Lekker gespeeld Jason. Heb trouwens nog nooit een verdediger een bal zo mooi en hard op zn eigen lat zien schieten
Ey mensen ik ben fftjes aan het kijken bij dit toernooi leuk man! ik weet niet of wat mensen me nog kennen maar ik heb ooit samen met ErikBox een groot toernooi georganiseerd helaas kon dat toen niet afgemaakt worden en de reden daarvan was dat ik voor men werk 5 maanden naar afghanistan moest op dit moment zit ik daar nog steeds maar kom over 2 maandjes weer terug naar nederland en vanaf dan zullen jullie mij weer zien in het volgende toernooi dat ErikBox organiseert ook al komt hij hier niet al te ver met zen ow zo mooie PSV (AHUM) ik zal hem maar niet verder opnaaien anders staakt ie het toernooi dalijk ook nog wheheh nee hoor zo is hij niet! iig de mensen die met het volgende toernooi me zullen doen ik zie jullie dan weer online en dan sta ik er met men ohzo geliefde club SS LAZIO succes verder jullie allemaal met dit mooi georganiseerde toernooi! Respect maat je doet het hem weer gr van (GT: ChezZzITA)
AC MILAN 0-4 Liverpool 0-1 Xabi Alonso 0-2 Torres 0-3 Torres 0-4 Kuyt Rood : Bonera Geel : Jankulovski en nog iemand 46ste minuut disconnect hij... EDIT 1 : Hij is na mijn message gelijk offline
Ik ben niet offline man.. Hij ging 3x de pauze in en toen laatste X was verbinding weg.. 4-0 jij wint of 4-0 voor en dan nog x wedstrijd spelen kan..
oowh sorry ik bedoelde wat anders.. en jij bedoelt wat anders XD Ik probeer gewoon te zeggen dat verbinding verbroken was, dus dat ik automatisch van XBOX LIVE afmeld.
uuhm 4-0 en dan gewoon 1 helft spelen en dan eindresultaat is goed denk ik. Maar moet eerst ff die internet regelen.. Ik laat je wel weten als ik weer kan..
Liverpool FC 5-0 Fiorentina 4' 1-0 Torres 7' 2-0 Kuyt 16' 3-0 Babel 69' 4-0 Torres 78' 5-0 Alonso Geel: Comotto, Santana Ik was dominanter, terechte overwinning denk ik zo. Ook nog in de 2de helft 1x de paal en 2x de lat geraakt. Fiorentina 2-3 Liverpool 3' 1-0 Mutu 5' 1-1 Torres 42' 1-2 Kuyt 48' 2-2 Jovetic 84' 2-3 Gerrard Veel spannender potje door jouw andere tactiek, 5 verdedigers geloof ik. Mijn Custom Tactics vergeten te laten en jij profiteerde gelijk er goed van. Daarna gelijk vanaf de aftrap de 1-1. Kuyt stond bij de 1-2 zomaar vrij en volleerde hem binnen. Jovetic maakte een mooie goal uit een moeilijke hoek. Daarna kregen we allebij kansen, raakte ik nog de lat en maakte uiteindelijk gerrard uit een counter de 2-3.
Jep volledig mee eens, had gehoopt op een puntje de 2e wedstrijd maar je hebt ze beide terecht gewonnen.