het geluk dat ik heel snel Casillas had gekregen, en nog wat andere waardoor ik overtuigd was dat het niet door gestoken kaart zou zijn wat, wanneer, hoeveel. Tevens kun je mindere spelers ook laten ontwikkelen met bepaalde kaarten. De online functie van de kaarten werkt ook prima, Altijd wel mensen die je kaarten willen kopen, goede of slechte spelers. Dit alles zorgt ervoor dat ik nu echt super veel dit spel speel terwijl ik fifa meestal wel snel gezien had, zoals fifa 07. Voor alle mensen die zeggen dat fifa beter is, nee sorry dit keer hebben jullie geen gelijk. Deze game is echt goed. Ik snap het dat het beetje uitmelkerij is om elk toernooi een EA voetbal game uit te brengen maar deze keer heeft EA voor mij een super game afgeleverd waar ik persoonlijk nu alleen meer teams zou willen zien, en waarom zit de UEFA cup er niet gelijk ook in. score voor mij persoonlijk: 87/100
Is hier iemand die mij wellicht kan vertellen hoe ik SPECIAL MOVES kan maken... ben al fifa Fan vanaf '94 dus de controls ken ik nou wel maar hoe doe ik dus SPECIAL TRICKS en dergelijke..... Alvast bedankt
Even wachten tot mijn 360 terug is van Microsoft maar CL 06-07 staat al netjes te wachten bij de rest van mijn games...
echte "moves" zijn er niet maar je kan wel met je rechter tumbstick de bal voorbij, langs, door andere spelers heen krijgen, en sommige spelers ala ronaldo enz hebben wel moves.
dat vind ik zo hatelijk, spelers zoals ronaldo enzo hebben gewoon een ingebouwde straalmotor ze worden gewoon te goed gemaakt vergleken met de rest
Heb het spel gespeeld..en wat een butt game zeg..geef mij maar de vertrouwde PES serie..ben jaren fan geweest van de FIFA serie (begonnen op de sega)..maar na fifa2005 is het bij mij echt afgedaalt..wat een stelltje uitmelkers zijn het bij EA..deze game slaat echt totaal nergens op. Graphics zijn oke tot super..behalve die glanzende gezichten. Teams aanwezig = zwaar klote..geeft aan hoeveel zij geven om voetbal in zijn totaliteit...niets dus..kleine clubs maken het voetbal ook mooi..waarom zou je die er niet in verwerken. Gameplay = super klote..erg onduidelijk en zeer frustrerend als je PES gewent bent. Mijn oordeel is dan ook simpel..deze game zou ik als je een PES fan bent absoluut niet kopen. Maar effe voor de duidelijkheid..dit is mijn mening hoor jongens..mijn schoonbroer is namelijk een onwijs FIFA fan en die zweert ook bij EA.
Het enige wat niet klopt aan je mening, is dat bepaalde (kleine) teams er niet inzitten omdat ze ook in het betreffende UEFA-seizoen niet hebben meegespeeld. Ik ga in ieder geval vanavond ff proberen te spelen; kijken hoe het bevalt ondanks dat ik al jaren het verdedigen bij FIFA/UEFA een crime vind.
Serieus; wat een vaag spel. Ben nu bezig met Amateur (niet lachen) om een Champion League te winnen. Alhoewel; winnen... Zodra de tegenstander de bal heeft, komt het soms voor dat 'ie het hele veld kan overdribbelen en scoren zonder dat ik ook maar 1 kans heb om 'm neer te leggen. Zal wel aan mij liggen maar zelfs de smerige tackles op de hielen gaat vaak de mist in. Iemand goede tips om wat dingen te proberen om de tegenstander netjes (dus zonder kaarten) flink dwars te zitten en de bal te heroveren?