Kaasstengel volgende keer als je wilt spelen blijf dan wel op online staan want weet niet of je er nu nog bent. Ik heb je paar messages gestuurd zonder reactie misschien dat je ze niet ontvangt.
Had precies hetzelfde. Hij stuurde een bericht of ik wou spelen, dus ik Fifa 09 er in gedaan. Maar vervolgens na enkele minuten geen Kaasstengel...
Ok prima @Jason61: Aangezien jij eerder was dan ik, lijkt het mij eerlijk dat jij de keuze mag maken.
Chelsea 0-2 Bayern Munchen Na 20 minuten te hebben gespeeld verbrak de verbinding en toen waren er al 2 goals gevallen. Daarna match overnieuw gedaan maar wel dat ik 2 doelpunten voorstond. Die wedstrijd bleef 0-0..Dus de eindstand 0-2.Eerste helft was echt saai was geen enkele goeie kans. Tweede helft kwam bayern wat meer aan spel toe en had een aantal kansen maar die bleven onbenut. Bayern Munchen 3-0 Chelsea 21' Toni 49' Ribery(PE) 55' Toni Deze wedstrijd was Bayern duidelijk de betere ploeg. Hadden veel kansen maar veel bleven hier onbenut. Chelsea kwam er in deze wedstrijd helemaal niet aan te pas. Verder waren het beide wel leuke partijen.
vanaf donderdag 9 uur kan ik spelen ben nu niet thuis dus geen xbox en als ik online ben je kan je gewoon inven of message sturen
Boys.. Ik krijg morgen mijn XBOX LIVE (3 maanden) dus vanaf morgen 24-uur beschikbaar @ExoSkeleton Morgen spelen we wel die 2 wedstrijden!
Hoe gaat het als 2 mensen gelijk staan, gaat het onderlinge resultaat dan boven het doelsaldo? Ik moet nog drie matches spelen en als ik die alledrie win heb ik 9 punten, net zo als Athletico
Hoe zit het met het probleem in match creation mode, is dit een probleem van EA en zoja wordt hier al iets aan gedaan? Of ligt dit omdat mijn poorten niet openstaan op mijn router? Vreemde hieraan is dat het paar weken geleden wel gewoon werkte.. en dat meerdere gebruikers er nu last van hebben
Fiorentina 1-1 AC Milan ?? AC Milan 0-3 Fiorentina 21' Gilardino 0-1 24' Pato Geel 38' Mutu 0-2 68' Mutu 0-2